Spring naar bijdragen

Spinia betaald maar niet uit!


Aanbevolen berichten

2 weken geleden had ik een positief saldo van ruim 400 euro en wlide cashen.

Tot mijn verbazing bleek het minimum opname bedrag gesteld op 500 E !

Begin vorige week had ik dit dus bereikt, 520 E. Bij aanvraag moest ik eerst de nodige docu toezenden .

Na deze eis maar weer  n cash  aangevraagd, kreeg   een mail dat deze in behandeling was. Echter enkele uren later een mail ", redraw is cancelled by user" Diverse pogingen om via andere uitbetalings org leidde enkel tot de zelfde mail.

Inmiddels heb ik n aparte mailbox met meer dan 10 keer deze afwijzing. Spinia is dus duidelijk bezig met het tegenhouden van betaling. Ik heb div keren met support gechat en hun adviezen opgevolgd maar resultaat noppes.

Wie kan en wil mij helpen om alsnog uitbetaling te krijgen!

bewerkt door baje54 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spinia is een casino van N1 Group.

De EUR 500 minimum opnamelimiet is opmerkelijk.
Deze opnamelimiet staat bij Spinia niet in de voorwaarden zelf, maar wel op hun website als minimum opname bij 'payments' / withdrawal methods.

Wat je zeker moet doen is het volgende: in eerste instantie een klacht indienen bij Spinia zelf.
De procedure staat op de website van Spinia onder Complaints of via de Terms & Conditions, en dan bij complaints.
https://www.spinia.com/terms-and-conditions of https://www.spinia.com/complaints )

Netjes en beleefd aangeven dat het een officiele complaint over langzame uitbetaling is.
Vanaf de klacht hebben ze in principe tien dagen de tijd om je klacht af te handelen.

Mocht je klacht niet naar tevredenheid afgerond worden, is de officiele route om een ADR in te schakelen.
Dat kan onder andere via ThePogg ([email protected]) en die verleent een prima service.

Over Spinia en N1 Gaming nog het volgende: deze groep heeft geen in Nederland gelicenseerd casino en bevindt zich in het vizier van handhavingsbeleid van de Kansspelcommissie. Vorig jaar kregen ze een boete van een half miljoen en verloren in oktober 2021 het juridisch beroep.
https://kansspelautoriteit.nl/aanpak-misstanden/sanctiebesluiten/n1-interactive/

Vanaf december 2021 nemen de meeste N1 casino's waaronder Spinia geen nieuwe Nederlandse klanten meer aan, al hebben ze de deuren (nog) niet helemaal dicht gegooid.

Mocht je klachtprocedure bij Spinia niet lukken, kan het wellicht ook helpen een berichtje naar iemand uit N1 te sturen.
Op een internationaal casinoforum dat werkt met contactpersonen van casino's, is de representative van N1 Gaming  sinds oktober niet meer ingelogd
en ik heb zelf nooit bij N1 gespeeld, heb zelf geen contact aldaar.

Afsluitend toch nog even het volgende: niets persoonlijks maar op fora zoals deze lezen we bij dit soort issues altijd alleen maar de kant van de speler en kunnen relevante details ontbreken of de vork anders in de steel zitten dan voorgesteld. De casino's gaan op internetfora niet in op individuele gevallen.

Succes met afhandeling van je issue in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.