Spring naar bijdragen

Vitesse - Sparta


rhellevo

Aanbevolen berichten

De wedstrijd van Vitesse - Sparta is gisteren gestaakt na een 0-1 voorsprong voor Sparta.

ik had een 3way bet , 2 daarvan waren goed en de andere was Vitesse op winst.

de wedstrijd is niet afgelopen , toch heeft de TOTO besloten dat mijn weddenschap verloren is.

is dit fair ?

kan me herinneren dat ik vroeger bij LeoVegas VOID kreeg en dat de weddenschap met de overige 2 wedstrijden door ging.

Eingelijknis het best logisch er was nog maar een par minuten te spelen, maar ik vraag me af wie dit bepaald dat de weddenschap verloren is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat betcity even wacht tot de knvb de wedstrijd in voordeel Sparta beslist.
Lijkt er niet op, geeft aan dat 2 vd 6 is afgehandeld. Nu is dit een freebet, dus wat ze ook beslissen het is niet ten nadele van mij en wat@seabert ook zei, dit is in 90% gunstig voor de speler dat het void wordt. Gewoon een lucky 2e kans dit

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Wat is het nou? Ik had vitesse op win of gelijkspel! En de andere 5 betopties zijn al afgerond. 

Heb een fysiek winkel TOTO bonnetje..

De wedstrijd word niet binnen 2 dagen hervat lijkt mij. Ik denk persoonlijk dat ze ervoor kiezen de gehele wedstrijd opnieuw te spelen. Maar niet morgen uiteraard..

Verder lees ik in het TOTO reglement dat een wedstrijd na de 80e minuut word beeindigd, altijd de score geldt die er op dat moment is. Met andere woorden, vitesse verloren? Maar die afbeelding van hierboven spreekt dat weer tegen..

En wil ook geen blauwtje lopen bij de kassa eigenlijk...

 

Zoals hierboven in de foto staat zouden alle quotetingen op 1 worden gezet na morgen avond? Dat betekent inleg terug van de hele bon? Zou ook niet verkeerd zijn namelijk.. 56.50 of bedoelen ze met alle wedopties op die wedstrijd naar 1?

 

Iemand?

Screenshot_20220305-160940_Drive.jpg

bewerkt door Scribbi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Seabert:

De Bets op Vitesse - Sparta zijn ongeldig verklaard. Dat zal voor de meeste mensen die op deze wedstrijd hebben ingezet wel in het voordeel van de speler zijn. 

Bron? Zie reglement PDF screenshot hierboven rechtstreeks vanaf de TOTO site gedownload..

Of er moet een bron zijn die vermeld dat dit bij deze wedstrijd anders is?

 

Zou je graag geloven.... maar ben bang dat 0-1 als score telt in deze na morgen avond 22:00. Dus winst sparta (op de bonnen dan, of er na morgen nou nog wel gespeeld word of niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Low-roller said:

Bij HC.

IMG-20220305-WA0027.jpg

Bij HC zijn de regels vrij duidelijk. Ik krijg vandaag de site in het Engels...

Ik had een tientje op Vitesse en verwacht die straks terug te krijgen.

Capture.JPG.32cc1f02112ebac0769be684a7a75e02.JPG

 

Ik heb ook nog deze op Betcity, die door dat tuig van gisteren nu nog kans maakt.

Capture.JPG.517b166d4bbe4596a3c3a2cae27af4e2.JPG

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FreebetFreddie:

Bij HC zijn de regels vrij duidelijk. Ik krijg vandaag de site in het Engels...

Ik had een tientje op Vitesse en verwacht die straks terug te krijgen.

Capture.JPG.32cc1f02112ebac0769be684a7a75e02.JPG

 

Ik heb ook nog deze op Betcity, die door dat tuig van gisteren nu nog kans maakt.

Capture.JPG.517b166d4bbe4596a3c3a2cae27af4e2.JPG

Dus ik kan naar mijn paar tientjes fluiten zeg je ?🥲

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FreebetFreddie:

Bij HC zijn de regels vrij duidelijk. Ik krijg vandaag de site in het Engels...

Ik had een tientje op Vitesse en verwacht die straks terug te krijgen.

Capture.JPG.32cc1f02112ebac0769be684a7a75e02.JPG

 

Ik heb ook nog deze op Betcity, die door dat tuig van gisteren nu nog kans maakt.

Capture.JPG.517b166d4bbe4596a3c3a2cae27af4e2.JPG

Dus ik kan naar mijn paar tientjes fluiten zeg je ?🥲

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had 4 wedstrijden goed en moest alleen nog Vitesse en die wedstrijd was gestaakt. ik scande in de ochtend mijn TOTO bon en kreeg in plaats van 320 kreeg ik een bedrag van 178 euro dus dacht beter dan niks. Ik ging in de middag naar de winkel toe om uit te betalen en daar zij de Cassiers dat de TOTO bon fout was en ik heb de bon nog een keer zelf gescand en inderdaad stond er op eens verloren??? Ik bellen naar de TOTO en die zeiden dat het een fout was en dat ze excuus aanboden wat ik natuurlijk niet accepteer omdat ik blij was met een dooie mus. Dus mensen die online via TOTO spelen konden wel uitbetalen door de systeem fout van TOTO omdat TOTO pas in de middag erachter kwamen dat hun een systeem fout hebben begaan. TOTO speelt vals en zijn niet te vertrouwen dit is diefstal omdat de wedstrijd is gestaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had 4 wedstrijden goed en moest alleen nog Vitesse en die wedstrijd was gestaakt. ik scande in de ochtend mijn TOTO bon en kreeg in plaats van 320 kreeg ik een bedrag van 178 euro dus dacht beter dan niks. Ik ging in de middag naar de winkel toe om uit te betalen en daar zij de Cassiers dat de TOTO bon fout was en ik heb de bon nog een keer zelf gescand en inderdaad stond er op eens verloren??? Ik bellen naar de TOTO en die zeiden dat het een fout was en dat ze excuus aanboden wat ik natuurlijk niet accepteer omdat ik blij was met een dooie mus. Dus mensen die online via TOTO spelen konden wel uitbetalen door de systeem fout van TOTO omdat TOTO pas in de middag erachter kwamen dat hun een systeem fout hebben begaan. TOTO speelt vals en zijn niet te vertrouwen dit is diefstal omdat de wedstrijd is gestaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Scribbi:

Beste mensen,

Wat is het nou? Ik had vitesse op win of gelijkspel! En de andere 5 betopties zijn al afgerond. 

Heb een fysiek winkel Toto bonnetje..

De wedstrijd word niet binnen 2 dagen hervat lijkt mij. Ik denk persoonlijk dat ze ervoor kiezen de gehele wedstrijd opnieuw te spelen. Maar niet morgen uiteraard..

Verder lees ik in het Toto reglement dat een wedstrijd na de 80e minuut word beeindigd, altijd de score geldt die er op dat moment is. Met andere woorden, vitesse verloren? Maar die afbeelding van hierboven spreekt dat weer tegen..

En wil ook geen blauwtje lopen bij de kassa eigenlijk...

 

Zoals hierboven in de foto staat zouden alle quotetingen op 1 worden gezet na morgen avond? Dat betekent inleg terug van de hele bon? Zou ook niet verkeerd zijn namelijk.. 56.50 of bedoelen ze met alle wedopties op die wedstrijd naar 1?

 

Iemand?

Screenshot_20220305-160940_Drive.jpg

Heb TOTO gebeld zelf en die hebben beslist dat Sparta de winnaar is wat ik helemaal niet begrijp. TOTO zijn oplichters en ben zelf geld misgelopen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.