Spring naar bijdragen

Eurowings vliegt rechtstreeks naar Las Vegas vanaf vliegveld Köln-Bonn


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Eurowings, een dochter van Lufthansa, biedt vanaf mei 2016 rechtstreekse vluchten aan tussen vliegveld Köln-Bonn en Las Vegas. Er wordt gevlogen op woensdag en zaterdag.

Er wordt gevlogen met een Airbus A330-200 (310 seats). Vertrek elke woensdag en zaterdag om 11.15 uur vanaf Köln-Bonn Airport. Aankomst in Las Vegas om 14.00 (Vegas tijd). De vlucht duurt 11 uur en 45 minuten. De terugvlucht (woensdag/zaterdag) vertrekt om 15.45 en je landt de volgende dag om 11.30 op Köln-Bonn Airport.

Ik heb even gekeken, heenvlucht op woensdag 4 mei 2015 (optie smart) en terugvlucht op zaterdag 14 mei (optie smart). Je betaalt 954,68 €. Persoonlijk vind ik dit te veel. Niet echt goedkoop voor een low-cost-luchtvaartmaatschappij zoals Eurowings.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 maanden later...

Wellicht dat de prijstactiek nog anders wordt in de loop van het jaar, is toch een kwestie van vraag en aanbod. Ik ben wel bereid om meer te betalen voor een rechtstreekse vlucht. Heb nu een keer mogen ervaren hoe indirect vliegen is, viel mij in de praktijk tegen qua duur en vertraging.

Vraag is natuurlijk wat ik dan extra wil betalen, denk dat ik dat het beste kan beslissen als ik de diverse aanbiedingen naast elkaar leg als ik weer ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.