Jump to content

Slechte registratieprocedure bij Holland Casino Online


Recommended Posts

Het is woensdag 5 januari als Armijn mijn opdracht 10 bekend maakt (ik ben nog steeds in de race voor de legendarische trip met Onetime naar Las Vegas). Via een WhatsApp spraakbericht krijg ik te horen of ik een account wil aanmaken bij Holland Casino Online. Ik moet zien dat ik de 1 hit op de Live roulette, screenshot maken als bewijs, deze doorsturen naar Armijn,  en dan ben ik door....
Zo gezegd, zo gedaan..... dacht ik....

Ik ga naar Holland Casino Online via de link ik heb opgekregen. Daar kun je  een account aanmaken. Ik klik op registreren en begin met de gegevens in te vullen. Zo ook mijn e-mail adres. En daar ging het al mis. Ik bleek nog in het bestand te staan, prima, want ik had ook een Favorite card en maakte in het verleden wel eens gebruik van de app. Maar doordat het e-mail adres al bestaat kom je niet verder, in mijn geval. Dus een ander e-mailadres aangemaakt. Toen kwam er al heel snel een bericht dat ik contact moest opnemen met de helpdesk van HC Online. Vervolgens gebeld met de helpdesk(eerste keer) en dat gesprek verliep prima. De medewerker zag dat ik een dubbel e-mailadres had en vroeg welke ik wilde behouden. Mijn keuze werd gemaakt. Hij zou het bijwerken en na 24 uur zou ik kunnen inloggen op de website en mijn registratie kunnen voltooien.

De volgende dag had ik geen tijd, dus vrijdag weer verder gegaan. En ja, ik kon inloggen, happy dus. Het was van korte duur. Stap drie van het registreren bestaat uit het uploaden van een geldige legitimatie. Ik doe dit overigens vanaf een iMac in Chrome(belangrijk detail zal later blijken). Deze stap zegt dat ik het beste met een mobiele telefoon kan verdergaan omdat doorgaans de kwaliteit van een computercamera niet goed genoeg is. Je klikt op de button en een QR code verschijnt, deze scan je dan in met je smartphone. Hmmmmmm, dacht ik al meteen, dit is een dingetje. Maar, de QR code werkt feilloos en ik word op mijn iPhone naar safari gestuurd om aldaar een app te openen die in staat wordt geacht mijn legitimatie te scannen. De eerste keer komt er meteen een groen kader om je rijbewijs(in mijn geval) en dan wordt er gevraagd om je ID te draaien om de achterkant te scannen. Ook die wordt vrij snel gezien. Vervolgens wordt er niet herkent om welk soort ID het gaat en dat moet je dan zelf aan geven, prima. Vervolgens moet de app het gaan verwerken, en dat gaat dus helemaal fout..  Verschillende foutmeldingen gedurende de verificatie.


1133044856_voltooienregistratieHollandCasinoOnline.jpg.2320013475aa9f701184771bde59c985.jpg 1296151529_voltooienpendingHollandCasinoOnline.jpg.bef19b6b9e55e080a253f67d415effdf.jpg


Dit scherm klik ik weg, en nu begint het herhalen van de procedure. Dit heb ik een aantal keer gedaan, ik gok een keer of 10 zonder resultaat. Toen maar eens de helpdesk weer gebeld( tweede keer). Een uiterste vriendelijke en behulpzame medewerker komt aan de lijn. Hij weet mij te vertellen dat soms de gegevens niet overeenkomen, dat moet gelijk zijn. Dus als je je naam invult, moet dat dezelfde naam zijn als op je ID. De medewerker heeft een en ander aangepast en ben ik weer gaan proberen. Dit meerdere malen geprobeerd. Ik denk in totaal zo’n 5 keer. Toen kwam er opeens tijdens het scannen van de foto’s opeens nog een optie in de buttons naar boven, ik kon bestaande foto’s uploaden naar de app/website. Dat meteen geprobeerd, hè jammer, werkt ook niet. Toen dacht ik, laat ik het toch eens proberen met de camera van de iMac. Camera aan, take one! Echt niet, werkte weer niet, hoe ik het ID ook er voor hield, er gebeurde weinig. Tot de derde of vierde keer, toen kwam ook opeens de extra button tevoorschijn bij de keuzes, zodat ik uit bestand kon kiezen om te uploaden. Mooi niet, noppes, nada..
Toen weer met de helpdesk gebeld en kwam de volgende aardige medewerker aan de lijn. Ik vraag hem wat er mis is “Dit gaat heel vaak mis meneer” is zijn antwoord.  Hij kon zien dat ik met safari inlogde en raadde me aan om dit met Chrome te gaan op mijn smartphone. Hij zou de database leegmaken zodat ik opnieuw de legitimatie kon uploaden. Dus nu met Chrome, ook dit werkt niet en de ene na de andere foutmelding verschijnt. Inmiddels ben ik een uur verder kan ik zien aan mijn ingelogde tijd die keurig meetikt in het scherm, dat werkt dan weer wel...
Ik ben gestopt met proberen in te loggen. Het was na 25 pogingen en na een paar uur prutsen en proberen foto’s te uploaden wel genoeg.

 

Aan het einde van de dag word ik gebeld door HC Online, door dezelfde medewerker die mij op weg heeft geholpen gedurende de dag. Hij vraagt of het nog is gelukt om de regsitratie af te ronden. “Helaas” zeg ik “het is niet gelukt”.

Vervolgens krijg ik een mail van HC Online om 15.17uur.

"Bedankt voor het sturen van uw documenten.

Helaas voldoet het door u verstrekte identiteitsbewijs niet aan onze verificatievereisten. Upload een nieuwe kopie van uw identiteitsbewijs zodra u bent ingelogd.
De verstrekte kopie moet duidelijk zijn en alle randen van het document moeten zichtbaar zijn.
Daarnaast moet de foto origineel zijn zonder te zijn bewerkt. 
We stellen uw medewerking op prijs en zien uw documenten graag tegemoet."

 Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Holland Casino

(in deze mail was een upload button verwerkt om je identiteitsbewijs te laten verwerken), je komt echter in dezelfde loop terecht van het uploaden, welke niet werkt. Snappen jullie het nog?

AHA, dacht ik nog, een nieuwe button met nieuwe kansen…. Ook daar ging het weer mis. Ik ben er mee gestopt, het werkt gewoon niet!

Op zaterdag ontvang ik deze mail:

Beste Richard,

Mijn excuses vor de late reactie maar het is namelijk heel erg druk.
Uw account is in de tussentijd wel actief, u kunt stoerten en spelen!
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en mocht er nog iets zijn wat ik voor u kan doen, bel ons dan op elk gewenst moment op 088-0900-500.
Zoals altijd blijven wij 24 uur per dag en 7 dagen per week tot uw beschikking.

 Met vriendelijke groet,
(weer van Holland Casino Online)

Aangezien ik dit bericht op mijn telefoon las, heb ik toch nog een poging gewaagd. Ik kon inloggen, jippie...

Ik dacht, nu kan ik spelen, opzoek naar de Live roulette, krijg ik weer een foutmelding.

Ik zie dat mijn account is geschorst en wordt verzocht om contact op te nemen met de klantenservice.
 

1481670147_geschorstHollandCasinoOnline.jpg.5e2656ca8f30e7688a1d55c6bccb47e7.jpg

 

Nu heb ik HC Online toch aardig wat kansen gegeven, maar dit was de druppel. Ik ben er mee gestopt. 

 

PS; vanavond(10-01-2022) op aanraden van The Great One een account aangemaakt op Batavia. Het inloggen met IDIN werkt een stuk beter, en mijn speelbudget staat nu daar. 
Jammer Holland Casino Online.

 

Graag hoor ik wat jullie ervaringen zijn met het inloggen, registreren, verificatie en andere beslommeringen van HC Online. Graag had ik het positief gehouden maar dat gaat echt niet lukken. Ze scoren hier een zware onvoldoende mee. De helpdesk krijgt van mij een een 7. Ze waren netjes, konden hier en daar een antwoord of oplossing geven, maar toereikend als helpdesk is het niet. 

Holland Casino Online heeft duidelijk de zaken niet op orde, terwijl ze al heel lang bezig zijn om op de online markt te komen. Slechte zaak en zeker geen reclame. Nu moet je de markt veroveren. De landbased Holland Casino(de vestigingen in het land) zijn dicht, dus nu is je kans gekomen om je als bedrijf te bewijzen. Niets van dat.

 

269781211_504484020953310_5827122609327014677_n.jpg

269781211_504484020953310_5827122609327014677_n.jpg

voltooien registratie <a href='https://www.onetime.nl/go/hollandcasinoF' class='notreplace' title='Holland Casino' target='_blank'  style=Holland Casino Online.jpg">

  • Like 1
  • Sad 4
Link to comment
Share on other sites

Hi Richard, wat vervelend om te lezen! Ik heb afgelopen weekend een account aangemaakt bij HC. Dit verliep gelukkig anders. Met m’n IPhone via Safari en paspoort, binnen 2 minuten een account, zonder storingen. Ik had hiervoor geen online account bij HC, maar wel een favorites card (met hetzelfde mailadres).

De site liep wel meerdere keren vast tijdens het spelen, maar de gegevens werden goed  onthouden. Een prima avondje vermaak gehad. Jammer dat je alleen hele bedragen vanaf €10,- kunt plaatsen als withdrawal.

Het is verplicht om limieten in te stellen, dit heeft voor- en nadelen 😉

De rondspeelvoorwaarden zijn hoog, maar door een paar leuke wins, uiteindelijk maar -€5,- en een avondje zoet ☺️ Dat lukt meestal in de een ‘echt’ HC niet.

De klantenservice heb ik nog geen contact mee gehad, maar als ik jouw verhaal lees, zit daar het probleem niet.

Balen dat het zo gelopen is! Super fijn dat je naar Batavia bent gegaan en met een hit op de 1 er ook bij mag zijn in oktober 🥳

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

wat een gedoe als het niet lukt. bingoal heeft ook zo'n systeem dat je via een QR-code je verificatie moet doorlopen. Super handig als het werkt. Ik zag wel dat hierdoor mijn voornaam verkeerd is doorgekomen en dat kan natuurlijk weer problemen opleveren als ik een keer wil uitbetalen (gek genoeg nooit proberen als je wilt storten)/

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

In eerste instantie lukte het mij niet om een account aan te maken bij HC online. Na heel wat pogingen, o.a. met een ander emailadres, de moed opgegeven. Totdat het me laatst ineens lukte omdat ik het (toevallig) vanaf mijn account van HC deed. Daar is alles al geregistreerd. Dus tot mijn verbazing had ik ineens binnen no time wél een online account om te kunnen spelen.

  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Het registreren bij HC lukte mij ook niet Het liep vast bij het e-mail adres. na veel e-mail verkeer was dat opgelost en daarna kon ik mijn pasport niet oploaden. Ik stuurde per e-mail een kopie van mijn paspoort endat werd niet geaccepteerd. Met wat hulp kwamen we er achter dat je eerst een scanprogramma moest opladen op je smartphone. Om te registreren ben je dus verplicht in dit digitale tijdperk  een smartphone aan te schaffen met de nodige apps. Het leven wordt er niet eenvoudiger op voor ons ouderen.

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 uur geleden zei dobbelsteen:

Het registreren bij HC lukte mij ook niet Het liep vast bij het e-mail adres. na veel e-mail verkeer was dat opgelost en daarna kon ik mijn pasport niet oploaden. Ik stuurde per e-mail een kopie van mijn paspoort endat werd niet geaccepteerd. Met wat hulp kwamen we er achter dat je eerst een scanprogramma moest opladen op je smartphone. Om te registreren ben je dus verplicht in dit digitale tijdperk  een smartphone aan te schaffen met de nodige apps. Het leven wordt er niet eenvoudiger op voor ons ouderen.

Ik heb 't gewoon via mijn laptop gedaan.

Link to comment
Share on other sites

8 uur geleden zei Joos-Close:

Hi Richard, wat vervelend om te lezen! Ik heb afgelopen weekend een account aangemaakt bij HC. Dit verliep gelukkig anders. Met m’n IPhone via Safari en paspoort, binnen 2 minuten een account, zonder storingen. Ik had hiervoor geen online account bij HC, maar wel een favorites card (met hetzelfde mailadres).

De site liep wel meerdere keren vast tijdens het spelen, maar de gegevens werden goed  onthouden. Een prima avondje vermaak gehad. Jammer dat je alleen hele bedragen vanaf €10,- kunt plaatsen als withdrawal.

Het is verplicht om limieten in te stellen, dit heeft voor- en nadelen 😉

De rondspeelvoorwaarden zijn hoog, maar door een paar leuke wins, uiteindelijk maar -€5,- en een avondje zoet ☺️ Dat lukt meestal in de een ‘echt’ HC niet.

De klantenservice heb ik nog geen contact mee gehad, maar als ik jouw verhaal lees, zit daar het probleem niet.

Balen dat het zo gelopen is! Super fijn dat je naar Batavia" rel="external">Batavia bent gegaan en met een hit op de 1 er ook bij mag zijn in oktober 🥳

Mooi dat het bij jou wel werkte! Maar dat blijft apart natuurlijk. Het zou bij iedereen gewoon moeten werken... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 uur geleden zei Lady_Diamond:

wat een gedoe als het niet lukt. bingoal" rel="external">bingoal heeft ook zo'n systeem dat je via een QR-code je verificatie moet doorlopen. Super handig als het werkt. Ik zag wel dat hierdoor mijn voornaam verkeerd is doorgekomen en dat kan natuurlijk weer problemen opleveren als ik een keer wil uitbetalen (gek genoeg nooit proberen als je wilt storten)/

Via IDIN werkt prima moet ik zeggen, snap niet dat HC Online daar niet voor heeft gekozen. Werkt simpel en snel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 uur geleden zei Solidagio:

In eerste instantie lukte het mij niet om een account aan te maken bij HC online. Na heel wat pogingen, o.a. met een ander emailadres, de moed opgegeven. Totdat het me laatst ineens lukte omdat ik het (toevallig) vanaf mijn account van HC deed. Daar is alles al geregistreerd. Dus tot mijn verbazing had ik ineens binnen no time wél een online account om te kunnen spelen.

Ik heb er even geen zin meer in, kan m'n geld maar 1x uitgeven en dat heb ik nu bij Batavia gedaan 🙂

Link to comment
Share on other sites

2 uur geleden zei Empty Wallet:

Hoe heb je dan je ID ge-upload? Dat werkte bij mij dus niet op m'n Mac...

Dat is dus het hele rare, dat hoefde ik niet te doen. Ik vermoed omdat alles al geregistreerd stond. Bij één van de laatste HC bezoeken deden ze alles, i.v.m. corona, opnieuw. Moest ik mijn rijbewijs overhandigen. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...