Spring naar bijdragen

Zijn de odds op PSV om de Eredivisie te winnen te goed?


FreebetFreddie

Aanbevolen berichten

Op Bet365 krijg je nu 5.00 als PSV kampioen wordt. 

Ajax heeft een belachelijk doelsaldo, maar nog steeds staan ze maar 2 punten voor op PSV. De laatste wedstrijden kan Ajax niet overtuigen, gisteren ging het na het puntenverlies tegen GAE bijna weer mis. PSV speelt ook niet de pannen van het dak en had ook veel moeite met Sparte en GAE.

Zowel Ajax als PSV moeten nog tegen Feyenoord spelen en Ajax nog tegen AZ.

Wat denken jullie?

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Odds 5 is erg aantrekkelijk, maar persoonlijk zie ik Ajax kampioen worden. PSV heeft het lastig om die 0 vast te houden, dus zie PSV eerder punten laten liggen dan een Ajax. En Ajax heeft met dat doelsaldo gewoon een extra punt tov PSV. Ajax heeft ook het voordeel dat ze Feyenoord thuis krijgen, en PSV moet naar Rotterdam. Daarnaast is de laatste wedstrijd van Ajax uit naar Vitesse, wel een mztje want hoogstwaarschijnlijk speelt Vitesse dan nergens meer om, terwijl de tegenstander van PSV (Zwolle) nog de punten hard nodig heeft. Uit Twente en uit Utrecht zijn op papier ook twee lastige uitwedstrijden voor PSV. Leuke gok voor odds 5, maar zie het niet gebeurden.

Programma Ajax:
Uit Cambuur
Thuis Feyenoord
Uit Groningen
Thuis Sparta
Uit NEC
Thuis Zwolle
Uit AZ
Thuis Hveen
Uit Vitesse

Programma PSV:
Uit Utrecht
Thuis Fortuna
Uit Twente
Thuis RKC
Uit Cambuur
Thuis Willem II
Uit Feyenoord
Thuis NEC
Uit Zwolle
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minutes ago, FreebetFreddie said:

Op Bet365 krijg je nu 5.00 als PSV kampioen wordt. 

Wat denken jullie?

Goed punt Freddie!

Voor wat betreft normale gevallen: om de waarde van odds in te schatten, ken ik zeker 3 manieren:
1 je hebt zelf een geweldig model, gefeliciteerd!
2 je maakt gebruik van 'wisdom of the crowd' en geweldige modellen van anderen via betting exchanges of scherpe bookies
3 je filosofeert er over vanuit de lazyboy

En dan zijn er nog abnormale gevallen denkbaar.
Misschien als de bookmaker een keertje 'balancing the books' zou doen om zelf minder exposure op de weddenschap te hebben. Zoiets kan bijvoorbeeld bij de SuperBowl.
Hier is de #1 favoriet bij de bookies dat ook bij een groot deel van het publiek, maar ik denk toch niet dat Bet365 wakker ligt van de betting volumes op deze markt en zelf de risico's gemakkelijk kan en wil dragen.

De bookie marge op deze markt bij Bet365 is 8.35% en dat is niet erg hoog voor een outright. De koersen bij de andere bookies zijn op alle selecties lager.

Zelf had ik al een positie op PSV ingenomen met een Jack's enhanced odd toen ze nog boven aan stonden en zet niet bij tenzij de koersen bij Betfair/Pinnacle oid aanmerkelijk slechter zijn voor PSV.

@FreebetFreddie ik heb dadelijk nog een mooi puzzeltje voor jou

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.