Spring naar bijdragen

Bonus annuleren?


mslangen777

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei mslangen777:
Hoi,
Het is deze keer helaas niet gelukt de bonus rond te spelen. Kan gebeuren, dat is het risico.  Heb nu nog een saldo van 1 cent. Bonus blijft echter wel actief. Weet iemand of het mogelijk is de actieve bonus te annuleren bij Betcity, zodat je weer in aanmerking kunt komen voor een nieuwe bonus?


@BetCity Helpdesk kom er maar in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei mslangen777:

Hoi,

Het is deze keer helaas niet gelukt de bonus rond te spelen. Kan gebeuren, dat is het risico.  Heb nu nog een saldo van 1 cent. Bonus blijft echter wel actief. Weet iemand of het mogelijk is de actieve bonus te annuleren bij Betcity, zodat je weer in aanmerking kunt komen voor een nieuwe bonus?

Als ik het goed heb wordt deze automatisch gewist onder een bepaald bedrag (10 cent of zo) maar duurt meestal eventjes. Uurtje geduld en dan heeft het zich vanzelf opgelost denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei mslangen777:

Hoi,

Het is deze keer helaas niet gelukt de bonus rond te spelen. Kan gebeuren, dat is het risico.  Heb nu nog een saldo van 1 cent. Bonus blijft echter wel actief. Weet iemand of het mogelijk is de actieve bonus te annuleren bij Betcity, zodat je weer in aanmerking kunt komen voor een nieuwe bonus?

Goedemorgen! Jammer dat het niet is gelukt om de bonus rond te spelen, maar ik heb gelukkig wél een antwoord op je vraag. Zodra jouw bonussaldo onder de 1,00 euro is, wordt bij de eerstvolgende storting het overgebleven bonussaldo overgeheveld naar je eigen saldo.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...