Spring naar bijdragen

Vitesse - Sparta


rhellevo

Aanbevolen berichten

Zeg het maar... ik vind het ook belachelijk. Die quotering hoort op 1 gezet te worden zoals bij elke andere.

Deze regels van TOTO hebben mij doen nadenken tot overstappen op een andere bookmaker. Enige waarom ik nog bij TOTO zit is vanwege het contante bonnetjes systeem. Maar alles gaat tegenwoordig toch digitaal dus ik zal eens kijken.

Ben ruim 200 mis gelopen nu en de inleg van 56 kwijt. De overige 5 weddenschappen op dezelfde bon waren allemaal al gewonnen. Had maar 1 doelpunt van vitesse nodig nog, had makkelijk in de alles of niets slotfase van deze wedstrijd bepaald kunnen worden! Wat ons nu word afgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel apart dat sommige mensen hier problemen hebben met hoe TOTO de eigen regels netjes hanteert,
mogelijk omdat andere bookies andere regels hebben (duh) ,
maar dat verder niemand zich druk lijkt te maken om de Pinocchio toestanden in het 'gewijzigde odds' topic,
waarin TOTO de odds van een vastgelegde weddenschap heeft gewijzigd zonder dat daar een grondslag voor is op basis van hun reglement.


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...