Spring naar bijdragen

FC Emmen - FC Volendam 14 maart >FREE BET van Armijn


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Lieve Onetimers,

 

Morgen ga ik naar een Live voetbal wedstrijd en is pas voor de 3e keer van mijn hele leven (thuis Feyenoord, thuis Groningen) en nu thuis tegen Volendam samen met Mathijs Jonkers en eega van GG poker en @TheTurtle En om dit te vieren ga ik voor jullie een freebet plaatsen voor 5€ per persoon als je een leuke reactie en bet achter laat in dit topic!

 

Ik zet voor jou een bet in van 5€ en deze betaal ik alleen uit als Emmen ook daadwerkelijk wint, jij bepaalt dus de weddenschap en ik zal deze plaatsen op de TOTO en of BET365!

 

Kom maar door met je voorspelling en ik regel het en hopelijk kan je dan dinsdag mij een tikkie sturen! Enjoy en wens me de avond van mijn leven toe!

 

 

(zie je een like achter je naam staan van mij dan heb ik ingezet), maximaal 50 Onetimers mogen een voorspelling doen. Je score ingegeven voor 12:00 uur 14 maart! Daarna VOID.

 

Succes en genieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Armijn,

Als Noordhollander en ook wel een beetje fan van Volendam hoop ik dat zij winnen en dit jaar eindelijk weer eens de heen en weer uit de schuur kunnen halen. Want dat betekent dan dat ze gepromoveerd zijn. Ik gun jou echter ook best wat dus ik ga dan voor 2 - 1 voor Emmen. Dat heeft Do net gezegd. Als hetzelfde niet mag doe dan maar 3 - 2

 

bewerkt door MarAlkmaar (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel plezier bij de wedstrijd!

Voor een beetje leuke freebet (waarbij je alleen de winst krijgt)  moet je hoge odds zien te verzamelen en daar zijn goalscorer markten en betbuilder geschikt voor.
B365 biedt voor deze wedstrijd nog geen spelersmarkten en bij TOTO ontbreken een paar van de topscorers van Emmen.

Ik heb het volgende op Jacks aangeclickd en hoop ook dat Emmen wint:
image.png.416fe614cf581d67360d5a43781cdaf9.png

 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei TheGreatOne:

Lieve Onetimers,

 

Morgen ga ik naar een Live voetbal wedstrijd en is pas voor de 3e keer van mijn hele leven (thuis Feyenoord, thuis Groningen) en nu thuis tegen Volendam samen met Mathijs Jonkers en eega van GG poker en @TheTurtle En om dit te vieren ga ik voor jullie een freebet plaatsen voor 5€ per persoon als je een leuke reactie en bet achter laat in dit topic!

 

Ik zet voor jou een bet in van 5€ en deze betaal ik alleen uit als Emmen ook daadwerkelijk wint, jij bepaalt dus de weddenschap en ik zal deze plaatsen op de Toto en of Bet365!

 

Kom maar door met je voorspelling en ik regel het en hopelijk kan je dan dinsdag mij een tikkie sturen! Enjoy en wens me de avond van mijn leven toe!

3x is scheepsrecht. En aangezien jij altijd mazzel hebt met 5 euro freebets ga ik dat ook een keer uit proberen!

Veel plezier!!

Uitslag word 1-0 voor Emmen

 

bewerkt door MF1976NL
Uitslag erbij (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MarAlkmaar:

Hoi Armijn,

Als Noordhollander en ook wel een beetje fan van Volendam hoop ik dat zij winnen en dit jaar eindelijk weer eens de heen en weer uit de schuur kunnen halen. Want dat betekent dan dat ze gepromoveerd zijn. Ik gun jou echter ook best wat dus ik ga dan voor 2 - 1 voor Emmen. Dat heeft Do net gezegd. Als hetzelfde niet mag doe dan maar 3 - 2

 

iedereen mag zijn eigen score bepalen dus doe 2-1 voor je (odds x 8 zie ik) 

 

 

Deze actie geldt voor maximaal 50 Onetimers en de voorspelling moet binnen zijn voor 12:00 (11 maart)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaaf om bij zo'n pot aanwezig te zijn, vrienden van mij hebben seizoenskaarten en hopen uuteraard volgend jaar weer terug in de eredivisie te zijn (ik ook).

Mijn voorspelling hopend op een herhaling van afgelopen vrijdag. Ik ga dan voor:
Correcte score combinatie: Thuis team wint met elke andere uitslag odd 55

Hebben we beide een mooie avond :)

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.