TheGreatOne Geplaatst januari 7, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 7, 2022 Het voordeel is wel als je door de verificatie processen heen bent het ook goed zit en je waarschijnlijk gaan controles meer krijgt. (bij dit specifieke casino) 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mellie86 Geplaatst januari 7, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst januari 7, 2022 Waarom zouden ze dan vragen waar die 15000. VAn daan komt nadat ze dat hebben zien staan op de laatste afschriften van de bank die ze wilden hebben ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hotrunner Geplaatst januari 7, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 7, 2022 5 uur geleden zei Mellie86: Nee het is puur om te kijken of ik geen witwasser ben.. en ik werk er aan mee geen probleem ik heb nix te verbergen.. ik nam het risico 10 x een bet van 45 euro te doen op een slot van high5games ik wilde dat al zo lang proberen en dat pakte dus goed uit . Ze zien dat ik meer gestord heb dan normaal die dag dat ik won. Kan ik dus niet aantonen hoe ik aan dat geld kom. Waarmee ik heb gestort..en heb gepeeld mogen ze er voor kiezen niet uitebetalen . Maar wat mij frustreerd dat ik per direct de documenten heb geuploud ik meteen heb gebeld of het meteen weer nageken kon worden . Dat is dus onmogelijk . Wachtijd voor revieuw ducumenten. 2 tot 5 werkdagen! Behalve 36K mis je volgens mij ook een aantal toetsten op je toetsenbord. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mellie86 Geplaatst januari 11, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst januari 11, 2022 Op 7-1-2022 om 04:10 zei Mellie86: heb bij Toto online 36000 euro gewonne nadat ik mijn erfenis van mijn vader kreeg en daardoor meer kon storten ... ze hebben me nog nix uit betaald . Ik moest eerst persoonlijke documenten uplouden met een lange wachttijd ertussen...en dat ze eindelijk na 6 dagen werden nagekeken.. werd mijn geld niet gestord maar vroegen ze opnieuw documenten.. Ik begrijp dat van de staat dingen nagekeken moeten worden maar na mijn akte van erfrecht te hebben geuploud + afschriften van mijn bank.. vind ik t wel mooi geweest.wat betreft mijzelf te bewijzen ik geen crimimineel ben!!!!! ik ben nu 12 dagen verder ik wil mijn gewonnen geld... de klantenservice kan ik bellen maar het enige wat ze zeggen ik moet wachten .. En dat zij niet de dessbetreffende afdeling direct iets kunne vragen... . is dit dan de bedoeling ?? Dat als je wint je zo behaldeld word???? Sorry maar dit deel klopt voor geen meter hoe ze hier mee omgaan. Want gefeliciteerd met je gewonnne geld kan er niet eens vanaf.. Echt schandalig!!! Dan was ik bij 888 casino tenmiste echt een gewaardeerde speler met een persoonlijke vipmaneger ... die ik altyd kon bereiken en mijn Uitbetalingen stonden binne 1 dag op mijn rekening... Ik mis hun ook onwijs na 10 jaar daar een status hebben opgebouwd en echt nooit me zo kut hebben gevoeld en slecht behandeld als bij Ik hoor helemaal nix van TOTO. Heb ze nu vanaf donderdag niet meer gebeld. 😤 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dobbelsteen Geplaatst januari 11, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 11, 2022 Als je de storting doet voor 1 januarii ,Is het voor de belastingdienst achteraf moeilijk te controleren of je het in box3 van de inkomstenbelasting hebt opgegeven. Ook de bank zou deze storting vlak voor 1 januari als verdacht aan de belastingen kunnen melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LuukFOD Geplaatst januari 11, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 11, 2022 Op 7-1-2022 om 13:39 zei Dopey: Neejo, heeft er helemaal niks mee te maken. Als jij zo'n 10k stort en je wilt 36k uitcashen gaan echt geen alarmbellen af. Buiten dat om stort en cash je uit met dezelfde rekeningnummer, dan ben je denk de domste witwasser ter wereld . Het gaat om grote bedragen, en dat gaat via diverse afdelingen om en heeft tijd nodig, meer niet. 2 a 3 weken is volgens mij best normaal, en ook dat ze nogmaals alle benodigde papieren van je willen hebben. Als je niks verkeerd gedaan hebt, zal het heus wel goed komen, en helemaal als dit via de Toto loopt. Overigens kunnen er wel andere alarmbellen gaan rinkelen. Als een speler altijd 100 euro per week stort en opeens 10k stort kan het casino denken wtf is dit? En dan is het normaal dat ze wat dingen checken. Imo zou dit moeten gebeuren voor een uitbetaling plaatsvind en de balans direct "frozen" moeten zijn. Zodat als het in een opwelling gebeurt de speler beschermt is. Ik heb mensen uit tilt opeens 10k zien weg spelen terwijl ze normaal 100 speelde. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DennMann Geplaatst januari 11, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 11, 2022 15 minuten geleden zei LuukFOD: Overigens kunnen er wel andere alarmbellen gaan rinkelen. Als een speler altijd 100 euro per week stort en opeens 10k stort kan het casino denken wtf is dit? En dan is het normaal dat ze wat dingen checken. Imo zou dit moeten gebeuren voor een uitbetaling plaatsvind en de balans direct "frozen" moeten zijn. Zodat als het in een opwelling gebeurt de speler beschermt is. Ik heb mensen uit tilt opeens 10k zien weg spelen terwijl ze normaal 100 speelde. Yes, zeker mee eens. Dit zou je eenvoudig kunnen maken met wat triggers. 5x storten als het normaal 1x is etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst januari 11, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 11, 2022 Gecondoleerd met het verlies. Verder denk ik dat je rustig adem kan halen, dit komt echt wel goed. Maar snap dat je je onzeker voelt over of je het geld krijgt. @luckylady heeft al eens een artikel geschreven over vermogensherkomst, zie: https://www.onetime.nl/online-casino-nieuws/source-of-wealth 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LuukFOD Geplaatst januari 11, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 11, 2022 1 uur geleden zei DennMann: Yes, zeker mee eens. Dit zou je eenvoudig kunnen maken met wat triggers. 5x storten als het normaal 1x is etc. Overigens zou het kunnen dat OP 10k heeft gestort in een uur er 36K van heeft gemaakt en wil uitbetalen. Dan kan t casino nog niet echt reageren. Want een automatisch systeem zal er niet zijn. Wij moesten (vanuit RG oogpunt) regelmatig klanten bellen en vragen hoe kan het dat je opeens zo een grote sprong hebt gemaakt. (we pakten de vraag wat anders in) dan kon het zijn ik speelde bij 3 casino's maar heb besloten alles bij jullie te doen, een erfenis of mijn wijf is weg kan eindelijk doen wat ik wil. Maar hadden we t idee dat t fout zat dan konden we ingrijpen na zo een gesprekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady_Diamond Geplaatst januari 11, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 11, 2022 4 uur geleden zei LuukFOD: Overigens kunnen er wel andere alarmbellen gaan rinkelen. Als een speler altijd 100 euro per week stort en opeens 10k stort kan het casino denken wtf is dit? En dan is het normaal dat ze wat dingen checken. Imo zou dit moeten gebeuren voor een uitbetaling plaatsvind en de balans direct "frozen" moeten zijn. Zodat als het in een opwelling gebeurt de speler beschermt is. Ik heb mensen uit tilt opeens 10k zien weg spelen terwijl ze normaal 100 speelde. Precies dit, volgens mij doet Fair play casino dit ook. Wil je hoger spelen, moet je meer papieren inleveren. Dus ik kan me ook zo bedenken dat ze bij je aan de bel trekken als je opeens grof stort in een paar dagen terwijl je normaal veel lager speelt. Vind ik niet meer dan normaal trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mellie86 Geplaatst januari 11, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst januari 11, 2022 1 uur geleden zei Lady_Diamond: Precies dit, volgens mij doet Fair Play casino dit ook. Wil je hoger spelen, moet je meer papieren inleveren. Dus ik kan me ook zo bedenken dat ze bij je aan de bel trekken als je opeens grof stort in een paar dagen terwijl je normaal veel lager speelt. Vind ik niet meer dan normaal trouwens. Begrijp ik ook . Ik wacht t nu af de 2e ronde revieuw van mijn documenten zijn om. nu 5 werkdagen .in totaal wacht ik nu al 17 dagen. Ik ben benieuwd. Wanneer ze me contacten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mellie86 Geplaatst januari 11, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst januari 11, 2022 4 uur geleden zei Mellie86: Begrijp ik ook . Ik wacht t nu af de 2e ronde revieuw van mijn documenten zijn om. nu 5 werkdagen .in totaal wacht ik nu al 17 dagen. Ik ben benieuwd. Wanneer ze Ik vind het veels te lang duren.. niemand het daarmee eens???? en dan daarbij die belachelijke klantenservice. Aan de telefoon is 24 uur bereikbaar. Voor nix . Als ik een probleem heb word er een case aangemaakt . En zegt diegene aan de telefoon dat je moet wachten. Case word nooit op geen 1 manier bevestigd. Geen mail geen melding in acount helemaal nix . Compleet genegeerd word ik. Stelletje prutsers bij TOTO! Bedankt voor dit ultieme wingevoel!!! En succes met mij nog verder uitkleden .. ik wacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst januari 11, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 11, 2022 37 minuten geleden zei Mellie86: Ik vind het veels te lang duren.. niemand het daarmee eens???? en dan daarbij die belachelijke klantenservice. Aan de telefoon is 24 uur bereikbaar. Voor nix . Als ik een probleem heb word er een case aangemaakt . En zegt diegene aan de telefoon dat je moet wachten. Case word nooit op geen 1 manier bevestigd. Geen mail geen melding in acount helemaal nix . Compleet genegeerd word ik. Stelletje prutsers bij Toto! Bedankt voor dit ultieme wingevoel!!! En succes met mij nog verder uitkleden .. ik wacht Ik snap je frustratie, bijna 3 en halve maand is het TOTO casino nu online, klantenservice is by far het slechtste momenteel: En dan te bedenken dat het een Staatsbedrijf is! Misschien de KSA berichten en een klacht indienen? 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dopey Geplaatst januari 12, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 13 uur geleden zei Mellie86: Ik vind het veels te lang duren.. niemand het daarmee eens???? en dan daarbij die belachelijke klantenservice. Aan de telefoon is 24 uur bereikbaar. Voor nix . Als ik een probleem heb word er een case aangemaakt . En zegt diegene aan de telefoon dat je moet wachten. Case word nooit op geen 1 manier bevestigd. Geen mail geen melding in acount helemaal nix . Compleet genegeerd word ik. Stelletje prutsers bij Toto! Bedankt voor dit ultieme wingevoel!!! En succes met mij nog verder uitkleden .. ik wacht Als je niet langer wilt wachten ga je toch naar het hoofdkantoor, daar zitten ze echt niet te wachten op boze klanten die te lang op veel geld wachten. Beetje dreigen met de media helpt ook er wel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DennMann Geplaatst januari 12, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 @Mellie86 Heeft u een vraag? Bel: 070 - 550 08 52 Heb je dit nummer al eens geprobeerd? Is het algemene nummer van De Nederlandse Loterij, waar TOTO onderdeel van is. Net een iets ander nummer dan van TOTO zelf. Ik zou direct zeggen dat je al 17 dagen wacht op je geld en dat je direct met tweede of derdelijns support/leidinggevende wilt spreken. De eerstelijns support gaat je waarschijnlijk weer van het kastje naar de muur sturen namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DennMann Geplaatst januari 12, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 Misschien helpt het iets... 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FreebetFreddie Geplaatst januari 12, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 2 hours ago, Dopey said: Als je niet langer wilt wachten ga je toch naar het hoofdkantoor, daar zitten ze echt niet te wachten op boze klanten die te lang op veel geld wachten. Beetje dreigen met de media helpt ook er wel bij. De klantenservice van TOTO is natuurlijk ronduit en dit duurt allemaal veel te lang, maar ik zou dit echt alleen doen als last resort. De vraag is of er nu überhaupt iemand aanwezig is daar die er iets zinnigs over kan zeggen (thuiswerk) als je er onaangekondigd naartoe gaat. Ik denk dat consumentenprogramma’s ook niet echt enthousiast worden van deze case, als het echt maanden gaat duren maak je wellicht meer kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mellie86 Geplaatst januari 12, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 1 uur geleden zei DennMann: Misschien helpt het iets... Hoi ik ben Melanie een vrouw van 35 . Heel erg bedankt voor de moeite. Ik heb al dat nummer geprobeerd en dan alsnog verbind ze me door met die totolijn omdat zij niet in de TOTO acounts meekankijken. Ik denk ondertussen echt waar ben ik in beland. Is dit de manier om mij te beschermen?? Voel me echt bestolen als ik t niet snel krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DennMann Geplaatst januari 12, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 Excuus, geen idee waarom ik er van uit ging dat je een man was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mellie86 Geplaatst januari 12, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 15 uur geleden zei TheGreatOne: Ik snap je frustratie, bijna 3 en halve maand is het Toto casino nu online, klantenservice is by far het slechtste momenteel: En dan te bedenken dat het een Staatsbedrijf is! Misschien de KSA berichten en een klacht indienen? Ja ik ga dit ook maar doen wat heb ik te verliezen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mellie86 Geplaatst januari 12, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 1 minuut geleden zei DennMann: Excuus, geen idee waarom ik er van uit ging dat je een man was. En is er al een reactie op dat bericht? Ik heb echt nig steeds nix gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudi Geplaatst januari 12, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 6 minutes ago, Mellie86 said: Ik denk ondertussen echt waar ben ik in beland. Is dit de manier om mij te beschermen?? Voel me echt bestolen als ik t niet snel krijg. Hardstikke vervelend dat je nog niet betaald hebt gekregen en ik hoop dat je issue snel naar tevredenheid opgelost wordt. Mocht je in de verleiding komen om te gaan spelen, kun je bij TOTO zélf instellen dat je een tijdje niet kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mellie86 Geplaatst januari 12, 2022 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 1 minuut geleden zei Rudi: Hardstikke vervelend dat je nog niet betaald hebt gekregen en ik hoop dat je issue snel naar tevredenheid opgelost wordt. Mocht je in de verleiding komen om te gaan spelen, kun je bij Toto zélf instellen dat je een tijdje niet kan spelen. HEB ALLES ONDER CONTROLLE. Met mijn speelgedrag na al 10 jaar bij 888 te hebben gespeelt. Alleen dat is door de staat van me afgepakt. Omdat ze nederlanders misleid hebben met reclame. Nou nou wat erg. En nu gaan ze me ook nog in de wegzitten met mijn gewonnen geld . 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudi Geplaatst januari 12, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 Ik voel met je mee als er iemand slachtoffer is van de nieuwe wetgeving per 01-10-2021 dan ben ik het wel 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dopey Geplaatst januari 12, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 12, 2022 12 minuten geleden zei Mellie86: Alleen dat is door de staat van me afgepakt. Leg eens uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.