Spring naar bijdragen

Toto lightning roulette promo


Rudi

Aanbevolen berichten

Vanaf de achterkant van een bierviltje, want ik heb geen analyse van Wizardofodds of andere statistisch onderlegde bron gezien voor de kans op een lightning number hit.

Op één van de websites die de nummers van de Lightning roulette tracken, heb ik de laatste 2000 (althans tussen 1900 en 2000) spins bekeken en de lightning hits geturfd.
Per honderd: 8 11 9 10 8 8 7 7 2 2 4 7 6 10 4 4 4 7 8 2 . In totaal 128 lightning hits in 2000 spin. In deze serie overigens 3 keer twee lightning hits achter elkaar, nooit drie.

De kans op het hitten van een lightning number op basis van deze steekproef lijkt 2000/128 is 1 op 15,625
Daarmee de kans op 3 hits achter elkaar 1 op 15,625^^3 = 1 op 3815 

De gedisciplineerde voordeelspeler verliest 2,7% van EUR 3815 (niet op lightning nummers spelen) = EUR 103 in deze stretch en er zijn vast minder dan 48 of 96 spelers die ook 3 keer achter elkaar hebben ingezet. 

Er worden tussen 1900 en 2000 spins per dag gedraaid en TOTO is aan de promo EUR 2500 per weekdag / EUR 500 per weekenddag kwijt.

Slimme promo weer van TOTO!

Ik kan met roulette niet zo goed maat houden maar denk dat ik het voor een half uurtje ga proberen, en wel op lightning nummers  spelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Screenshot_20220326-111934.thumb.jpg.18a3de9feddd294b86ea6b04a64044de.jpg

Ik heb het niet de hele tijd in de gaten gehouden, maar zag gisteren wel dat er eens 4 keer achter elkaar een lightning nummer gevallen is!
Van harte gefeliciteerd voor de winnaars, en zou er iemand zijn die het eerste lightning nummer gemist heeft, en daarna nog drie keer lightning heeft gehit?
Volgens de kleine lettertjes helaas pindakaas, omdat de €5000 of €1000 maar éénmaal per dag wordt uitgekeerd.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Rudi:

Screenshot_20220326-111934.thumb.jpg.18a3de9feddd294b86ea6b04a64044de.jpg

Ik heb het niet de hele tijd in de gaten gehouden, maar zag gisteren wel dat er eens 4 keer achter elkaar een lightning nummer gevallen is!
Van harte gefeliciteerd voor de winnaars, en zou er iemand zijn die het eerste lightning nummer gemist heeft, en daarna nog drie keer lightning heeft gehit?
Volgens de kleine lettertjes helaas pindakaas, omdat de €5000 of €1000 maar éénmaal per dag wordt uitgekeerd.  

Zou ik wel flauw vinden van de TOTO. Ik zou ook nog wel in discussie durven gaan met TOTO als ik die speler was. Volgens de regels krijgt namelijk iedereen een deel van de prijzenpot als je hebt gespeeld op het moment dat er drie keer een lightning nummer achter elkaar valt. De eerste drie keer is simpelweg de trigger dat de prijzenpot uitgedeeld gaat worden die dag. Als jij bij een tweede serie van drie keer hebt ingezet, heb je nog steeds voldaan aan de voorwaarden en zou je volgens mij mee moeten delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ ik heb de voorwaarden nagelezen.

Als die niet voorzien zouden hebben in een geval als dit, zou het gemakkelijk kunnen dat na de derde lightning hit de groep 5000 (10000 in het weekend) zou mogen verdelen, en dan die enkeling die een ronde later pas is gaan meespelen nog een keer de volle pot in zijn eentje zou pakken bij de vierde lightning hit.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling van de promo en TOTO heeft dit ondervangen door de regel dat er maar 1 jackpot per dag kan vallen.

In geval van een dergelijke speler zou die zeker een mailtje aan TOTO kunnen wagen en hopen op een gelijk bedrag als de overige winnaars maar TOTO is hier niets verplicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

^^ ik heb de voorwaarden nagelezen.

Als die niet voorzien zouden hebben in een geval als dit, zou het gemakkelijk kunnen dat na de derde lightning hit de groep 5000 (10000 in het weekend) zou mogen verdelen, en dan die enkeling die een ronde later pas is gaan meespelen nog een keer de volle pot in zijn eentje zou pakken bij de vierde lightning hit.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling van de promo en Toto heeft dit ondervangen door de regel dat er maar 1 jackpot per dag kan vallen.

Ik snap de extra regel uiteraard om te voorkomen dat een dergelijke speler een claim kan doen op een eigen jackpot, maar kan me ook niet voorstellen dat TOTO een dergelijke speler zou willen uitsluiten van meedelen in de oorspronkelijke jackpot en ik denk dat ze het onbewust ongelukkig hebben geformuleerd. Ikzelf zou het zoiets geformuleerd hebben: valt er op een dag drie keer of vaker op rij een lightning nummer, dan deelt iedereen die op drie achtereenvolgende rondes waarin een lightning nummer viel mee heeft gedaan mee in een prijzen pot van 5000. Daarmee heb je volgens mij ondervangen dat je per dag max 5000 weg geeft en iedereen die op het juiste moment speelt deelt mee.

Daar voorkom je ook het probleem mee dat als er 3 keer op rij lightning valt vlak na middernacht (wat bijna niemand mee zal krijgen) en er later op de dag als er wel veel spelers zijn er weer drie op rij vallen. Geheid dat je dan een boel teleurgestelde mensen krijgt als je de regels volgt zoals ze nu opgesteld zijn en dat kan nooit de bedoeling zijn van zo'n promotie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...