Spring naar bijdragen

Gezamenlijke Poule - Koop een Bonus - €5K > €50K


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Tell me?  We wilden graag de 85 slots spelen die een bonusgame hadden. (zoals ook aangekondigd, na 4.5 uur tijd zijn we gestopt vanwege de andere bingo uitzending)
Idd ben ook benieuwd, dit plan was toch van te voren opgesteld ... 4,5 uur naar 1 slot kijken is ook niet echt entertainment... zoals de middag liep heb ik echt van genoten was lekker entertainment
Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei TheGreatOne:

Tell me?  We wilden graag de 85 slots spelen die een bonusgame hadden. (zoals ook aangekondigd, na 4.5 uur tijd zijn we gestopt vanwege de andere bingo uitzending)

Ik snap het doel van de 85 verschillende slots. Maar in combinatie met een bingo werd al snel duidelijk dat dit niet ging werken. Ik kijk veel online gewoon om te zien wat er is en de nieuwste games van de verschillende partijen. De conclusie die ik of je daaruit kan opmaken is dat het gros van de games die uitgebracht worden niet interessant zijn. Dat kan zijn visueel....muziek...snelheid of juist niet....het volatiele gehalte. Zelf vond ik het wat ehm....onvoorbereid om het maar zo te noemen kwa kennis van de games. Ontwikkelaars hebben een basis "kunstje" van hoe ze een game maken. Ze gooien het vaak in een ander jasje of smaakje. Mooiste voorbeeld daarvan is de MegaWays spellen. De meeste weten wel hoe een spel werkt als het Licensed is under BTG.

Daarom gaf ik al aan, misschien heb ik zelf niet goed gelezen wat het doel met de challenge was... Maar ik was niet ingestapt als dat wel zo was.

Hoeveel kijkers er bij de bonus buys geweest zijn weet ik niet. Maar denk niet dat het een openbaring is geweest voor nieuwkomers in het online gebeuren. Nogmaals misschien was dat de insteek ook niet. Maar vanuit Onetime is het dan geen goede reclame geweest.

Plus met alle respect had ik ook liever gezien dat jij @TheGreatOne de boel aan elkaar had blijven praten/hosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd ben ook benieuwd, dit plan was toch van te voren opgesteld ... 4,5 uur naar 1 slot kijken is ook niet echt entertainment... zoals de middag liep heb ik echt van genoten was lekker entertainment

Hier ook enorm genoten. Het is duidelijk van te voren gecommuniceerd. Ik zou de uitzending zelfs nog een keer willen kijken.

Voorop staat plezier
En juist de menselijke reactie van het niet begrijpen van slots, maakt de stream op zn Onetimes. Spelen op 1 of 2 slots vind ik een dooddoener.

Deze uitzending staat denk ik in de top als het gaat om aantal gemiddelde kijkers. Zegt genoeg.

Leuk dat er ook anderen aan het woord waren.

Meer van dit! Iedereen is vrij wel of niet mee te doen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donderdag 10 maart!!! Hele dag samen bonus buys deel 2 streamen (met als uitsmijter als het mis gaat 3 grote bonussen op het laatst. Bij 10.000€ stoppen we en krijgt iedereen die nog erin zit zijn geld dubbel terug. Heb nu 2 mensen die hun 68€ per aandeel terug willen, zijn er nog meer die hun geld terug willen? (ik neem ze over)

Samen met @TheGallant maken we er weer een mooie show van en uiteraard komt Das Boat slot ook weer voorbij 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-2-2022 om 12:22 zei Rudi:

^^ ik hoef niks terug van mijn aandeeltje, het kijkplezier is voldoende.
Ik weet ook niet precies wat Jantje extra heeft bijgedragen maar mocht er iets over blijven mag dat van mij ook terug zijn richting in gaan.

Aandeelhouders konden niets verliezen. Stel de feature zou bezerk gaan en betaald 10k Euro winst uit, dan zou 5k naar mij gaan en 5k naar de aandeelhouders. Helaas was dat niet het geval. Ik dacht nog, hij gaat niet 4x een drama ronde uitbetalen maar dat doet ie dus lekker wel :) 
 

  • Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei jantje:

Aandeelhouders konden niets verliezen. Stel de feature zou bezerk gaan en betaald 10k Euro winst uit, dan zou 5k naar mij gaan en 5k naar de aandeelhouders. Helaas was dat niet het geval. Ik dacht nog, hij gaat niet 4x een drama ronde uitbetalen maar dat doet ie dus lekker wel :) 
 

Ik zat met samengeknepen billen te kijken @jantje. Dankjewel voor de mooie momentjes. En vroeg of laat moet die boot zich gaan uitbetalen. Helaas nu een zinkend schip 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een inspirerend gesprek gehad met @De eenarmige bandiet Zijn voorstel en goedgekeurd gaan we mede deze slot buy dag doen. Iedereen die een aandeel heeft in onze bonus buy poule mag een gokkast uitzoeken (met een bonus buy) en deze gaan we in een soort van competitie tegen een andere slot (van een andere aandeelhouder inzetten) in een schema.

De hoogte uitbetalende slot (in RTP) gaat door naar de volgende ronde en neemt het op tegen een andere slot die ook gewonnen heeft. Eindelijk is er een winnaar en die krijgt een gewoon een mooie prijs (zeg 4 hele staatsloten XL). De winsten en verliezen van deze koop een bonus zitten gewoon allemaal in de poule van de aandeelhouders en maakt verder niks uit het is een extra spannende toevoeging en iedereen gaat natuurlijk ook zijn eigen slot zien. 


Daarnaast gaan we als we bij een bepaalde grens zitten (zeg €1500,00) nog maar op het account vol beuken met hogere buyins (zeg de Das Boat van 875€) Op naar de magische 10K€ maar alleen in het geval als het mis gaat. De mensen die meekijken krijgen inspraak  welke slots we gaan spelen (echter alleen waar de bonus buy op mogelijk is)  (TOTO)

 

Mijn vraag aan jouw is, welke slot durf jij in te zetten in de competitie op deze 10 maart en dan zetten we deze in het schema (random).

 

Ik ga voor WILD Toro 2!!   Wat wordt jouw kast?

images.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie A zegt zegt ook B.

Neemt niet weg dat ik er meer van had verwacht!!

Misschien als tip voor de volgende x......Blijf bij 1 thema.....Oftewel niet een bonus buy marathon en een bingo.

Snap ook wel dat Armijn niet de hele uitzending kan of wil hosten......Maar er is maar 1 Armijn met al zijn enthousiasme en energie.

Zelf kies ik dan Joker Bombs of Fruit Party.....Lees je mee @Chuckmeister....... Joker Bombs! 🤪

 

Dat jullie nog niet genezen zijn van Das Boot snap ik echt niet.....Ga dan voor San Q

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie A zegt zegt ook B.
Neemt niet weg dat ik er meer van had verwacht!!
Misschien als tip voor de volgende x......Blijf bij 1 thema.....Oftewel niet een bonus buy marathon en een Bingo.
Snap ook wel dat Armijn niet de hele uitzending kan of wil hosten......Maar er is maar 1 Armijn met al zijn enthousiasme en energie.
Zelf kies ik dan Joker Bombs of Fruit Party.....Lees je mee [mention=1329]Chuckmeister[/mention]....... Joker Bombs! 
 
Dat jullie nog niet genezen zijn van Das Boot snap ik echt niet.....Ga dan voor San Q

Fruit party zit nog steeds niet op TOTO (geen pragmatic) dus check even welke je wel kunt spelen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...