Spring naar bijdragen

Wat is de beste cryptocurrencies strategie?


Nomore

Aanbevolen berichten

De laatste 12 maanden ben ik me elke dag wat verder aan het verdiepen in crypto's. Van simpelweg crypto's kopen om te 'hodlen' tot het arbitreren met futures. Uiteindelijk zoek je een strategie die past bij je risicobereidheid en verwachtingen omtrent crypto's.

Persoonlijk ben ik de laatste tijd meer bezig met staking en farming waarbij je je crypto voor langere periode vast zet en hier een vergoeding voor krijgt (3 tot 12 maanden en vergoedingen van 7% tot 500%). Dit doe ik met munten die ik eigenlijk ook wil vasthouden (hodl) maar in de tussentijd wel een extra rendement op kan behalen. Staking en farming brengt natuurlijk ook risico's met zich mee, zoals hacks van smart contracts en dergelijke.

Hoe ziet jullie crypto portfolio er uit en hoe handelen jullie hierin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie de Libero pagina en voelt als hetzelfde als het Wonderland verhaal. Hier heb ik zelf ook enkele duizenden euro's aan verloren (https://www.coindesk.com/markets/2022/01/27/wonderland-rattled-after-cofounder-tied-to-alleged-quadrigacx-190m-exit-scam/). Anderen waren ook WAGMI o.a. Ik zou daar niet teveel mee doen persoonlijk. 

De andere twee ken ik persoonlijk niet.

Ik doe staking in Merit Circle (NL project), Pocket Wallet (POKT), Orion Protocol (ORN), Cake via Pancakeswap en via Solfarm in Orca en SOL 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm zie dat ik een van mijn paradepaardjes niet had gemeld. Wel makkelijker achteraf maar dat is ANC icm UST. Gisteren is mijn inziens een mijlpaal een geweldige gamechanger geweest voor de crypto markt en met name Luna ecosysteem.
Voor mij het ultieme bodem signaal. Het is dat ik mijn hypotheek al maximaal heb verhoogd en alles van waarde verkocht heb maar ik ben all-in



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.