Spring naar bijdragen

Smartphone virus waarschuwing is het virus ???


Aanbevolen berichten

Ik zocht op een zoekmachine ( Yahoo) naar de vooruitzichten voor de winter van 2015/ 2016 . Ik zocht op [ Piers Corbyn Europa 2015 ] omdat deze man vrij onafhankelijk denkt over klimaat en weer. Ik klikte op Quinarie.com . Op een gegeven moment kreeg ik een pop up met een vreemde uitwerking en daarna een mededeling die leek te komen van de virusscanner van de smartphone die zei dat een virus mijn Samsung smartphone had besmet en dat ik iets moest aantoetsen om het probleem op te lossen. Ik heb niets aangetoetst maar de Smartphone opnieuw opgestart.

Daarna zat er nog een soort browser lock op dat zei dat ik de Smartphone een update moest geven ( ook met iets dat ik moest aantoetsen ) . Dit opgelost door via beveiliging naar http://findmymobile.samsung.com te gaan en de browser lock was weg...

Weten jullie of er inderdaad virussen zijn die op die manier werken ( je lokken naar de link met de toets die het virus op je smartphone laadt ? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.