Spring naar bijdragen

Onetime streamt op Youtube


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
19 uur geleden zei TheGreatOne:

@Lady_Diamondheeft vanmiddag een prachtige stream gemaakt, ik ga om 21:00 uur live met de XXXTreme Lightning roulette, iedereen mijn zijn geluksnummer pakken 🙂

 

Met een beetje pech speel ik ook nog op het einde Double Ball roulette.

Video staat nog op prive. Bij Lady Diamond moet ze voor mij gewoon op 5 zetten bracht haar met lightning ook geluk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Leuk [mention=4]TheGreatOne[/mention] voor mij persoonlijk vind ik aparte bingo en slots streams wel fijn. Bingo of gemixte bingo/slots streams hebben niet mijn voorkeur, maar met slots streamen ben ik er graag bij. Leuk dat jullie zo actief gaan streamen. 

Zelfs een bingo stream is een feestje met TGO, TheT of Lady D aan de knoppen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer komt de roulettestream? Van roulette kun je veel bijzondere eigenschappen over de tafel en de cilinders vertellen. Over de roulette strategie strategie kun je uren vertellen. De geschiedenis van roulette gaat niet voor niets meer dan 300 jaar terug. Veel bekende wiskundigen  hebben zich bezig gehouden met het vinden van de juiste strategie. Men is echt niet meer opzoek naar het verslaan van het huisvoordeel. Dat is een gedateerde veronderstelling. roulette is meer dan het raden in welk vakje het balletj gaat vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...