Spring naar bijdragen

Uitbetaling BetCity


donalducker

Aanbevolen berichten

Hi.

 

Ik weet dat er reeds een soortgelijke thread is, maar nergens staat het antwoord waar ik naar opzoek ben.

 

Ik heb namelijk gisteren (donderdag 13 januari 2022) om 23:00u twéé uitbetalingen gedaan. Beide zijn om 23:08u goedgekeurd, aldus de e-mails.

 

Wanneer kan en mag ik het bedrag verwachten op mijn rekening? Zou dat vandaag (vrijdag 14 januari 2022) zijn, of toch na het weekend?

 

Iemand ervaring hiermee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Door de week heb ik uitbetalingen van Betcity volgens mij altijd dezelfde of volgende dag ontvangen.

Ah top! Hopelijk is dit ook zo wanneer de uitbetaling láát op een donderdagavond is goedgekeurd. 
 

Niet dat er veel haast bij gevraagd is, maar heb het liefst het geld direct op mijn rekening, zoals ik ‘vroeger’ gewend was.

 

Hopelijk ontvang ik het vandaag..

bewerkt door donalducker (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei donalducker:

Hi.

 

Ik weet dat er reeds een soortgelijke thread is, maar nergens staat het antwoord waar ik naar opzoek ben.

 

Ik heb namelijk gisteren (donderdag 13 januari 2022) om 23:00u twéé uitbetalingen gedaan. Beide zijn om 23:08u goedgekeurd, aldus de e-mails.

 

Wanneer kan en mag ik het bedrag verwachten op mijn rekening? Zou dat vandaag (vrijdag 14 januari 2022) zijn, of toch na het weekend?

 

Iemand ervaring hiermee?

Goedemorgen @donalducker! Leuk dat je een uitbetaling bij ons aan hebt gevraagd, dat is natuurlijk altijd een fijn moment :) Logischerwijs vraag je je af wanneer je dit geld op je rekening zult ontvangen. Wij streven er altijd naar om het geld binnen 24 uur naar je over te maken. Echter zijn er soms factoren waardoor het iets langer kan duren. Zo voert onze betaalprovider soms extra (handmatige) controles uit en maakt de bank in het weekend (en op feestdagen) helaas geen geld over.

Omdat je aangeeft dat de uitbetaalverzoeken gisteravond direct zijn goedgekeurd, is de kans erg groot dat je vandaag je geld op je rekening kunt verwachten. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, is het nagenoeg zeker dat je dit maandag zult ontvangen. Als dát niet het geval is, zou ik je adviseren om even contact met ons op te nemen om het voor je na te gaan. Sowieso zijn we natuurlijk 24 uur per dag en 7 dagen per week zowel telefonisch als via de chat bereikbaar om eventuele vragen omtrent uitbetalingen (en andere kwesties) te beantwoorden. We kunnen altijd even kijken of we je verder kunnen helpen!

Veel plezier met je uitbetaling!

  • Like 4
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.