Spring naar bijdragen

Uitbetalen


bananaman

Aanbevolen berichten

2 weken geleden account aangemaakt, netjes alle limieten ingesteld, en nu komt het ik heb 100 gestort en sta inmiddels 2 weken later op 184, ik begin te klikken op chaos crew slot en krijg bonus, bonus gaat helemaal los, en ik win uiteindelijk rond 1100 met die bonus, maar saldo bovenin blijft 184, ik ga kijken bij uitbetalingen is de hele bonus uitbetaald en niet bijv tot 999.  Zeer apart. 

IMG_20220209_093804.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Wolfie:

Ik snap hem niet helemaal.

Wat is nu precies het probleem?

Mooie win, trouwens!

Dat ze de hele bonus in 1x uitbetalen naar de bank omdat anders mijn account limiet boven de 1000,- komt. En vind dat niet een probleem maar alleen maar apart, bij Batavia bijv hetzelfde gehad en die halen tot net onder de 1000,- eraf naar je rekening 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rudi:

Hoi Bananaman gefeliciteerd met de mooie win!

Chaos Crew heeft of geen maximum capped win (dit staat namelijk niet in de Nederlandse helpfile aangegeven) of een maximum capped win van 10000x (ergens gezien)

Je win is 5932x moet gewoon helemaal uitbetaald worden.

Hij is helemaal uitbetaald, alleen direct van me account af naar me rekening 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rudi:

Ja goed punt hier had ik al naar gekeken en lijkt niet te kloppen, of het moet zijn dat jij je wallet limiet op iets van EUR 185 hebt staan.
Als ik er naar mag raden had je die op duizend euro gezet en had je verwacht dat alleen het surplus zou overgemaakt worden?
Screenshotje vanaf mijn Toto

image.png.b5cd097636a171f5439463efac594278.png

Idd! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.