Spring naar bijdragen

Vandaag 75% deposit bonus tot 200 Euro


Aerschtuner

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de info. Ik laat Betcity bonus voor nu even schieten. Je eigen geld lijkt volgens hun voorwaarden sticky vast te zitten aan de bonus en is pas op te nemen als je de bonus rond hebt gespeeld.

Het verkregen saldo en de opgebouwde winst opgebouwd behaald met de deposit bonus kunnen alleen worden opgenomen wanneer het bonusbedrag tenminste 25 (vijfentwintig) keer is ingezet.

1.7.3 De bonusvoorwaarden zijn van toepassing totdat een specifieke bonus volledig omgezet is of van de account van de speler afgetrokken is. Dit is inclusief de uitstaande bedragen op de spelersaccount.

Wil je ons laten weten hoe deze bonus en een eventuele uitbetaling bij jou afloopt (of ga je deze zelfs live streamen). Ben wel benieuwd of je net als bij FairPlay en Bingoal winst op je eigen geld uit kan betalen, waarbij je bonus vervalt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel deze bonus ook altijd. Geen idee wat er gebeurt als je uit laat betalen voordat hij is rondgespeeld. Waarom zou je ook? Denk aan het volgende: zou je een bonus van €200 met 10 keer rondspeelvoorwaarde met beide handen aangrijpen? Ja toch? Een dergelijke bonus laten liggen is zonde. Dat is eigenlijk wat je doet als je de €200 bonus al 15 keer hebt rondgespeeld en dus nog maar 10 keer hoeft rond te spelen en je laat dan uitbetalen waardoor je de bonus verliest.

Normaal speel ik hem op big bass bonanza vrij wat een EV van €35 zou geven, maar vandaag gespeeld op de kastjes die ook in het toernooi zitten. Het vrijspelen is dan nagenoeg 0 EV als je die van 96% rtp pakt, maar in het toernooi pak ik waarschijnlijk een prijs van €50 dit keer. Ook lager gespeeld, waardoor ik toch een gedeelte nog moet vrijspelen, wat ik dan morgen op big bass bonanza kan doen, waardoor het nog weer wat meer +ev is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, DeValsspeler said:

Ook lager gespeeld, waardoor ik toch een gedeelte nog moet vrijspelen, wat ik dan morgen op big bass bonanza kan doen, waardoor het nog weer wat meer +ev is.

In de regels staat dat je het op dezelfde maaandag moet vrijspelen. Is dit in de praktijk niet zo? Vaak heb ik op maandag niet de tijd namelijk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei FreebetFreddie:

In de regels staat dat je het op dezelfde maaandag moet vrijspelen. Is dit in de praktijk niet zo? Vaak heb ik op maandag niet de tijd namelijk.

 

Volgens mij is dat een ongelukkige formulering en gaat dat over dat je dezelfde maandag gestort moet hebben. Het vrijspelen heb je als het goed is een maand voor, zie onderstaande regel. De bonus staat ook vandaag nog gewoon in mijn account en als ik speel wordt het bedrag onder het kopje 'inzet' ook verhoogd.

Citaat

1.9.4 Elke toegekende en ongebruikte bonus vervalt 30 dagen nadat deze verstrekt is. Alle niet ingezette bonussen en winsten die verkregen zijn met behulp van bonussen die niet zijni ngezet binnen een termijn van 30 dagen nadat deze verstrekt zijn, zullen automatisch komen te vervallen na 30 dagen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 12/27/2021 at 10:57 PM, DeValsspeler said:

Ik speel deze bonus ook altijd.

Ik speel hem ook, op Starburst XXXtreme minimum inzet maar met 2 wild reels á EUR 9,50 per draai.
Evalueren zodra ik mijn target haal of na veel wageren quitte sta. 

Echt een uitstekende slot voor als er geen maxbet is.
Door de hoge inzet hou je veel EV over en kost niet veel tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...