Spring naar bijdragen

myVEGAS, gratis Las Vegas Rewards


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

@the_special_one die 1000 per spin op Lucky Birds heeft de beste uitbetaling van Loyalty Points. Dat is wat @Subaqua bedoelt.

Als je in een bepaald level zit, dan krijg je per x-inzet 1x je LP meter vol. Als je 1000 inzet bij Lucky Birds is dit het meest optimaal. Zoals gezegd, dit is wel afhankelijk van welk level je bent. LP gaan in het begin sneller dan als je een hoger level bent.

(Bijv. -dit zijn niet de echte cijfers, die staan wel in FB groepen- stel de LP meter is vol als je 10.000 hebt ingezet. Dan betekent dat je 10x1000 spint en precies op 10.000 uitkomt. Als je 600 zou spinnen, zou je 17x 600 moeten inzetten = 10.200. Oftewel je hebt 200 punten voor ' niks' ingezet. Zoals je ziet in deze berekening, is het allemaal vrij marginaal. Maar ach, als Onetimer proberen we uiteraard overal het maximale uit te halen!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nu 50.000 LP. maar helaas bijna broke gegaan met de rode munten.

dus die moet ik weer ff opnieuw opsparen.

en heb lvl 100 bereikt en dat in 2 dagen tijd. niet verkeerd toch :)

Wtf? Hoe?

Veel geluk gehad en op juiste momenten max. betten.

Bij sommige gokkasten heb je een soort ladder die je moet beklimmen voor freespins.

onderaan de ladder bet ik laag en 1 tree voor de bonus game bet ik MAX. en met beetje geluk krijg je dan dus freespins op je max bet. en zo heb ik aardig wat kunnen pakken.

nu helaas wel broke gegaan en is het best lastig weer terug te komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.