Spring naar bijdragen

maart acties


Rudi

Aanbevolen berichten

Hij is er weer bij TOTO, je tientje terug als freebet bij een verloren weddenschap op Premier League darts als er een keer 140 of hoger uit gegooid wordt. In alle 7 weken is de hoogste checkout nog 140 of hoger geweest.

In de Onetime discord heb ik een Excelletje met aardig wat gegevens van week 1 tm 7 geuploaded :) 

image.png.c084e3aad4f10e637e7d32cd404ca6f7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei driekwart:

bingoal oddsboost bij twente psv. Ik kan max 25 inzetten en zet in op winst psv. Doe dit in combinatie met 23.50 1x twente op Betcity en je speelt ongeveer quitte of 1.50 winst en freebet voor Barcelona Sevilla (minimaal 20 stortingseis)

Nice, ik heb deze kunnen combineren met bet 365 waar ik nog moet rondspelen voor de freebets... verdien er niks op maar ben wel een hele klap dichter bij het rondspelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is er weer bij Toto, je tientje terug als freebet bij een verloren weddenschap op Premier League darts als er een keer 140 of hoger uit gegooid wordt. In alle 7 weken is de hoogste checkout nog 140 of hoger geweest.

In de Onetime discord heb ik een Excelletje met aardig wat gegevens van week 1 tm 7 geuploaded  

image.png.c084e3aad4f10e637e7d32cd404ca6f7.png
Is dan het beste om alle wedstrijden te combineren van de startfase neem ik aan? Om meer kans te maken op die 140+ finish en dus of grote winst of freebet

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ daar kan ik geen heel goed antwoord op geven.
Tot nog toe heb ik in de weken dat de promo er was, telkens ingezet op een combi weddenschap met alle 4 kwartfinale wedstrijden als losse elementen. Eén keer heb ik de weddenschap gewonnen, en de andere keren werd er in één van de 4 kwartfinale wedstrijd een 140 of hoger uitgegooid en kreeg ik netjes een Free Bet terug.

Maar in de voorwaarden staat niet duidelijk dat je op losse wedstrijden moet wedden, en er staat ook niet echt dat de 140 of hoger uitgooi in één van de kwartfinales moet gebeuren.

Het zou misschien wel kunnen dat als je inzet op '37 of meer 180'ers op de avond'  of 'in alle kwartfinales beide spelers een uitgooi van 8 of hoger' (specials) , dat die weddenschappen ook kwalificeren voor de promo.

Misschien dat er iemand eens een freebet heeft gekregen die een dergelijke weddenschap had, of iemand die alleen een dergelijke weddenschap had geplaatst en juist geen freebet heeft gekregen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ daar kan ik geen heel goed antwoord op geven.
Tot nog toe heb ik in de weken dat de promo er was, telkens ingezet op een combi weddenschap met alle 4 kwartfinale wedstrijden als losse elementen. Eén keer heb ik de weddenschap gewonnen, en de andere keren werd er in één van de 4 kwartfinale wedstrijd een 140 of hoger uitgegooid en kreeg ik netjes een Free Bet terug.

Maar in de voorwaarden staat niet duidelijk dat je op losse wedstrijden moet wedden, en er staat ook niet echt dat de 140 of hoger uitgooi in één van de kwartfinales moet gebeuren.

Het zou misschien wel kunnen dat als je inzet op '37 of meer 180'ers op de avond'  of 'in alle kwartfinales beide spelers een uitgooi van 8 of hoger' (specials) , dat die weddenschappen ook kwalificeren voor de promo.

Misschien dat er iemand eens een freebet heeft gekregen die een dergelijke weddenschap had, of iemand die alleen een dergelijke weddenschap had geplaatst en juist geen freebet heeft gekregen?
 
Hmm ok, ik heb al op een combi van 3 vd 4 partijen gezet. Zullen het zien.. Ik vind het alleen lang niet zo leuk meer om te betten op darten omdat het niet meer op rtl te zien is en geen viaplay heb..

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, driekwart said:

Hmm ok, ik heb al op een combi van 3 vd 4 partijen gezet. Zullen het zien.. Ik vind het alleen lang niet zo leuk meer om te betten op darten omdat het niet meer op rtl te zien is en geen viaplay heb..

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Ja ik volg het darten via de livestream bij een bookmaker. Bij Bet365 kun je het fullscreen zien, valt niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Heem:

Is dit HC?

Ja klopt. Wel eerst op de aanmeldknop drukken ! Ik heb net 1 ronde gespeeld voor 20 euro, 16,30 euro overgehouden en de free spins waren niks helaas.
Tweede ronde 10 euro verloren en wederom niks op de freespins.
Eigenlijk is dit wel een '' slechte'' promotie als je voor 20 euro speelt en je krijgt 10 free spins a 0,20 cent is ''maar'' 2 euro dus eigenlijk 10 procent bonus. Beste is dan toch bij betcity op de stortingsbonus te wachten. Maar ik probeer het vaak toch🤓niet doen meer dus...

bewerkt door Low-roller (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ daar kan ik geen heel goed antwoord op geven.
Tot nog toe heb ik in de weken dat de promo er was, telkens ingezet op een combi weddenschap met alle 4 kwartfinale wedstrijden als losse elementen. Eén keer heb ik de weddenschap gewonnen, en de andere keren werd er in één van de 4 kwartfinale wedstrijd een 140 of hoger uitgegooid en kreeg ik netjes een Free Bet terug.

Maar in de voorwaarden staat niet duidelijk dat je op losse wedstrijden moet wedden, en er staat ook niet echt dat de 140 of hoger uitgooi in één van de kwartfinales moet gebeuren.

Het zou misschien wel kunnen dat als je inzet op '37 of meer 180'ers op de avond'  of 'in alle kwartfinales beide spelers een uitgooi van 8 of hoger' (specials) , dat die weddenschappen ook kwalificeren voor de promo.

Misschien dat er iemand eens een freebet heeft gekregen die een dergelijke weddenschap had, of iemand die alleen een dergelijke weddenschap had geplaatst en juist geen freebet heeft gekregen?
 
Ik heb de freebet binnen, combineren is geen probleem

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minutes ago, driekwart said:

Ik heb de freebet binnen, combineren is geen probleem

Had je op de losse kwartfinale wedstrijduitslagen gewed?

Ik heb (nog) geen freebet ontvangen, had een aantal weddenschappen afgesloten waaronder deze twee:
image.png.adfbfaffa1770b7eabe4ca9374895bf4.png

Aangezien er in de kwartfinale wedstrijd Wright-Anderson 156 is uitgegooid, meen ik dat één van beide bovenstaande voldoende zou moeten zijn om de FreeBet te krijgen volgens voorwaarden van de promo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites



Had je op de losse kwartfinale wedstrijduitslagen gewed?

Ik heb (nog) geen freebet ontvangen, had een aantal weddenschappen afgesloten waaronder deze twee:
image.png.adfbfaffa1770b7eabe4ca9374895bf4.png
Aangezien er in de kwartfinale wedstrijd Wright-Anderson 156 is uitgegooid, meen ik dat één van beide bovenstaande voldoende zou moeten zijn om de FreeBet te krijgen volgens voorwaarden van de promo.


Ja op de losse kwartfinales inderdaad. Daar een combi van 3 gedaan..misschien omdat je de specials gekozen hebt ipv een winnaars/verliezers bet?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...