Spring naar bijdragen

DennMann´s Poker topic


DennMann

Aanbevolen berichten

Dit topic ga ik gebruiken om wat updates te plaatsen over mijn (kleine) pokeravonturen op GG poker. Ik run best wel lekker en speel nu vooral kleine MTT's vroeg in de ochtend. Al een aantal finaletafels gehaald, 1 toernooi gewonnen, maar ook 2de, 4de, 6de etc. Mijn $20 beginroll staat nu op een mooi $165. De aankomende dagen speel ik nog 2x een  $50 ticket vrij voor grotere toernooien, die gaan we zeker nog spelen de komende tijd! 

Ik zal ook elke maand een recap plaatsen. Ik ga geen grote volumes beloven/spelen want ik speel gewoon wanneer ik zin heb. Deze was nog van vanochtend:

image.png.670217938c2019ac9803c7ef188557c5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar kleine toernooitjes gespeeld, niet veel soeps. Short deck hyper waren 17 ITM. 

image.thumb.png.ab12ca69a09b1eeac06b4ba3b24b975f.png

Daarnaast 500 handjes Rush&Cash gespeeld voor de challenge. Uiteraard op het laagste niveau om zo min mogelijk risico te nemen. Geleerd van @DeValsspeler

image.thumb.png.35c19cce41a44fa8597f8324a3bb3cd1.png

 

Vandaag $20 gekregen omdat ik nu 20 opdrachten heb behaald. Het moet geen probleem zijn om nog 5 missies te halen zodat ik 2x een $50 ticket krijg en T$50 (toernooigeld). Bij de laatste 5 missies moet je 1x een All in or Fold Jackpot winnen en een Toernooi waarschijnlijk (bepaald type). Een jackpot winnen is nog wel te doen bij all in or fold, zolang je maar alle suited (gapped) connectors speelt. Kan wel erg lang duren. Ik ga het uiteraard proberen maar ik neem ook genoegen met nu nog $150 aan tickets en toernooi dollars.  Bankroll nu $160.

image.png.a3298a67f8c28b7445c742949afc3c20.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine update; gisteren 300 handjes Holdem moeten spelen. Even snel gedaan op 12 tafels $1 in de plus haha.

Vandaag 50x Spin en Gold gespeeld. Omdat ik geen tijd had heb ik elke hand all-in gedaan. In totaal $12,75 aan buyins en $11,50 prijzengeld. Niet slecht voor elke hand allin.

Morgen moet ik wss Quads in Omaha krijgen, prima te doen en dan heb ik mijn $50 ticket vrijgespeeld.

Tenslotte werd ik nog wakker met een leuke verassing. Als je een badbeat krijgt of een mooie pot wint, krijg je chips van GG poker. Deze gebruik je in een toernooi ('s nachts) en iedereen gaat elke hand all-in. Totale prijzenpot is $100.000. Ik had slechts 1.600 chips (Anderen hebben soms zelfs meer dan een miljoen) En heb toch een erg leuk prijsje in de wacht gesleept:

image.png.7706e0d9da7b285f39f9bad9cdcfbf96.png

 

TOtale roll is nu $210.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweede kerstdag was helaas een spelbreker, ik moest Quads halen met Omaha. Ik heb letterlijk elk paartje gespeeld, maar verder dan three of a kind of een fullhouse ben ik niet gekomen. Vannacht wel gelijk 300 handjes Omaha gespeeld voor de volgende challenge. De $50 ticket is in ieder geval binnen.

Ik heb nu nog 6 dagen om minimaal 2 missies te behalen. Roll met Ticket erbij $270. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet veel bijzonders vandaag, ik verloor in de $8 hyper A9 vs AT voor een top 3 stack, net bubble geworden in een $2 tournament dollar builder. Nog 2x ingekocht in een $5 sat en paar $1 toernooien.

Heb GG poker gemaild omdat de $50 Million deze week niet beschikbaar is, daarvoor is nu een $100 toernooi. Heb gevraagd of ze mijn ticket willen omzetten naar toernooidollars. Roll $300

 

image.png.b0e034dc12dc68d5c3b6aa91d85f511d.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Honeymoon Challenge zit er voor mij op! Ik heb 25 missies behaald en in totaal de volgende rewards gekregen:

 

  • 2x $0,50 ticket sit and go
  • 1x $2,50 ticket satellite
  • 10x $0,50 ticket sit and go
  • 1x $5 satellite ticket
  • T$14
  • $20
  • 1x $50 ticket
  • 1x $52,50 ticket
  • T$50

In totaal $200 aan waarde. De laatste step van $150 kan ik niet meer behalen. Totale roll staat nu op  $335. Het $52,50 ticket is voor een Omaha toernooi, totaal niet mijn specialiteit.

Je kan hiermee een Stage 1 toernooi spelen, dat stopt na 15 levels (2,5 uur spelen).  Als je dit overleefd, neem je de chips mee naar dag 2 op zondag 2 januari. Zoals het er nu naar uitziet ga ik deze morgen om 7:30 opstarten.

Hierbij nog de grafiek van de laatste handen van deze challenge. 2NL en 5NL gespeeld. Morgen de laatste dag van het jaar, zal daarna een mooie recap maken van deze maand.

image.thumb.png.ec5c41ec6fdacd4449634c63fdee5a66.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas! Ik kreeg het geld er prima in op de flop, hij had meen ik nog 3 outs op de river. helaas viel de aas. Dus het $52,50 toernooi hoef ik zondag niet te spelen ;)

Voor de rest vandaag alles 3x niks. Klein prijsje in de $2 hyper, maar daar heb ik 2x ingekocht. Ik speel nu nog een T$2 builder, maar slechts 3 prijzen en sta 8/9.

image.png.6cbb8203a8a0fe496ce1d29810308474.png

 

Edit, OUT

 

image.png.63d97a1ec3d971f13ef86937b2826bf6.png

Roll: $259

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei LuukFOD:

doe toernooitjes in de ochtend hoeveel deelnemers en hoelang aan t kaarten ongeveer?

 

Het ligt er een beetje aan, meestal ergens tussen de 40-250. De daily hypers duren 2-2.5 uur. Tournament builders meestal 2 uur. Je hebt ook nog een toernooi waarbij eerste 20 minuten het level 10BB is, daarna elke 2 min omhoog. Die duurt iets meer dan een uur.

Per toernooi staat aangegeven hoe lang het ongeveer duurt.

Uiteraard heb je ook in de ochtend meer "normale" toernooien, maar die duren gewoon 4-8 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei DennMann:

Het ligt er een beetje aan, meestal ergens tussen de 40-250. De daily hypers duren 2-2.5 uur. Tournament builders meestal 2 uur. Je hebt ook nog een toernooi waarbij eerste 20 minuten het level 10BB is, daarna elke 2 min omhoog. Die duurt iets meer dan een uur.

Per toernooi staat aangegeven hoe lang het ongeveer duurt.

Uiteraard heb je ook in de ochtend meer "normale" toernooien, maar die duren gewoon 4-8 uur.

4-8 uur heb ik natuurlijk geen tijd voor. Misschien dat ik GG poker wel eens download. Beetje klikken in de morgen naast de werkzaamheden kan best

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Vorige week na een paar drankjes nog even wat shotjes genomen op all-in or fold tafels met $10 en $10 spin and go.
Helaas ging dat niet helemaal goed.

-Vanochtend 3x ingekocht in een $2 hyper, helaas niets geworden.
-$1 tournament builder 2 voor het geld er uit (66 vs AT, runner runner straat op de river)

Nu bijna in het geld in een $2 hyper en speel nog een kleine $0,50 tournament builder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...