Spring naar bijdragen

Wie heeft er geld verdiend aan cryptos?


JackPot

Aanbevolen berichten

Crypto's het blijft een interessant onderwerp om over te praten en enkele jaren geleden met de start van de cryptopool zagen we dat FOMO hierbij een belangrijke rol speelt. Veel succesverhalen over investeringen in crypto's, maar de negatieve verhalen hoor je maar weinig. 

Nu de crypto's weer behoorlijk onderuit zijn gegaan de laatste maanden, net als aandelen overigens dit jaar, durf ik wel te stellen dat de gemiddelde particuliere investeerder in cryptocurrencies tegen een (groot) verlies aankijkt. 

Dit heeft mede te maken denk ik met de daling van crypto (hoewel Bitcoin nog altijd op 38.000$ staat). 

Ik ben zelf nog extreem actief in crypto, maar heb eigenlijk alleen munten die ik ook kan staken of farmen. Elke week op zondag haal ik mijn 'rewards' op en dit zorgt voor uitstekende demping in tijden van dalende cryptokoersen. Anchor Protocol (ANC) en Merit Circle (MC) zijn hierbij mijn grootste posities. Ondanks forse dalingen van crypto's (tot wel 75% bij verschillende munten) klaag ik dan ook niet.

Benieuwd hoe het jullie vergaat met cryptos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf goed verdiend aan crypto, al mijn winst die ik een maandje of 7 geleden heb genomen hangt nu aan de muur in de vorm van een splinternieuwe mooie 77 inch 4K tv van LG. 😎 

momenteel doe ik gewoon rustig staken en een beetje DCA van wat ik nog heb. 

wat heb ik dan nog: VRA, NFT, ADA, DOT en LINK. Is de crypto groepsapp eigenlijk nog een beetje actief of zijn de meeste al afgehaakt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n anderhalf jaar geleden mijn inleg eruit gehaald en de rest is ten opzichte van toen nog steeds een stuk meer waard, dus ik klaag ook niet.

En ten opzichte van de vorige 'dip' in juni of zo is mijn wallet bijna 2x zo veel waard. Als bij elke dip de waarde 2x zo hoog is als bij de vorige dip, hoop ik op nog vele dips. :)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er vroeg bij (2014), dus alles wat ik nu nog heb staan is winst. Heb uiteindelijk veel te weinig uitbetaald, maar ik mag niet klagen met mijn cashouts over de jaren heen.

Heb nu nog een redelijk bedrag staan waar ik eigenlijk om de zoveel dagen naar kijk. Ik handel niet (meer) actief.

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Op 6-3-2022 om 10:51 zei JackPot:

Crypto's het blijft een interessant onderwerp om over te praten en enkele jaren geleden met de start van de cryptopool zagen we dat FOMO hierbij een belangrijke rol speelt. Veel succesverhalen over investeringen in crypto's, maar de negatieve verhalen hoor je maar weinig. 

Nu de crypto's weer behoorlijk onderuit zijn gegaan de laatste maanden, net als aandelen overigens dit jaar, durf ik wel te stellen dat de gemiddelde particuliere investeerder in cryptocurrencies tegen een (groot) verlies aankijkt. 

Dit heeft mede te maken denk ik met de daling van crypto (hoewel Bitcoin nog altijd op 38.000$ staat). 

Ik ben zelf nog extreem actief in crypto, maar heb eigenlijk alleen munten die ik ook kan staken of farmen. Elke week op zondag haal ik mijn 'rewards' op en dit zorgt voor uitstekende demping in tijden van dalende cryptokoersen. Anchor Protocol (ANC) en Merit Circle (MC) zijn hierbij mijn grootste posities. Ondanks forse dalingen van crypto's (tot wel 75% bij verschillende munten) klaag ik dan ook niet.

Benieuwd hoe het jullie vergaat met cryptos!

Ik zit er ook tot over mijn oren in , zowel in staking als in rendements pools. Anchor protocol is zeer lekker , kun je dollars tegen 19.5 % weg zetten.

Op Nexo heb ik euro's tegen 11% staan ( moet je de nexo coin staken), en BTC tegen 5.5% of zo.

 

Rendements pools heb ik op Osmosis en op Beetz.

Al met al gaat het prima ook in de maanden dat het naar beneden ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...