Spring naar bijdragen

Saldo weg bij Bingoal


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Zojuist bij inloggen op Bingoal zag ik de volgende melding bovenaan de pagina staan: Beste klanten, Wij zijn ons bewust van de weergavefout in het saldo van sommige Bingoal klanten. Deze fout is gemeld aan onze technische diensten en wordt zo spoedig mogelijk bekeken. Wij willen ons verontschuldigen voor het ongemak.

Ik hoopte even dat ze mijn saldo per abuis op 10 miljoen hadden gezet, maar helaas, mijn saldo stond op 0 terwijl er zeker wel wat op mijn account stond. Sterker nog, tegelijkertijd kwam ook de melding in beeld dat ik een prijs in het weekend toernooi had gewonnen. In de transactie geschiedenis (of historiek zoals zij het noemen) staat verder niets over de vermindering van het saldo. Het is echter niet slechts een weergavefout, want ik kan ook niet spelen wegens 'onvoldoende saldo'.

Het is ook ongetwijfeld bij meer mensen het geval, want in de ranglijst van het nieuwe toernooi staat nog maar 1 persoon, terwijl daar normaal gesproken al zeker meerdere mensen zouden staan.

Knullig dat dit gebeurt natuurlijk, maar het feit dat ze keurig een melding bovenin het scherm hebben staan biedt wel vertrouwen dat het wordt opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Remco86:

Raar! Ik was in de veronderstelling dat er hier niets aan de hand was. Maar ik zie dus alleen mijn bonussaldo. Als ik wil inschrijven in het nieuwe weektoernooi lukt dat ook niet vanwege onvoldoende saldo. Of kan je sowieso niet inschrijven met bonusgeld?

Bonus geld telt inderdaad niet mee voor het toernooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...