Spring naar bijdragen

Happyspins


YesIcan

Aanbevolen berichten

Hallo @YesIcan Waarom speel je bij het illegale Happyspin casino? In Nederland hebben we momenteel 10 legale casino's zoals het Jacks casino en Betcity casino waarbij de speler behoorlijk beschermd is.

 

Heb je ook al contact gehad met het casino via de chat en wat zeggen ze over je uitbetaling? Heb je aan alle voorwaarden voldoen (oa bonus) en al eerder hier een uitbetaling gegaan? Hoe heb je gestort?

 

We gaan even proberen om je verder te helpen, hou ons op de hoogte.

Schermafbeelding 2022-02-12 om 20.45.27.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ik heb uit het verleden heel lange ervaring met spelen op niet in Nederland gelicenseerde casino's. 

De betere casino's van destijds (bijvoorbeeld Unibet, LeoVegas, Pokerstars) waren wel in andere Westerse landen gelicenseerd.
Op die casino's kon je met een legitiem spelers issue de klachtenprocedure doorlopen, die bestond uit 1) afhandelen met het casino zelf,
2) gebruik maken van een onpartijdige derde partij (ADR) of 3) klagen bij de licentiegever. 
Buiten de klachtenprocedure heb je soms nog de mogelijkheid 'achter de schermen' iets te doen met een (affiliate) manager, of stampij te maken op een (internationaal) forum.

Ik heb even gekeken naar Happyspin casino. Inderdaad Cyprus/Kahwanake gelicenseerd maar geexploiteerd door DMG Solutions B.V. uit Curacao.

Afhankelijk van wat precies je spelers issue is, en de gebruikelijke disclaimer van mijn kant: we lezen hier altijd alleen de kant van de speler en daar ontbreken nogal eens heel relevante details, een casino zal zelden op individuele gevallen op een forum in gaan.

Ik zou eerst de klachtenprocedure doorlopen, dwz er met het casino proberen uit te komen.
De volgende stap is klagen bij Kahwanake Gaming Commission. Er is helaas geen ADR aangewezen.  Ik zie hier weinig brood in.

Als ik jou was zou ik googelen bij welke grote affiliate sites het moederbedrijf van Happyspins nog meer zustersites heeft.
Dan kom je uit bij een paar grote internationale websites/forums: casinodaddy casinoguru en Askgamblers.
Daar zou ik een account aanmaken en een klaagverhaal ophangen.
Je kans ligt er in dat een afhandeling van je klacht via zo'n forum minder slechte publiciteit voor het casino oplevert.

Nog even for the record: volgens de kleine lettertjes van genoemd casino:
6. Restricted Player Groups
It is the sole responsibility of the player to understand the laws in his/her jurisdiction of residence relating to all aspects of playing at the Company. Your access to the Site is on your own initiative and you are responsible for your compliance with local laws if and to the extent where local laws are applicable.

Dit casino legt de verantwoordelijkheid voor het spelen bij de speler zelf neer. Zo werkt het niet.

En verder, gecompileerd via CTRL+F op 'Netherlands':
12. Game Provider Country Restrictions
Excluded territories: BF Games, Blueprint, ELK, EVOLUTION GROUP (EVOLUTION, NETENT, RED TIGER, EZUGI), QUICKSPIN, RELAX 
GAMEART Absolutely Excluded Territories: Netherland
PLAYNGO WAZDAN Players from the following countries are not allowed to place bets: Netherlands

Als ik het goed lees, kan dan wel mag je op slots van bepaalde providers niet spelen. 

Om de verantwoordelijkheid voor de legaliteit van het spelen op slots bij de speler neer te leggen, hier bij Play N Go, klopt niet natuurlijk.

Succes met afhandeling van je klacht! (indien legitiem)
 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties.

Uiteraard is dit mijn kant van het verhaal en deze is legitiem. De uitbetalingen zijn netjes goedgekeurd. Ik heb mij geverifieerd en een email ontvangen met hun bevestiging dat mijn documenten in orde zijn. Alles is ok! Omdat de dagen verstreken vroeg ik om uitleg. Ik ontvang een email met de 1 tot 5 werkdagen uitleg excusief het weekend. Nog begrijpelijk. Uiteindelijk zit ik op 6 dagen en herinner Happyspins aan de verstreken dagen. Daarna ontvang ik geen reactie meer. Er is geen Bonus Issue. Ik heb alle bewijzen van goedkeuring in handen. Ik kan zelfs nog inloggen. Vandaag heb ik ze de kans gegeven voordat ik stappen onderneem. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties.

 

Ik wacht al 12 dagen. En ben het niet gewend dat zelfs een buitenlandse casino niet netjes binnen het aangegeven termijn uitbetaalt. Dit is dus nieuw voor mij en speel al behoorlijk wat jaren zonder ooit geklaagd te hebben. Ik mag ervan uit gaan als ik stort zonder te klagen over enig verlies de uitbetaling dan ook netjes verloopt. Ik zie het niet als ongeduld. Dankjewel voor het advies, ik was ook van plan het account te sluiten! En blijf voortaan weg bij buitenlandse casinos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
24 minutes ago, BobbieP said:

Ik heb het probleem dat ik x aantal euro erop wilde zetten. Het is wel van mijn bankrekening af, maar het staat niet op mijn casinoaccount. Weet niet wat ik moet doen... op mijn emails reageren ze niet.

 

Zie mijn eerdere post in deze thread?

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jackpot moet natuurlijk Dobbelsteen erbij halen. Hoe ik roulette speel is voor hem volkomen onbegrijpelijk. Het gaat om de toon waaropm hij deze opmerking maakt. Ook op de OneTime site wordt gewaarschuwd voor onbetrouwbare casino`s. In wezen gaat het om rigged software. De  software ontwikkelaars  laten hun spellen in buitenlandse testlocaties testen en geven dan licenties af.  Ook de Ksa maakt hier gebruik van.  In 2017 is er hier gediscussieerd  over het vermoeden dat de uitkomst van de autometen beinvloed werd door de winst van de speler. Een speler maakt winst en bij een bepaald plafond lukt niets meer.

Nu de online casino`s  ook  in Nederland zijn toegestaan ,zie ik dit verschijnsel ook bij de online roulette. Jammer dat er geen Onetimers  zijn die  hierin geinteresseerd zijn.

Zonder onderzoek en ervaring wordt maar aangenomen dat alles zo eerlijk en random gebeurd. Elk kritisch geluid wordt zo snel mogelijk afgebrand. Legaal is geen garantie voor eerlijk spel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei BobbieP:

Het rare is, Ik heb al een keer ervoor 100,- overgemaakt en die kreeg ik wel terug. Wat is dan de reden erachter dat ik deze niet terug krijg....?

Bobbie, je kan een strafblad krijgen en 8700€ boete van de KSA, wees blij dat het je maar €100,00 kost. Wegwezen daar en ze aangeven bij de MGA op Malta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag @BobbieP,

Blijf ze op de lippen zitten! Bij mij leek het ook fout te gaan. Ik heb ze de mogelijkheid geboden het asap op te lossen anders zou ik ze aangeven. Mijn winst hebben ze toen binnen 24 uur uitbetaald. En verder heb je gelijk over de zogenaamde legale casinos!

Veel succes, hoop voor je dat het snel gefixt is.

Enjoy the game!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.