Spring naar bijdragen

Hoogste prijs ooit gewonnen...


Hillichance

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

In 2000 op één lucky avond was het bijna op elke kast prijs. 100 dollar hier en 100$ daar. Heb toen mijn vrienden getrakteerd op een limo-ritje. In Vegas nooit een echte grote prijs gewonnen. In Las Vegas heb ik al een paar jaar niet veel geluk. Ik gok daarom ook niet veel. Afgelopen keer ook weinig mensen gezien die een groot bedrag wonnen. Zegt de gokkast big win en dan win je net 4 dollar. Hoogste bedraag dit jaar wat ik aftikte was 60$, 40 dollar winst. Ach, ik heb geluk in de liefde :((

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1.300 dollar op een Enchanted Unicorn (nu bijna niet meer te vinden). Op 0,30 dollar inzet per druk, hahaha. Was mijn laatste avond en mijn laatste briefje van twintig. In de Barbary Coast (nu The Cromwell). Nooit meer verbeterd. Wel genoeg pogingen gedaan overigens.

Offtopic wel maar...

Ik weet alleen dat the cromwell Bill's gambling hall was... heette het daarvoor zo? en zo ja, hoe lang is dat dan geleden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@menoxie, het hotel heette inderdaad Barbary Coast voordat het door Caesars werd overgenomen. Het werd eerst omgedoopt in Bills Gambling Hall en transformeerde daarna in het boetiek hotel The Cromwell. Ik denk dat het een jaar of 10 geleden is dat ik die mooie prijs won.

eind 2009 kwam ik er voor het eerst weer sinds 1998 en in 1998 had ik nog niks met die stad en was er alleen maar toen op doorreis dus had niet veel meegekregen van vegas toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van plan om in maart 2016 mijn grootste prijs ooit te behalen op een speelautomaat. Ik hoop dat dit een mooie nieuwe gokkast zal worden in downtown las Vegas zodat we daarna meteen van dit gewonnen geld een hapje kunnen gaan eten bij Vic en Anthonys in de Golden Nugget waar ik 'vroeger' vaker kwam en ik hoor dat ook @lasvegasnic hier tijdens zijn laatste trip nog is geweest. Sowieso probeer ik dit jaar @thegreatone wat vaker mee te nemen richting een restaurant in plaats van dat we om 3 uur 's nachts nog bij de subway in Circus Circus een broodje moeten gaan halen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.