Spring naar bijdragen

Speelt iemand op Cheltenham (paardenwedden) deze week?


Wolfie

Aanbevolen berichten

Vandaag (dinsdag 15-3) start om 14.30 uur het fantastische Cheltenham Festival, het grootste paardenwedden event in Engeland.

70.000 man op de tribunes, vier dagen lang, en honderden miljoenen aan omzet.

Het zijn grote velden (=veel paarden in de race) en er wordt veel geld ingezet, dus dat betekent dat je dik geld kan winnen (zelfs met plaatsweddenschappen). 

Hoe dan ook, schitterend om een keer mee te maken, zowel live of als wedder. 

Meespelen kan met Zeturf.nl. 

Paar leuke informatiekanalen:
https://sport.mediaondemand.net/radio/cheltenham (de hele koersdag tips, voorbeschouwingen, interviews)
https://podcasts.apple.com/nl/podcast/wedbeters/id1455473634 (wedbeters podcast, aflevering 132 gaat vooral over Cheltenham, veel tips ook)

Ik zit de hele week achter de pc mee te spelen, ben benieuwd wie van OneTime nog meer?

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holla holla,

paardenrennen is nog iets waar ik totaal geen verstand van heb, maar het mooiste gokken dat er bestaat!
Echt perfect hoe de spanning bij wedden op de paardjes wordt opgebouwd en niet te vergelijken met andere sporten.

Daarom ga ik ook zeker inzetten op Cheltenham en kijken.

Ik heb nog geen account bij Zebet/Zeturf maar wel geld op Bet365. Daar hebben ze ook livestreams bij de races.

Tip voor mensen met wedkredieten op B365 en freebets: odds op paardenraces (8.00+) zijn ook perfect voor paardenraces, ik zet altijd graag in op de #2 favoriet.
Dat is een tactiek die eigenlijk alleen valide is voor races waarin er teveel geld binnenkomt op de #1 favoriet, maar heeft me wel eens geluk gebracht en hou ik uit bijgeloof aan vast.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel ook zelden de favoriet, kanshebbers zijn veel interessanter om te spelen.

Vandaag 1 aardig winnaar van ruim 10 tegen 1 en wat aardige plaatsuitbetalingen, maar meer niet. Op zeturf kan je op Cheltenham ook Placepot spelen, dan moet je van 6 koersen de plaatspaarden voorspellen (mogen 1e, 2e of 3e worden, bij grote velden ook 4e).

Op Cheltenham zit er iedere dag een miljoen pond inleg op dat spelletje, dus erg leuk om te spelen. Vanaf een duppie per combinatie. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is mijn selectie voor de Place Pot van Cheltenham voor vandaag.

Er zitten een paar hele grote koersen bij: de 3e koers heeft niet minder dan 26 paarden, de 5e koers 16 paarden en de 6e koers 20 paarden.

Nu denkt de pessimist misschien: "ja, maar dan is het amper te raden!". De optimist denkt echter: "kijk, dan valt er tenminste wat te winnen!".

En met een prijzenpot van 1 miljoen pond valt er genoeg te winnen.

Bij het samenstellen van mijn ticket speel ik per koers altijd minimaal 1 outsider (met hoge odds) en een kanspaard (met redelijk lage odds). 

Als er heel veel paarden in de koers zitten, dan maak ik ook meer selecties.

Totale kosten voor dit ticket: 36 euro (360 combinaties van een dubbeltje).

En nu maar hopen dat al mijn outsiders op een plaats positie eindigen, voor een mooie pay day!

Clipboard01.jpg

bewerkt door Wolfie (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

uitslag 2e koers 9 - 1 - 8. 

Ik had paard 3 in mijn selectie staan maar omdat die vlak voor de start teruggetrokken werd, krijg ik automatisch de favoriet toegewezen. Omdat deze nummer 9 won en paard 1 tweede werd, heb ik weer beide selecties goed!

Koers 3 heeft 26 paarden, dus dat wordt heel spannend. Heb daarom voor deze koers 5 paarden geselecteerd. Weer twee goed zou fantastisch zijn. Omdat er zoveel paarden meedoen, tellen de eerste 4 plaatsen ipv de normale 3 plaatsen.

bewerkt door Wolfie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitslag 4e koers: 2 - 4 - 3

Ik had paard 2 op mijn ticket staan, dus zit er nog steeds in.

Grote favoriet Shiskin (nummer 7) werd ingehouden, maakte de race niet af en kwam dus niet in de uitslag voor.

Voor mij goed nieuws, omdat heel veel spelers dit paard zullen hebben gebankt en al hun tickets hierdoor niets meer waard zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een mazzeltje: een van mijn gekozen paarden deed niet mee, dus ik kreeg weer de favoriet toegewezen.

Mijn keuzes finishten niet bij de eerste vier, maar de favoriet wel.

Een grote outsider van 32 tegen 1 werd 1ste.

Uitslag: 20 - 2 - 14 - 4.

Nu even wachten op wat het brengt! 

Verder had ik zeer weinig succes op de koersen, dus hopelijk maakt de PlacePot uitbetaling het een beetje goed.

 

bewerkt door Wolfie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.