Jump to content

Winst uit toernooi wordt gedegradeerd, klantenservice??


Recommended Posts

Gisteren voor het eerst leuk gescoord op een toernooi (uberhaupt nooit in de prijzen gevallen bij een toernooi). Gisteravond laat nog even gekeken of er al iets bekend was van de prijs. Helaas, ik moest toch echt een nachtje slapen voordat ik mijn gewonnen spins kon gaan draaien en wist wat de waarde van de spins zou zijn.

Vanochtend op mijn mail krijg ik de melding dat ik 25 spins heb gewonnen twv €1,- voor 'Stars of Orion', super veel zin om deze spins te gaan spelen. Normaal zet ik lage betjes in, dus het spelen met deze hogere waarde, geeft al een bepaalde spanning vooraf. Met een blij gevoel zoek ik de voor mij onbekende kast op. Ik kom tot de ontdekken dat er wel heel veel kasten met 'star' in de naam zijn. En na wat scrollen zie ik de kast daar staan, 'yes' denk ik. Ik open de kast... en wat een teleurstelling, er staan daar maar 10 gratis rondes klaar.

Ik denk hup, naar de klantenservice, even een berichtje eruit, er staat waarschijnlijk ergens even een vinkje verkeerd, moet zo op te lossen zijn. Maar hoe bereik ik de klantenservice van Toto??? Ik had er al wel iets van gehoord, maar dacht, zo slecht kan het toch niet zijn.. Na het klikken op messenger opent er, helaas geen gesprek met de klantenservice van Toto. Twitter gebruik ik zelf niet, daarop klikken geeft ook geen direct lijntje met de klantenservice. En bellen met kosten (terwijl ik geen idee heb hoelang het gaat duren, voel ik persoonlijk weinig voor).

Wie o wie kan mij helpen? Lezen er medewerkers van Toto mee en willen zij met mij in contact komen om de bonus goed te zetten, graag! Stuur mij een berichtje of laat weten hoe ik de klantenservice bereik. Los van het goed zetten van mijn bonus, neem deze bonus feedback mee in de werkwijze van Toto, er liggen veel kansen gratis voor jullie klaar! 😉 

 

WhatsApp Image 2022-01-04 at 11.01.23.jpeg

  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

Helaas erg herkenbaar. 
Ik moet ook nog steeds met de klantenservice spreken vanwege een niet toegekende bonus tijdens de Toto telt af acties.
Geen chat of mail te vinden. Messenger en twitter heb ik niet, dus kan alleen bellen tegen kosten omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben.

Edited by De eenarmige bandiet
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Helaas erg herkenbaar. 
Ik moet ook nog steeds met de klantenservice spreken vanwege een niet toegekende bonus tijdens de Toto telt af acties.
Geen chat of mail te vinden. Messenger en twitter heb ik niet, dus kan alleen bellen tegen kosten omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben.

Balen zeg!! Wel echt waardeloos!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Joos-Close said:

En bellen met kosten (terwijl ik geen idee heb hoelang het gaat duren, voel ik persoonlijk weinig voor).

 

Het zijn alleen de gebruikelijke belkosten (gratis bij de meeste abonnementen) dus dat scheelt. Wel heel waardeloos dat een site als Toto anno 2022 niet een livechat heeft.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Onbegrijpelijk inderdaad hoe slecht de klantenservice van de Toto is. Ik heb het een tijdje via messenger geprobeerd, maar elke keer minimaal 2 dagen wachten op een reactie. Zelfs als je direct op hun reactie reageert kun je weer twee dagen wachten. Ik heb ze ook de link naar het onetime artikel over de klantenservices maar gestuurd.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Toch maar de telefoon gepakt, binnen 1 minuut iemand aan de lijn! Wow, dat was hoopvol, mijn verhaal gedaan, doorverbonden naar collega, opnieuw mijn verhaal gedaan. In de wacht gezet zodat het kan worden doorgezet naar de juiste afdeling en na 8 minuten nog steeds geen duidelijkheid.. Binnen 1,5 minuut zou ik een terugkoppeling krijgen. De informatie lijkt mij vrij simpel, ze kunnen zien welke mail ze mij gestuurd hebben en zouden toch ook moeten kunnen zien, hoeveel spins ik heb toegekend gekregen.. Inmiddels al 11 minuten voorbij en nog geen verandering op mijn account. Op minuut 12 krijg ik te horen dat de collega waarna de vraag is uitgezet niet aanwezig zijn. Ik krijg een mailadres te horen, daar mag ik mijn verhaal naar toe sturen. Meteen de mail gemaakt, ben benieuwd hoe lang het gaat duren...

Pff in hun vacature geven ze aan dat ze graag mensen in dienst nemen die meedenken en proberen het proces te verbeten, volgens mij al heel veel tips en ideeën gekregen van spelers, die gratis laten weten waar ze kunnen verbeteren. Please Toto, neem deze free tips ter harte en doe er wat mee!

De medewerker van de klantenservice sloot netjes af of ik nog andere vragen had. Ik heb gevraagd of hij een livechat wil regelen, omdat dit toch echt wel behelpen is, ben benieuwd of mijn wens in vervulling gaat. Blijven dromen, toch?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

^^ jammer van die free spins.

1 hour ago, Joos-Close said:

De informatie lijkt mij vrij simpel, ze kunnen zien welke mail ze mij gestuurd hebben en zouden toch ook moeten kunnen zien, hoeveel spins ik heb toegekend gekregen..

In zoverre simpel dat een support medewerker bij goed ingerichte support processen moet kunnen zien dát er iets mis is gegaan. 

Afhankelijk van welk online casino heeft zo'n support medewerker dan soms bevoegdheid om je een standaard paketje van EUR 5 aan free spins (Starburst?) te geven, met uitleg dat je issue verdere impact kan hebben dan alleen voor jou, in detail uitgezocht moet worden en een toezegging dat je daar terugkoppeling op krijgt binnen een redelijke periode van 1 á 2 werkdagen.

Het meest waarschijnlijke dat er oorspronkelijk mis is gegaan, is dat je wél de juiste prijs hebt gekregen in het toernooi,
maar dat er verkeerde informatie stond in de mail. 

Een support medewerker kan/mag je issue niet voor je oplossen door je vijftien extra spins á EUR 1 op 'Stars of Orion'  te geven omdat dat technisch niet mogelijk is, er precedentwerking van een toekenning kan uit gaan voor die andere (50?) spelers waarbij hetzelfde foutje is gemaakt, dan weer gelazer over kan ontstaan welke afdeling/bedrijf dat moet gaan betalen..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei Rudi:

^^ jammer van die free spins.

In zoverre simpel dat een support medewerker bij goed ingerichte support processen moet kunnen zien dát er iets mis is gegaan. 

Afhankelijk van welk online casino heeft zo'n support medewerker dan soms bevoegdheid om je een standaard paketje van EUR 5 aan free spins (Starburst?) te geven, met uitleg dat je issue verdere impact kan hebben dan alleen voor jou, in detail uitgezocht moet worden en een toezegging dat je daar terugkoppeling op krijgt binnen een redelijke periode van 1 á 2 werkdagen.

Het meest waarschijnlijke dat er oorspronkelijk mis is gegaan, is dat je wél de juiste prijs hebt gekregen in het toernooi,
maar dat er verkeerde informatie stond in de mail. 

Een support medewerker kan/mag je issue niet voor je oplossen door je vijftien extra spins á EUR 1 op 'Stars of Orion'  te geven omdat dat technisch niet mogelijk is, er precedentwerking van een toekenning kan uit gaan voor die andere (50?) spelers waarbij hetzelfde foutje is gemaakt, dan weer gelazer over kan ontstaan welke afdeling/bedrijf dat moet gaan betalen..

Volgens de ranking in het toernooi (plaats 24) zou ik 25 spins a €1,- hebben gewonnen. Ik ga er voor nu nog vanuit dat de mail de juiste informatie bevat.. Maar ben nog even in afwachting van de reactie op de mail. In elk geval is er wel een snel en geautomatiseerd antwoord dat de mail ontvangen is. De spins zijn 7 dagen na ontvangst te claimen, dus ik zet de timer op 6 dagen, tik tak tik tak. Hopelijk k9mt er op tijd een reactie…

Link to comment
Share on other sites

En er is weer een medewerker die er graag naar wil kijken. Opnieuw m’n mailadres en casenummer gedeeld. Maar dan volgt er weer een ijzige stilte 🙁

Ik ga steeds harder twijfelen.. zal ik toch de 10 free spins pakken en mn verlies pakken? Of wachten op 25 free spins 🧐 met het risico dat ik straks niksnutten.. Geen 10 free spins en geen 25… grrr ontzettend irritant!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 uur geleden zei Joos-Close:

En er is weer een medewerker die er graag naar wil kijken. Opnieuw m’n mailadres en casenummer gedeeld. Maar dan volgt er weer een ijzige stilte 🙁

Ik ga steeds harder twijfelen.. zal ik toch de 10 free spins pakken en mn verlies pakken? Of wachten op 25 free spins 🧐 met het risico dat ik straks niksnutten.. Geen 10 free spins en geen 25… grrr ontzettend irritant!

Ik zou sowieso de 10 free spins pakken. Ze kunnen heus wel terug zien dat ze je er maar 10 hebben gegeven.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nog steeds stil, opnieuw via messenger een bericht achter gelaten. Nu al 54h helemaal geen bericht gehad. Nu wil er zelfs niemand naar kijken ☹️
De 10 free spins van €1,- die er wel stonden, alvast gepakt. Dit leverde €82,80 op 💪🏻 dat is lekker!

Voelt alsnog oneerlijk, er missen nog 15 gewonnen spins.. Maar wel een keurige winst op 10 spins.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

En nadat heel veel medewerkers hebben gekeken en mij graag wilde helpen is het uiteindelijk gelukt! 🥳

En tot mijn verbazing stonden er zelfs 25 spins klaar! (terwijl ik er al 10 had gespind, dus eigenlijk nog maar 15 extra had moeten krijgen..). Deze 25 leverde iets minder op dan de 10 eerste spins (€82.80). Maar waren toch nog goed voor €6.20. Na heel veel chats, mail (nooit meer reactie op gehad) en zelfs een belletje, toch in totaal €89,- gewonnen met de free spins!

In deze maar denken, eind goed al goed. En voor Toto aan de bak met klantenservice 🦾

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Voor alle vergunninghouders geldt Besluit KOA art. 36, 
egeling Kansspelen op Afstand, Afdeling 4 Consumentbescherming, artikel 3.20 de Klantendienst, 3.21 Registratie van klachten en 3.22 Behandeling van klachten.
 

Leuk om in de toelichting besluit KoA te lezen dat er oorspronkelijk hoogstaande eisen aan de inrichting van een klantendienst gesteld zouden worden, maar zijn heroverwogen naar aanleiding van reacties van respondenten. https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stb-2021-37.html

image.thumb.png.64ec281ec98aa88e1ee125f79a4d9ded.png
Edited by Rudi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

En ik dacht dat het hiermee klaar was, maar…. Gebeld en daarna via de mail een vraag uitgezet, bij uitblijven van reactie ook via messenger een vraag gesteld. Via messenger 25 free spins ontvangen (nadat ik de 10 free spins die klaarstonden al had gebruikt) en uiteindelijk van de vriendelijke medewerker van de mail nogmaals 25 free spins gekregen 😂

Moet zeggen, de klantenservice is nog niet op orde. De link naar de live chat in de mail doet het niet. Maar deze samenloop van omstandigheden verzacht de omstandigheden enigszins 😊.

Opnieuw contact met de klantenservice gezocht omdat m’n free spins van de volgende actie niet klaar staan… Ben benieuwd hoeveel ik er nu ga krijgen.. In elk geval via mail en messenger even een berichtje sturen 😉

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...