Spring naar bijdragen

myVEGAS, gratis Las Vegas Rewards


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Ik heb op dit moment nog 1,1 miljoen loyalty points (goud) en mijn hoogste stand in speelpunten was eens 11.000.000. Ik ben bij level 470 ofzo en heb iemand in mijn lijst staan die is bij level 2648. Wij hebben er al veel voordeel van gehad. Zo hebben we naast onze aanbieding van Mlife gedurende de afgelopen trip nog 3 nachten gratis gehad en 2 buffetten. Hierdoor waren al onze hotelovernachtingen gratis (al wordt het wel steeds moeilijker gemaakt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op dit moment nog 1,1 miljoen loyalty points (goud) en mijn hoogste stand in speelpunten was eens 11.000.000. Ik ben bij level 470 ofzo en heb iemand in mijn lijst staan die is bij level 2648. Wij hebben er al veel voordeel van gehad. Zo hebben we naast onze aanbieding van Mlife gedurende de afgelopen trip nog 3 nachten gratis gehad en 2 buffetten. Hierdoor waren al onze hotelovernachtingen gratis (al wordt het wel steeds moeilijker gemaakt).

Koop je dan ook wel eens punten bij voor echt geld? Ik zit nu op level 281 en voelde mij al een koning :-) Heb nu zo'n 1000$ aan comps opgehaald in de laatste 2 trips (totaal) en ben druk aan het klikken voor mijn november trip (voor shows en buffets)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze voor de liefhebber. Ik ben geen programmeur, dus wellicht had het allemaal veel simpeler gekund, maar voor mij werkt het. Grote kans dat je voor jouw scherm wat dingen moet aanpassen.

PixelSearch kijkt of er in het vak tussen coördinaten (955,830) en (1000,880) de kleur 0x009F00 voorkomt. Op mijn scherm is dat de spinknop en deze kleur is de groene kleur als hij aanklikbaar is. Komt die kleur niet voor, dan is het spel met autospin bezig, maar gedurende dat spel kunnen er verschillende dingen gebeuren die om muisklikken vragen. Als eerste natuurlijk het bonus spel waar je van 3 tot 5 eieren moet aanklikken. Daarnaast kun je een big win krijgen waar je een melding van krijgt die je weg moet klikken om verder te spelen. Vaak leidt die tot een melding om het op facebook te delen waar je dus ook weer een muisklik moet doen.

Al die muisklikken staan tussen de accolades na "if Errorlevel". Afhankelijk van je schermgrootte kunnen die dus op andere plaatsen staan. Je kunt de juiste coördinaten vinden met behulp van window spy, wat je op kunt starten als je een scriptje hebt lopen.

Het stukje na de "else" is als de groene kleur wel op de spin knop zichtbaar is. Er moet dan dus weer opnieuw op gedrukt worden. In dit geval laat ik het scriptje eerst op autospin drukken en vervolgens op het één van de nummers die daarbij naar boven komt.

Het regeltje Esc::Pause is belangrijk. Daarmee zet je het scriptje op pauze als je esc indrukt. Dit scriptje laat je muis namelijk continu over het scherm heen klikken en je kunt je computer dan ook niet gebruiken als dit scriptje loopt. Door op esc te drukken kun je je muis weer zelf besturen. :) Nog een keer esc en het scriptje start weer.

#NoEnv ; Recommended for performance and compatibility with future AutoHotkey releases.

; #Warn ; Enable warnings to assist with detecting common errors.

SendMode Input ; Recommended for new scripts due to its superior speed and reliability.

SetWorkingDir %A_ScriptDir% ; Ensures a consistent starting directory.

CoordMode, Mouse, screen

CoordMode, Pixel, screen

Loop

{ PixelSearch, Px, Py, 955, 830, 1000, 880, 0x009F00, 1, fast

if ErrorLevel

{

{

MouseClick, left, 660, 530

Sleep, 100

MouseClick, left, 440, 610

Sleep, 100

MouseClick, left, 875, 610

Sleep, 100

MouseClick, left, 665, 730

Sleep, 100

MouseClick, left, 970, 480

Sleep, 100

MouseClick, left, 940, 440

Sleep, 100

MouseClick, left, 660, 815

Sleep, 100

MouseClick, left, 470, 474

Sleep, 100

MouseClick, left, 520, 530

Sleep, 100

MouseClick, left, 470, 625

Sleep, 100

MouseClick, left, 600, 510

Sleep, 100

MouseClick, left, 620, 620

Sleep, 100

MouseClick, left, 775, 820

Sleep, 100

MouseClick, left, 460, 475

Sleep, 100

MouseClick, left, 500, 533

Sleep, 100

MouseClick, left, 580, 520

Sleep, 100

MouseClick, left, 605, 625

Sleep, 100

}

}

else

{

MouseClick, left, 850, 870

Sleep, 1000

MouseClick, left, 850, 805

Sleep, 3000

}

}

Esc::Pause

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9 november 2013 plaatste ik dit bericht in blog,

Verder sinds augustus spelen we het spel myvegas via facebook. Hier kan je op slotmachines spelen en gouden punten verzamelen. Deze punten kan je inwisselen voor shows, kamers of maaltijden/ buffetten. Nu hebben wij onze punten ingeleverd en gaan 3x naar een dinerbuffet en 1x ontbijt/ lunch buffet. Onze keuze is gevallen voor de diner op Aria, Mandalay Bay, Mirage en ontbijt Monte Carlo. Dit leverde ons een voordeel op van 225,00 euro. Mijn vriend en ik speelden beide op een account en hebben allebei onze punten ingewisseld.

Wij vonden de buffetten van Aria en Mandalay Bay zeer goed en erg lekker, Mirage iets simpeler. Ontbijtbuffet viel ons wat tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb een vraagje. In dit topic was reeds te lezen dat je vier rewards kunt claimen als je ooit chips heb gekocht. Ik vroeg mij af is dit nog steeds en is er een minimum bedrag wat je moet uitgeven aan het kopen van chips.

Als je rewards wilt innen staat dat jij een nacht moet verblijven in een MGM hotel. Ik verblijf de eerste vijf nachten van mijn trip in een MGM hotel maar de overige 6 nachten niet. Kan ik de eerste vijf dagen alle rewards claimen/ophalen en gebruiken als ik niet meer in een MGM hotel verblijf.

Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt om een showticket aan te schaffen.

Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel het nu een aantal dagen (mobiel en facebook)

Volgens mij heb ik op mobiel echt een enorme hotrun gehad: ik hitte 108(wtf haha) freespins en had daarna opeens chips in de honderdduizenden. Binnen notime level 42 op mobiel en bijna 15k goud nu. Wel al m'n chips weggepist met grote bets.

Op PC heb ik nog geen grote successen gehad, nu level 13. Een enorm verschil met mobiel terwijl er ongeveer dezelfde tijd in is gestoken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...