Spring naar bijdragen

Finale Super Bowl kijken in de Onetime studio - zondag 13 februari'22


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Legaal gokken op de Super Bowl, wie gaat het niet doen? Wij doen dit elk jaar en dit jaar maken we er een extra feestje van. We gaan de finale van de Super Bowl live bekijken in de Onetime Studio in Zuidlaren. Lekker onder het genot van een hapje, drankje en veel gezelligheid. Uiteraard gooien we de stream aan voor de mensen die Zuidlaren te ver weg vinden zodat ze mee kunnen genieten van alle (voor) pret die deze epische wedstrijd elk jaar weer is.

Wat is de Superbowl?

 

@TheTurtleen @TheGreatOne zullen ons voorbereiden op weer een epische nacht. Wil jij hier als echte Onetimer bij zijn en samen met ons dit meebeleven, stuur mij of Kevin dan even een bericht. Vol = Vol.  Drankjes, hapjes zijn ingegrepen in ruil voor een klein cadeautje voor de studio en gezelligheid.

 

Tot zondag 13 februari.

 

Start van de Super Bowl finale is 00:30 uur. Uiteraard hebben wij ook een voorprogramma en zijn jullie veel eerder welkom. We houden jullie op de hoogte m.b.t. de Super Bowl.

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben reuze benieuwd of dat de Nederlandse legale aanbieders dadelijk ook komen met een scala aan weddenschappen voor de Superbowl.

De Superbowl is hét eendaagse evenement waar het meest op gewed wordt en Amerikaanse / internationale bookies bieden dan allerlei waanzinnige bets aan.

Veel van dit soort bets zijn 'prop bets' die zich goed lenen voor analyse, of waarbij er duidelijk een slechte (de leuke) kant van een weddenschap, en een goede (saaie) kant.

Voor mij is het uitzoeken van propbets een leuke hobby en de laatste jaren heb ik superbowl propbets ruim verslagen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei TheGreatOne:

Legaal gokken op de Super Bowl, wie gaat het niet doen? Wij doen dit elk jaar en dit jaar maken we er een extra feestje van. We gaan de finale van de Super Bowl live bekijken in de Onetime Studio in Zuidlaren. Lekker onder het genot van een hapje, drankje en veel gezelligheid. Uiteraard gooien we de stream aan voor de mensen die Zuidlaren te ver weg vinden zodat ze mee kunnen genieten van alle (voor) pret die deze epische wedstrijd elk jaar weer is.

Wat is de Superbowl?

 

@TheTurtleen @TheGreatOne zullen ons voorbereiden op weer een epische nacht. Wil jij hier als echte Onetimer bij zijn en samen met ons dit meebeleven, stuur mij of Kevin dan even een bericht. Vol = Vol.  Drankjes, hapjes zijn ingegrepen in ruil voor een klein cadeautje voor de studio en gezelligheid.

 

Tot zondag 13 februari.

 

Start van de Super Bowl finale is 00:30 uur. Uiteraard hebben wij ook een voorprogramma en zijn jullie veel eerder welkom. We houden jullie op de hoogte m.b.t. de Super Bowl.

 

 

 

 

Leuk! Ik ben erbij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei TheGreatOne:

Kan je iets vertellen hoe we de wedstrijd zelf (goed) kunnen zien, via de TV of?

Haha nou ik wil nog niet te veel beloftes doen.. want dat betekend dat ik het misschien niet waar kan maken! maar dat het wellicht GROOTS en meeslepends word zijn ze inmiddels wel van ons gewend denk ik 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen thuis dan: volgende website heeft een lijstje met allerlei mogelijkheden om de Superbowl te bekijken vanuit Nederland, via TV of stream:
https://sport.infonu.nl/kampioenschappen/178074-american-football-super-bowl-live-op-tv-en-livestream.html

Er zijn enkele mogelijkheden om gratis en legaal de Superbowl te mogen kijken dus, of betaald via NFL Game Pass.
Ik ben er geen fan van maar er zijn ook altijd mogelijkheden om (niet legaal) te streamen, ik ben wel op de hoogte van enkele sites die dat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Rudi:

Pepsi heeft een teaser voor de Halftime Show op Youtube gezet, met Dr. Dre , Eminem, Snoop Dogg, Mary J. Blige & Kendrick Lamar.

https://www.youtube.com/watch?v=h3NhX6-5mO0

Lekker hoor!
Ik vind American Football echt verschrikkelijk, maar die half time show ga ik zeker even terug kijken zodra het online staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Vanavond (vannacht) is het zover, met 10 Onetimers gaan we kijken naar de finale van de Super Bowl op een geweldig groot scherm in de studio van Zuidlaren , uiteraard gaan we vol los en veel gokken op deze bijzondere wedstrijd. We zullen ook live gaan (gok zo maar eens rond een uurtje of 11 vanavond.

c6dae470-32d3-4b0c-9e4f-90807c170d7c-1.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.