Spring naar bijdragen

myVEGAS, gratis Las Vegas Rewards


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

1e post, 1e vraag :-)

Vraagje: Is het mogelijk om 3x 50 dollar freeplay (per persoon) te selecteren als ik 6 dagen in het Aria verblijf?

Of kun je maar 1x 50 dollar per account selecteren?

Deze vraag weet ik :-) Dit is helaas niet mogelijk, je kan een keer per persoon een free play van 50$ meenemen bij MyVegas (ik twijfelde laatst ook en gewoon geprobeerd maar dan krijg je een foutmelding). Dus als je me ze tweeën ben en beide een account kan je dus dit in totaal 2 keer doen. De andere punten voor een buffet daar (is ook duur en mooie value) en een show meepikken ofzo. Wanneer ga je naar Las Vegas toe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Je kunt wel 1x$50 en 1x$25 freeplay kopen als je min. 3 nachten in Aria verblijft. Heb ik zelf afgelopen keer ook gedaan (en een heerlijke crepe als reward van Jean Philippe Patisserie). Freeplay ging er trouwens snel doorheen, vond de slots in de Aria aardig strak afgesteld staan (of ik had gewoon geen geluk ;) ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt wel op 2 account spelen maar om de rewards te gebruiken wordt je facebookaccount gekoppeld aan je mlifeaccount oa. En de regels zeggen dat je maar 1 facbookaccount mag hebben.

Dus je kunt wel op 2 accounts spelen, maar je kunt maar alleen de punten gebruiken van het account dat je laat koppelen aan je mlife account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje: hoe koppel je je m life account aan je Facebook? Ik heb nu rewards gekocht van mijn muntjes zie die nu bij mijn las vegas spelletje staan met een code. Moet ik die uitprinten en meenemen ? Bij mijn m life account zie ik er namelijk niks van terug. Heb nog geen pasje van m life gaan we woendag halen dan gaan we ..... Eindelijk!!!! Ik hoor t graag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje: hoe koppel je je m life account aan je Facebook? Ik heb nu rewards gekocht van mijn muntjes zie die nu bij mijn las vegas spelletje staan met een code. Moet ik die uitprinten en meenemen ? Bij mijn m life account zie ik er namelijk niks van terug. Heb nog geen pasje van m life gaan we woendag halen dan gaan we ..... Eindelijk!!!! Ik hoor t graag

Uitprinten en meenemen naar een Mlife balie in het hotel waar je de reward gaat uitgeven.Daar kan je ook gelijk je pasje krijgen.

Veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag.

Ons streven is volgend jaar begin oktober weer naar las vegas te gaan.

We zijn er in 2014 geweest in Maart.

Hotel new york new york daar zaten we in en hebben gebruik gemaakt van de LP voor dinner en lunchen.

Volgend jaar weet ik nog niet welk hotel we gaan nemen .

Mijn vraag is....

Moet je in een MGM hotel verblijven om je LP te verzilveren ??

grt linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Linda @Delin Nog een Las Vegas liefhebber erbij, super. Je hoeft zeker niet in een MGM hotel te verblijven om gebruik te maken van de meeste aanbiedingen van MyVegas. Wel als je bijvoorbeeld kiest voor gratis speelgeld maar ik zou lekker voor shows en buffets gaan. Met een jaar nog te sparen kan je ongetwijfeld 3 mooie dingen uitzoeken.

Ik zit nu op 550.000 goud en wij gaan met de Onetime community in maart 2015 (Harrahs) naar Las Vegas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dankje wel voor je reactie Thegreatone .. Ik zit op 31.000 Lp dus ja heb nog even de tijd hihi.

Ik vond Aria het beste om te eten en Bellagio viel ons tegen omdat het allemaal wat verouderd was.

Heeft iemand nog een idee of ervaring met wanneer je het beste zou kunnen boeken ver van te voeren of juist paar maanden van te voren?

grt linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Linda @Delin, wij boeken zelf altijd al van te voren. Afgelopen maart heb ik al geboekt voor november. En ik heb in september al weer geboekt voor de OneTime reis in maart. Ik heb vorige maand eens gekeken naar de prijzen als ik dan zou boeken voor november, nou de prijzen waren al een flink stuk omhoog gegaan.

Vaak moet je ook een beetje geluk hebben en tegen leuke koopjes/aanbiedingen aanlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...