Spring naar bijdragen

maart acties


Rudi

Aanbevolen berichten

6 minutes ago, HAFCBet said:

In hoeverre verschilt een 30% stortingsbonus van een 100% stortingsbonus. Stel je speelt met een RTP van 96%, dan is de EV voor beide 0, uitgaande van 25x rondspelen. 

Wat is dan nog het voordeel van een 100% bonus tov 30%? Kun je zeggen dat een 100% bonus meer upward potentieel heeft?

Dit ligt helemaal aan de 'Risk of Ruin' van de strategie die je speelt. 
Stel dat je op mini-inzetten zou spelen op een slot met super weinig variantie (Bloodsuckers 1) en de discipline hebt om de hele bonus uit te grinden, dan maakt het niks uit hoe hoog het match percentage is van je bonus.
Want je haalt het uitspelen van de bonus altijd en maakt altijd een cashout.

Indien je echter meer dan minimum inzet of hogere variantie slots speelt, neemt de kans dat je blut gaat tijdens het vrijspelen van je bonus flink toe.

Voor een bonus van EUR 200 maakt het nogal wat uit of dat je een 100% match had en maar EUR 200 verliest, of een 30% match hebt en EUR 667 verliest.

Het wordt nogal eens onderschat hoe groot de variantie van slots is en wat het ontbreken van autospinning doet.
Het is gemakkelijker gezegd dan gedaan om een EUR 200*25 bonus = EUR 5000 wagering 'uit te grinden' op 20 cent stakes. Op snellere slots met een boek op de spatiebalk duurt dat 10 uur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minutes ago, HAFCBet said:

Stel je speelt met een RTP van 96%, dan is de EV voor beide 0, uitgaande van 25x rondspelen. 

Dit is de EV van een bonus als je hem altijd helemaal uitspeelt. 
Deze berekening is eigenlijk alleen geschikt voor bonusen die je achteraf uitgekeerd krijgt, niet erg geschikt voor bonusen die je vooraf uitgekeerd krijgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, HAFCBet said:

Nope ik ook niet. Had betbuilder met odds 1.05  . Zouden er dan toch voorwaarden zijn geweest?

Dat denk ik wel dan. Ik ga voor de zekerheid een mailtje sturen en de voorwaarden nog even nalezen. Ik heb tijdens die dagelijkse OS actie ook al een paar freebets niet gekregen terwijl ik volgens mij gewoon aan de voorwaarden voldeed.

Ik heb die van HC ook nog niet gekregen. De eerste inzet werd gevoid, ik heb daarna nog een weddenschap geplaatst maar niks ontvangen.

 

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei HAFCBet:

Nope ik ook niet. Had betbuilder met odds 1.05  . Zouden er dan toch voorwaarden zijn geweest?

Op 4-3-2022 om 11:50 zei FreebetFreddie:

 

Ik kan je gerust stellen. Er waren geen voorwaarden. Ik heb gebeld met TOTO en ze hebben de free bet handmatig toegevoegd. Er waren meer klanten die gebeld hadden👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...