Spring naar bijdragen

Gezamenlijke Poule - Koop een Bonus - €5K > €50K


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Rudi:

Zijn we blut gespeeld?

Een kijkers record met in totaal 600+ verschillende kijkers die een gedeelte van de Koop een Bonus poule hebben bekeken: 

 Dit gaan we vaker doen, wat zeg ik dat kan alweer redelijk snel. De gokkasten zaten niet mee! Helaas, we hadden de popper/knallers al klaar staan! We hebben €2000 nog op de TOTO staan en er deed zich in de live uitzending een bijzondere situatie voor waarbij de aandeelhouders alleen maar van konden profiteren en niks extra konden verliezen. Dank je wel @jantje

Er komt nog 1432€ bij op het account en dit houdt in dat we in totaal zijn geëindigd op 3432€ en dus een verlies hebben van in totaal: 1568€ (31,36% verlies).  Dus elke aandeelhouder heeft 31,36% verlies op zijn slot investering.

 

Ik stem voor om de Challenge af te maken in een uitzending (all or nothing) en bij een verdubbeling van het initiële bedrag (10K€) te stoppen. Als jullie dit ook willen laat het even weten, wil je aandeelgeld terug 68,65€ (per aandeel) dan mag je mij een app sturen (of PM) en maak ik dat snel naar je over. Deze lege plekken vul ik dan weer in met nieuwe aandeelhouders of oude.

Ruim 4.5 uur Slot entertaiment! Ik zeg, dat smaakt naar meer en hopelijk met gave prijzen! Stiekem zou ik het liefst die Das Boat de hele dag willen spelen 🙂 schijnt een bizarre volatile kast te zijn (en dat hebben we gemerkt)

 

Als ik geen reactie krijg (7 dagen bedenktijd) van een aandeelhouder ga ik er vanuit dat die gewoon mee gaat in de 2e poule. Uiteraard ben je welkom in Zuidlaren als we weer los gaan! (Maart)

 

 

Schermafbeelding 2022-02-27 om 11.59.22.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kijkers record met in totaal 600+ verschillende kijkers die een gedeelte van de Koop een Bonus poule hebben bekeken: 
[/url]  Dit gaan we vaker doen, wat zeg ik dat kan alweer redelijk snel. De gokkasten zaten niet mee! Helaas, we hadden de popper/knallers al klaar staan! We hebben €2000 nog op de TOTO staan en er deed zich in de live uitzending een bijzondere situatie voor waarbij de aandeelhouders alleen maar van konden profiteren en niks extra konden verliezen. Dank je wel [mention=985]jantje[/mention]
Er komt nog 1432€ bij op het account en dit houdt in dat we in totaal zijn geëindigd op 3432€ en dus een verlies hebben van in totaal: 1568€ (31,36% verlies).  Dus elke aandeelhouder heeft 31,36% verlies op zijn slot investering.
 
Ik stem voor om de Challenge af te maken in een uitzending (all or nothing) en bij een verdubbel en van het initiële bedrag (10K€) te stoppen. Als jullie dit ook willen laat het even weten, wil je aandeelgeld terug 68,65€ (per aandeel) dan mag je mij een app sturen (of PM) en maak ik dat snel naar je over. Deze lege plekken vul ik dan weer in met nieuwe aandeelhouders of oude.
Ruim 4.5 uur Slot entertaiment! Ik zeg, dat smaakt naar meer en hopelijk met gave prijzen! Stiekem zou ik het liefst die Das Boat de hele dag willen spelen  schijnt een bizarre volatile kast te zijn (en dat hebben we gemerkt)
 
Als ik geen reactie krijg (7 dagen bedenktijd) van een aandeelhouder ga ik er vanuit dat die gewoon mee gaat in de 2e poule. Uiteraard ben je welkom in Zuidlaren als we weer los gaan! (Maart)
 
 
1905419632_Schermafbeelding2022-02-27om11_59_22.png.ea8bc3979675b7c85be8112795f0c6cd.png

Ik zeg door knallen 🦾
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei TheGreatOne:

Een kijkers record met in totaal 600+ verschillende kijkers die een gedeelte van de Koop een Bonus poule hebben bekeken: 

 Dit gaan we vaker doen, wat zeg ik dat kan alweer redelijk snel. De gokkasten zaten niet mee! Helaas, we hadden de popper/knallers al klaar staan! We hebben €2000 nog op de Toto staan en er deed zich in de live uitzending een bijzondere situatie voor waarbij de aandeelhouders alleen maar van konden profiteren en niks extra konden verliezen. Dank je wel @jantje

Er komt nog 1432€ bij op het account en dit houdt in dat we in totaal zijn geëindigd op 3432€ en dus een verlies hebben van in totaal: 1568€ (31,36% verlies).  Dus elke aandeelhouder heeft 31,36% verlies op zijn slot investering.

 

Ik stem voor om de Challenge af te maken in een uitzending (all or nothing) en bij een verdubbeling van het initiële bedrag (10K€) te stoppen. Als jullie dit ook willen laat het even weten, wil je aandeelgeld terug 68,65€ (per aandeel) dan mag je mij een app sturen (of PM) en maak ik dat snel naar je over. Deze lege plekken vul ik dan weer in met nieuwe aandeelhouders of oude.

Ruim 4.5 uur Slot entertaiment! Ik zeg, dat smaakt naar meer en hopelijk met gave prijzen! Stiekem zou ik het liefst die Das Boat de hele dag willen spelen 🙂 schijnt een bizarre volatile kast te zijn (en dat hebben we gemerkt)

 

Als ik geen reactie krijg (7 dagen bedenktijd) van een aandeelhouder ga ik er vanuit dat die gewoon mee gaat in de 2e poule. Uiteraard ben je welkom in Zuidlaren als we weer los gaan! (Maart)

 

 

Schermafbeelding 2022-02-27 om 11.59.22.png

Top uitzending! Veel mooie kasten en bonussen gezien die ik anders nooit had gespeeld. 
Komende tijd geen sushi meer voor ons na die shit kast 🤣

Mijn bedrag mag je laten staan voor de volgende keer.
@TheGreatOne Graag volgende keer wel dan Clusterslide als bonus buy. :)  Ik had een deel van de uitzending gemist maar volgens mij is deze niet voorbij gekomen in de uitzending toen ik het gemiste stuk even snel terugkeek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals de bonus buys gedaan zijn vond ik niet echt geslaagd......Misschien zelf verkeerd gedacht hoe het zou gaan.

Maar om elk beschikbare slot te spelen waar je een bonus kunt kopen is niet slim.

Ik twijfel nog dus voor ronde 2.

Misschien vanuit Onetime oogpunt "leuk" om te laten zien en promoten, maar niet met of voor de aandeelhouder(s).

Er is een gegronde reden waarom sommige slots niet of nauwelijks gespeeld of gestreamt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rmnd78:

Zoals de bonus buys gedaan zijn vond ik niet echt geslaagd......Misschien zelf verkeerd gedacht hoe het zou gaan.

Maar om elk beschikbare slot te spelen waar je een bonus kunt kopen is niet slim.

Ik twijfel nog dus voor ronde 2.

Misschien vanuit Onetime oogpunt "leuk" om te laten zien en promoten, maar niet met of voor de aandeelhouder(s).

Er is een gegronde reden waarom sommige slots niet of nauwelijks gespeeld of gestreamt worden.

Ik zou persoonlijk ook voor 1 hooguit 2 slots gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.