Spring naar bijdragen

Januari acties


Aanbevolen berichten

16 minutes ago, FreebetFreddie said:

De booster op jacks kun je volgens mij niet gebruiken op een gelijkspel.

Nee dat zou goed kunnen.
In de kleine lettertjes van de promo staat er niets over, maar in de aankondiging van de promo zelf staat er twee keer dat je moet inzetten op de winnaar van de wedstrijd, let maar niet op de spelfout in onderstaande screenie :) 

Voor een gelijkspel krijg je 3.80 bij Bet365 met extra's, 4.00 als je inzet zonder de early payout extra's.



image.png.628b40044d15b2c0d2fe50c5e5c40176.png 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rudi:

Normal gesproken zou ik  denken aan een persoonlijke VIP-bonus maar volgens mij mag dit wettelijk gezien niet:
image.png.f3047b60a64a3f5da1ab26a9f2d480cf.png

 

Toeval dan :D 

TOTO heeft de laatste tijd al best wel wat acties die wonderbaarlijk genoeg maar bij een select groepje in hun mailbox belanden ;) Zal ongetwijfeld aan de spam filter liggen toch Toto 😇
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, De eenarmige bandiet said:

Toto heeft de laatste tijd al best wel wat acties die wonderbaarlijk genoeg maar bij een select groepje in hun mailbox belanden ;) Zal ongetwijfeld aan de spam filter liggen toch Toto 😇
 

Het moment en de aard van de bonus mag niet afgestemd op het individuele speelgedrag, maar dus wel op andere zaken. Laatst hadden ze verschillende acties op het zelfde moment. Dat kan gewoon zo simpel zijn als een A/B test waarbij verschillende groepen verschillende bonussen krijgen en ze kijken welke het beste werkt.

Heel letterlijk gelezen zou je nog kunnen zeggen dat de beslissing om een bonus aan te beiden (dus los van moment of bonusaard) wel mag worden afgestemd op het speelgedrag. Vind ik persoonlijk wat ver gezocht, maar kan me niet voorstellen dat TOTO dit niet door hun juridische afdeling heeft laten screenen.

bewerkt door BeterBet (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, uit de toelichting op het besluit (pagina 131) blijkt dat er toch het een en ander aan profiling mag gebeuren. VIP bonus voor iedereen die een halve ton op zijn TOTO rekening heeft staan mag dus blijkbaar gewoon. 

Quote

Het aanbod van een bonus mag niet zijn afgestemd op het individuele speelgedrag van een speler. Met dit verbod wordt beoogd de speler te beschermen tegen onmatige deelname. Omdat vergunninghouders beschikken over veel gegevens met betrekking tot het speelgedrag van individuele spelers, zou het aanbod van bonussen kunnen worden gericht aan een individuele speler die een bepaald speelgedrag vertoont of op een moment waarop die speler vatbaar is voor prikkels om door te blijven spelen. Een bonus mag niet aanzetten tot onmatig speelgedrag en mag bijvoorbeeld niet worden aangeboden omdat de speler kort daarvoor een groot verlies heeft geleden. Ook het aanbieden van een bonus aan een speler op het moment dat hij het spel wil verlaten, is niet toegestaan. Een bonus mag wel gekoppeld zijn aan generiek speelgedrag, zoals een bonus die wordt verstrekt aan alle spelers die een bepaald bedrag op hun speelrekening hebben gestort of een bonus die spelers ontvangen indien zij een prijs hebben gewonnen.

 

Lijkt me een lastige voor de KSA om te handhaven want dit is natuurlijk een mega groot grijs gebied:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei BeterBet:

Het moment en de aard van de bonus mag niet afgestemd op het individuele speelgedrag, maar dus wel op andere zaken. Laatst hadden ze verschillende acties op het zelfde moment. Dat kan gewoon zo simpel zijn als een A/B test waarbij verschillende groepen verschillende bonussen krijgen en ze kijken welke het beste werkt.

Heel letterlijk gelezen zou je nog kunnen zeggen dat de beslissing om een bonus aan te beiden (dus los van moment of bonusaard) wel mag worden afgestemd op het speelgedrag. Vind ik persoonlijk wat ver gezocht, maar kan me niet voorstellen dat Toto dit niet door hun juridische afdeling heeft laten screenen.

Precies, en op dat grijs gebied gaat de KSA het natuurlijk altijd verliezen. Ik snap je punt maar ik merk nu al van verschillende kanten dat op basis van individueel speelgedrag er aanbiedingen binnen komen.
Bet365 als voorbeeld. Als je af en toe sports bets daar doet krijg je regelmatig een free bet, andere met een account daar maar die minder of geen sports bets doen, ontvangen nooit die aanbieding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FreebetFreddie:

Deze krijgt dus niet iedereen. Vreemd dat de promo dan wel op de homepage staat. 

Capture.JPG

Dat is wel bijzonder toch? Zal ongetwijfeld veel grijs gebied zijn met de bonus regels opgesteld door de KSA maar dit valt denk ik wel onder het volgende:

  • U stemt het moment waarop u een bonus aanbiedt of de aard van de bonus niet af op individueel speelgedrag.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, De eenarmige bandiet said:

Dat is wel bijzonder toch? Zal ongetwijfeld veel grijs gebied zijn met de bonus regels opgesteld door de KSA maar dit valt denk ik wel onder het volgende:

  • U stemt het moment waarop u een bonus aanbiedt of de aard van de bonus niet af op individueel speelgedrag.

Dit soort dingen gebeuren ook op andere sites. Ik zie dat de hoogte en beschikbaarheid van bonussen ook per speler verschilt op HC, TOTO en Bet365. 

Ze zouden misschien kunnen beargumenteren dat het voor een groep spelers geldt. Volgens mij moeten de voorwaarden ook duidelijk vermeldt staan, je zou je ook kunnen afvragen of zo'n mailtje dan volstaat volgens de KSA.

Ze hebben het nu ook aangepast op de homepage, er staat niet meer dat je een freebet kan verdienen. Dat hebben ze dan wel weer snel gefixt.

ddddd.JPG.787e48224b04a14bfc4ea6f78258cd2d.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eén van de weinige bonusen/promo's waar ik niet voor uitgenodigd ben, ik heb zelf ruim voldoende de weg naar Evolution spellen hebben weten te vinden op Bingoal.

Ik ben blij met elke aardige promo die er is, Bingoal doet het heel aardig op dat vlak, en promo's waar ik niet aan mee doe maar anderen wel zijn van harte gegund.


 

bewerkt door Rudi
het nieuwe spel wel gespeeld, toffe baccarat variant! (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Rudi:

Op eerste zicht een heel mooie nieuwe promo bij Toto 

EUR 60 inzetten op live games kost je iets van EUR 3 
Daar krijg je voor EUR 30 aan free spins = ongeveer EUR 28 voor terug, waarde rond de EUR 25 ? 

image.thumb.png.d705913d411d79d39e6a5e02bcdf3821.png

Ja vond deze ook wel interessant. Alleen in de mail die ik heb ontvangen moet ik 10 euro per live game spelen voor 30 free spins ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...