Spring naar bijdragen

OS 2022


Aanbevolen berichten

Vandaag was de officiele opening van de Olympische Spelen in China.
Worden denk ik knotsgekke spelen, waar soms de meeste gelukkige wint omdat de topfavoriet Corona heeft. 
Gaan sommige Chinezen boven zichzelf uitstijgen voor de trots van hun land, en pakken ze onverwacht die gouden plak? Of zijn het vanouds de Noren en Amerikanen die de spelen domineren?

Dit leek mij een goede plek om zaken rondom de OS met elkaar te delen.

Dus heb je die goede tip? Of heb je een promotie of goede odds ontdekt. Deel ze hier, en hopelijk sluiten wij de OS op deze manier ook af met een gouden winst 😁

Ik trap af met een promotie op Toto:
Ik hou zelf wel van een gokje. Dus ik heb een tientje ingezet op Kjeld Nuis voor de 1500 meter. Maar wil je zo min mogelijk risico lopen, zet dan een tientje in op de topfavoriet. Dan heb je als het ware een dubbele kans, mocht die toch geen goud pakken.
 

Citaat

SPEEL OLYMPISCHE SPELEN EN KRIJG INLEG TERUG BIJ ZILVEREN MEDAILLE!

Tot en met 20 februari vinden in Beijing de Olympische Winterspelen plaats. Uiteraard gaan alle Nederlandse sporters weer voor goud. Maar bij TOTO kun je juist winnen als een landgenoot zilver pakt. Hoe zit dat? Plaats voor minimaal €1 een weddenschap waarbij een Nederlander betrokken is. Verlies jij die weddenschap én wint die landgenoot zilver? Dan krijg jij van ons je inleg terug als Gratis Weddenschap (max. €10)! Vergeet je niet voor deze actie aan te melden via onderstaande button!

Voor meer informatie, bekijk de actievoorwaarden. Let op: deelname alleen voor 24 jaar of ouder.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook betcity heeft een leuke actie voor de OS. 
Ze hebben er een soort van toernooi van gemaakt. Diegene met de hoogste odd winst ontvangt een freebet van 75 euro. Ook als je in de top 10 eindigt win je freebets.
Daarnaast doet je winnend odd ook meteen mee voor het eindklassement waarmee je 1000 euro kunt winnen.

 

https://www.betcity.nl/promoties/betcity-spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gratis tip:

Vandaag kon je het alweer zien tijdens de 2000 meter mixed relay bij shorttrack. Het is soms een grote chaos, met valpartijen en diskwalificaties. 
Ideaal dus om op in te zetten in verband met het betcity toernooi. Kijk wie in de finale zit en zet een euro in op de hoogste odd.
Naar mijn mening een van de meest onvoorspelbare sporten omdat regelmatig de jury moet kijken of er geen obstructie of andere onrechtmatigheden zijn voorgevallen.Of dat alle favorieten elkaar onderuit halen en de logische nummer laatst opeens de gouden medaille wint 😁.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen is de 1500 meter schaatsen voor dames, waarbij de Japanner Takagi volgens de bookies de grootste favoriet is. 
Uit de afgelopen wedstrijden is gebleken dat de omstandigheden zwaar zijn. Zeker vlak na de dweil schijn je in het nadeel te zijn.
In het kader van de TOTO actie, kan het interessant zijn om op wust in te zetten. 8,50 odds als ze inderdaad wint, en als ze tweede wordt dan krijg je een freebet van TOTO.De italiaanse Lollobrigida reed een behoorlijk goede 3k. Dus voor het betcity toernooi, kan je altijd een gokje wagen op haar als winnaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen geen schaatsen, maar wel een mooi affiche bij shorttrack met de 1500 meter mannen.
De 1000 meter mannen was 1 grote chaos met veel valpartijen, penalties, yellow cards,  en herstarts. Mocht dat ook gelden voor de 1500 meter, dan is iedereen een kans hebber en kan je wat gokjes plaatsen. Uiteraard kan ik het niet bewijzen maar sommige jury beslissingen pakken wel opvallend in Chinees voordeel uit.

Daarom doe ik sowieso een gokje op de chinees Ren ZiWei tegen odds van 4,25.
De hongaar Sandor Liu Shoalin reed eigenlijk vrij gemakkelijk naar de overwinning op de 1000m, maar kreeg een gele kaart en is daardoor uit de uitslag gehaald. Bij een overwinning van hem krijg je 12 euro.
Voor de Koreaanse schaatsers was het sowieso een dramatische 1000 meter, waarbij Lee June-seo in mijn optiek de beste indruk maakte. Voor odds van 21 euro bij overwinning, neem ik deze bet ook mee. Je zou daarbij ook de andere koreaan Hwang Dae-heon kunnen meepakken voor een odd van 11 euro.

Ga je voor Holland glorie, dan kan je inzetten op Sjinkie. Uitgaande van de 1000 meter zie ik hem zelf niet als kanshebber maar wederom tegen odds van 11 euro kan het wel een mooi bedrag opleveren.

 

bewerkt door De eenarmige bandiet (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen de 5000 m dames, waarbij Irene Schouten waarschijnlijk nog meer gaat vliegen nu ze haar eerste gouden plak binnen heeft.  Geen interessante wedstrijd om op te betten vind ik.

Ook 4 Ijshockey wedstrijden maar qua betting kan ik daar weinig zinnigs over zeggen. Misschien heeft @Brunsie nog wat tips. Misschien is interland Ijshockey wat makkelijker te voorspellen dan de NHL?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Morgen de 5000 m dames, waarbij Irene Schouten waarschijnlijk nog meer gaat vliegen nu ze haar eerste gouden plak binnen heeft.  Geen interessante wedstrijd om op te betten vind ik.

Ook 4 Ijshockey wedstrijden maar qua betting kan ik daar weinig zinnigs over zeggen. Misschien heeft @Brunsie nog wat tips. Misschien is interland Ijshockey wat makkelijker te voorspellen dan de NHL?

 

Het is een vrij evenwichtig toernooi doordat de NHL spelers ontbreken. Gisteren won Rusland maar met 1-0 van Zwitserland, dat zelfs nog de beste kansen had. Zweden wint met minimaal verschil van Letland. Vooralsnog winnen de favorieten.

Ik zou vandaag gaan voor Canada, Verenigde Staten en Finland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen de 1000 meter shorttrack dames met onze topper Suzanne Schulting. Ze heeft al laten zien dat ze ook deze OS bloedsnel is. 
Dus als er geen gekke dingen gebeuren verwacht ik dat zij de goud wint. Tegen 9 odds kan je een gokje wagen op Fontana, die Schulting in een direct duel al versloeg op de 500m.

10km mannen schaatsen. De zweed van der Poel is de grootte favoriet. Ik kan mij ook eigenlijk niet voorstellen dat hij niet wint. Dus voor mij geen wedstrijd om op te betten.
Al was de 5k van Roest behoorlijk goed. Heb je toch zin in een gokje dan zijn odds van 11 op roest best prima.

 Snowboarden halfpipe heren. Puur uit nostalgie had ik vorige week al een bet gezet op Sean White. tegen odds van 11 euro. Nu hij zich daadwerkelijk voor de finale heeft geplaatst zijn ze nu 7.50. Na deze OS gaat hij stoppen, dus zal hij nog met een knaller afsluiten? Waarschijnlijk niet, maar ik zou ik het wel heel tof vinden als het hem weer lukt. Het zou de cirkel wel rond maken, met zijn eerste spelen ooit in 2006 goud en nu zijn laatste ooit 16 jaar later ook goud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Brunsie:

Het is een vrij evenwichtig toernooi doordat de NHL spelers ontbreken. Gisteren won Rusland maar met 1-0 van Zwitserland, dat zelfs nog de beste kansen had. Zweden wint met minimaal verschil van Letland. Vooralsnog winnen de favorieten.

Ik zou vandaag gaan voor Canada, Verenigde Staten en Finland.

En niet te vergeten. Met dank aan de tips van Brunsie ook weer wat eurotjes erbij.

1931575314_Schermafbeelding2022-02-10om21_50_56.thumb.png.266716bd1aa3fe6f2e38ff11607dd6bd.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rudi:

^^ en dan deze nog, op Pinnacle staat ze als tweede genoteerd op 5.23 en daarom vind ik HC online een hele nette prijs bieden,
en je krijgt nog een EUR 5 freebet bij een weddenschap van twee tientjes.

image.png.e44258c9ef74dfa5cebd908a0c4af8ca.png

Goede tip Rudi!
Kimberly Bos neem ik ook even mee in de bets voor morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.