Spring naar bijdragen
LasVegasNic

myVEGAS, gratis Las Vegas Rewards

Recommended Posts

19 uur geleden zei LasVegasNic:

Hoe krijg je de myvegas APP ook al weer geïnstalleerd op je iphone. Het staat niet meer in de Nederlandse Apple Store ivm online gokverbod. Je moest een truck uithalen maar ik weet niet meer hoe. Graag nog een keer de uitleg 🙂 Blijft raar want de Binnions App heb ik wel kunnen installeren.

Ik heb hem tegenwoordig alleen via mijn desktop. @ROELETTE weet hoe het wel kan. 

Mijn laatste rewards waren best lekker, nu aan het kijken voor de reis in November waarvoor ik 3 myvegas tickets kan scoren (denk dat ik buffets ga nemen) daar is @Hillichance zo gek op en @JackPot wat minder.

Schermafbeelding 2018-08-17 om 17.56.57.png

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sinds een tijdje gaat het sparen op Myvegas tergend langzaam. Had ik voorheen bij een inzet van 25.000 in 8-10 spins 10LP, nu lukt dat niet eens met een inzet van 200.000. Meer mensen daar last van?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei DeValsspeler:

Sinds een tijdje gaat het sparen op Myvegas tergend langzaam. Had ik voorheen bij een inzet van 25.000 in 8-10 spins 10LP, nu lukt dat niet eens met een inzet van 200.000. Meer mensen daar last van?

Ja alles wordt steeds mee afgeknepen maar blijf stug doorgaan. Sta nu weer op 90K goud en die kan ik mooi opbouwen om samen met de vrouw tzt buffeten te scoren daar, of in februari in Londen gebruiken bij het Hippodrome.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Black jack kan nog steeds rap gaan als je een paar miljoen hebt en een miljoen per hand speelt. De rest schiet voor geen meter op. Bij pop een paar keer een miljard muntjes gehad maar levert niets op of je moet heel laag gaan spelen en uren gaan drukken als een zombie. Ik heb nu 1.7 miljoen goud maar vind dat je er niet veel meer mee kan. Toen ik begon hoopte ik op de cruise van 1.5 miljoen maar is er niet meer. Denk maar een keer 2 nachtjes aria doen. Dit jaar nog een showtje en 2 keer wat te eten gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

blackjack kan ik maximaal voor 50k per handje spelen, doe je dat op de app voor een miljoen?

Volgens mij ligt het niet aan het level wat je bent. Ik ben level 726, maar heb nog een account met level dik in de 600 en daar gaat het nog steeds snel. Met dat laatste account alleen nog nooit iets besteld. Puur aangemaakt voor als ik eens met iemand naar Vegas zou gaan die nog geen account heeft.

Met mijn eigen account wil ik proberen toch tot 1.5 miljoen goud te komen en dan maar de 1 night cruise in hong kong te nemen. Mooie reden om ook weer naar Macau te gaan. Sta nu op 1.3 miljoen, dus hopelijk lukt dat nog voor die ook weg is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel dat black jack in de app. Ik kom ook niet meer in een hoger level. Dit is geblokkeerd. Ik krijg het de laatste tijd niet meer voor elkaar een mooi bankroll bij elkaar gespeeld. Ik ben nu iedere keer blut. Ieder dag als ik een doosje mag kiezen krijg ik 400 k. Maar die bras ik er door. Ik heb ruim een half jaar 200 miljoen gehad en toen ging het rap. Nooit iets gekocht gewoon een paar goede dagen achter elkaar. Level is dus 500 zie screenshot.

Screenshot_20181127-171408_myVEGAS.jpg

bewerkt door Allesofniets

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb op de vorige pagina ook al wat screenshots staan van de levels die ik bereikt heb met de diverse spellen. Die Konami ook over het miljard gehad maar leverde maar iets van 20 k aan goud op. Had 510 bonus games

Screenshot_20181001-180256_myKONAMI.jpg

Screenshot_20181001-172159_myKONAMI.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden