Spring naar bijdragen

GGPoker freeroll 18 januari


DennMann

Aanbevolen berichten

Volgens mij hier aanmelden: https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/artikel/meld-je-nu-gratis-aan-voor-het-n.e.c.-online-pokertoernooi.htm

 

Op maandag 17 januari organiseert N.E.C. in samenwerking met haar nieuwe partner ggpoker een online pokertoernooi. Op deze avond, die van 20.00 tot 23.00 uur in beslag neemt, kunnen leuke prijzen gewonnen worden.  Inschrijving  voor het toernooi is geheel gratis! Deelname is voor 18 jaar en ouder. 

ggpoker stelt een prijzenpot van $1.500,- ter beschikking. Daarnaast zijn er nog leuke extra  prijzen te winnen. Word je eerste? Dan win je een seizoenkaart voor het seizoen 2022-2023. Indien je tweede of derde wordt, ontvang je een VIP-arrangement voor twee personen tijdens een thuiswedstrijd van N.E.C. De nummers vier, vijf en zes ontvangen een volledig N.E.C.-tenue, de nummers zeven, acht en negen een N.E.C.-shirt.

Aanmelden

Wil jij deelnemen aan het N.E.C. online pokertoernooi? Meld je dan eenvoudig hier aan.
Na je inschrijving ontvang je van ons een instructiemail met informatie over hoe je kunt meedoen.  

Registreer je hier voor het N.E.C. online pokertoernooi 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een seizoenskaart NEC lijkt me meer een straf dan een prijs :P

Ik denk ook niet dat je je daar hoeft aan te melden om die prijzen te krijgen, je krijgt dan alleen mailtje met hoe je een GG account opent lijkt me. In de lobby op GG staan deze prijzen ook al vermeld namelijk.

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een hele mooie pot weten te pakken met QQ, 3way all in vs AA & A3o. 

De flop was AKJr, alleen een tien zou me redden anders was het een kort toernooitje. De turn bracht een 3. Maar gelukkig kwam de river met een mooie 10, hiermee een kleine 29k kunnen pakken.

Sta nu na de break behoorlijk goed met 173BB, kijken of we de volgende break ook kunnen bereiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...