Spring naar bijdragen

Eerste stortingsbonus


driekwart

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei HAFCBet:

Bij toernooi registratie staat namelijk niet dat ik een ticket heb

Je hebt als het goed is in je wallet een ticket. Daaruit kun je kiezen of je voor Asian flight tourney, European tourney of American Tourney wilt meespelen. Je bent niet direct geregistreerd.

 

Bij je profiel onder je cash (USD, C$, T$) moet je een ticket ter waarde van $150 hebben.

 

Ik heb er zojuist 1 gewonnen door een satelliet toernooi van 10$.

Thanks to @GGpoker_nl op twitter, hele goede toernooi.

 

 

bewerkt door RouIette (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou denken dat het ticket in ieder geval zichtbaar is als 'bonus' tijdens het maken van een eerste storting. Dat is echter niet het geval. Maar wellicht komt het ticket in het account te staan zoals @rouletteaangeeft. 

Ik heb de vraag neergelegd per mail. Ik wacht even met storten...

Ps. op het internet zie ik veel klachten over bestaande spelers die het idioot vinden dat enkel nieuwe spelers nu zo'n ticket kunnen bemachtigen. 

GGPoker.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En antwoord (chapeau: lekker snel!):

Citaat

 

Bedankt voor het contacteren van GGPoker Support.

Wij nemen aan dat je het hebt over: https://ggpoker.nl/nl/ggpoker-geeft-gratis-tickets-weg-voor-de-ggmasters-anniversary/

Hiervoor dien je inderdaad gewoon te storten en gebruik te maken van een van onze welkomstbonussen, dit staat los van deze promotie.

Genoemde tickets worden op 19-03-2022 vrijgegeven.

Mocht je verder nog vragen hebben horen wij dit graag van je,

Met vriendelijke groeten,


GGPoker NL Team

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGallant:

Je zou denken dat het ticket in ieder geval zichtbaar is als 'bonus' tijdens het maken van een eerste storting. Dat is echter niet het geval. Maar wellicht komt het ticket in het account te staan zoals @rouletteaangeeft. 

Ik heb de vraag neergelegd per mail. Ik wacht even met storten...

Ps. op het internet zie ik veel klachten over bestaande spelers die het idioot vinden dat enkel nieuwe spelers nu zo'n ticket kunnen bemachtigen. 

 

Als bestaande speler heb ik inmiddels al 2x een aanbod gehad om gratis een $25 qualifier naar de $150 te spelen. Ik snap ook wel dat ze niet alle spelers zo maar even $150 gaan geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...