Spring naar bijdragen

Nu instappen ...50% vd waarde van de muntjes is verdampt


GuusGeluk

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Solidagio:

Als je dag en nacht alert kunt zijn wel. Veel te volatiel nog.

Leuk instap moment als je snel wat wilt verdienen.

Natuurlijk is er geen garantie, maar als je nog wat geld over hebt dan kan het zeker leuk zijn om hier wat in te stoppen en te wachten tot hij weer op het oude niveau zit. Bij crypto's kan dit al binnen een maand zijn, en een rendement van om en nabij 100% in een maand is zeldzaam. Ik ben het met je eens dat crypto's zeer volatiel zijn, maar daar tegenover staat wel een zeer leuke beloning. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Ace:

Leuk instap moment als je snel wat wilt verdienen.

Natuurlijk is er geen garantie, maar als je nog wat geld over hebt dan kan het zeker leuk zijn om hier wat in te stoppen en te wachten tot hij weer op het oude niveau zit. Bij crypto's kan dit al binnen een maand zijn, en een rendement van om en nabij 100% in een maand is zeldzaam. Ik ben het met je eens dat crypto's zeer volatiel zijn, maar daar tegenover staat wel een zeer leuke beloning. 

 

Het tempo van de volatiliteit is zo rap, dat kan je momenteel niet bijhouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Pimmio:

In welke token (los van BTC / ETH) hebben jullie het meeste vertrouwen?
En welke raden jullie aan om eventueel nu in te stappen ?

Kan niemand iets zinnigs over zeggen. Persoonlijk zou ik gewoon wat grote big cap muntjes kopen. Wat spreiden en bij dips verder opkopen. Denk aan SOL, ADA, DOT, AVAX.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei GuusGeluk:

Ik hoor niemand erover, maar dit is toch wel een moment om in te stappen ... Of zie ik het verkeerd 

tja, wat is een mooi moment? Voor hetzelfde geldt gaat het nog lager, of hij schiet nu omhoog..je weet het niet! Als je van plan bent bij te kopen, doe het dan met safety orders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-1-2022 om 08:09 zei Pimmio:

In welke token (los van BTC / ETH) hebben jullie het meeste vertrouwen?
En welke raden jullie aan om eventueel nu in te stappen ?

Privacy coins en dan met name Monero (XMR) met atomic swap en Pirate Chain (ARRR) vanwege het gebruikersgemak. Monero is momenteel ruim 70% lager dan haar all time high, Pirate Chain zelfs 95%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

Dit is een vraag (forum kop) die ik mezelf al maanden stel. Keer op keer denk je ....zal ik ....en dan daarna blijkt dat het toch weer lager kan/gaat. Ik zie voor mijn gevoel ook nog niet echt iets wat ervoor zal zorgen dat het weer aan gaat trekken.

Durf mijn portfolio niet meer te bekijken, want dat schieten de tranen in mijn ogen 

Maarrrrrre ooit komt het allemaal goed (denk ik dan maar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...