Spring naar bijdragen

Chelsea Tottenham womans.


Scribbi

Aanbevolen berichten

Heb een fysiek bonnetje gelegd met 11 wedstrijden waarvan deze vanavond als laatste hadden moeten spelen.

De andere 10 wedstrijden zijn afgelopen en gewonnen.

Nu is helaas de wedstrijd uitgesteld wegens corona gevallen (bestaat dat serieus nog!)

Wachten tot de wedstrijd gespeelt word of zet TOTO hem op 1?

Heel erg vervelend dit.

Hoor het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zet TOTO hem op 1.00 en betaalt de rest van je weddenschap uit. 

Niet vervelend, maar het mooiste wat je had kunnen overkomen.
Als je een even goede weddenschap vindt als Chelsea-Tottenham (W) dan kun je daar je hele winst op inzetten, terwijl je bij een early cashout veel minder had gekregen.

Volgens mij geldt het volgende: (al heb ik het ooit mis) 
https://www.toto.nl/deelnemersreglement
33. RESULTAAT SPORTWEDDENSCHAPPEN
Indien een wedstrijd (of deel daarvan waarop de wedoptie ziet) niet regulier aanvangt en/of wordt uitgespeeld, bepalen de Nadere regels per sport hoe TOTO het resultaat van de Sportweddenschap bepaalt.

Nadere regels per sport:
https://portal-cdn.toto.nl/assets/2c6c62bb-2338-4912-829c-203c30af82d8?x=0&y=0&c=d1999bf2536641264897733a344c167cabda58c79ad2ea4720b38937ca21bcce

26. Voetbal
Indien een voetbalwedstrijd afgelast, uitgesteld of voor het spelen van ten minste 80 minuten
van de reguliere speeltijd gestaakt wordt, en de wedstrijd wordt niet binnen 2 dagen na de
oorspronkelijke speeldatum uitgespeeld of overgespeeld, dan worden alle Wedopties waarvan
het resultaat al bereikt is, afgehandeld alsof de wedstrijd volledig is uitgespeeld. De overige
Wedopties worden ongeldig verklaard.

De wedstrijd wordt niet binnen 2 dagen gespeeld maar rescheduled ik denk naar 24 april ?

Gefeliciteerd met je winst, 10 wedstrijden goed zal je goed hebben opgeleverd!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een fysiek bonnetje gelegd met 11 wedstrijden waarvan deze vanavond als laatste hadden moeten spelen.
De andere 10 wedstrijden zijn afgelopen en gewonnen.
Nu is helaas de wedstrijd uitgesteld wegens corona gevallen (bestaat dat serieus nog!)
Wachten tot de wedstrijd gespeelt word of zet toto hem op 1?
Heel erg vervelend dit.
Hoor het graag.
Ik volg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...