Spring naar bijdragen

Technische storing en de klantenservice


TV78

Aanbevolen berichten

Op 14 januari (!) heb ik een klacht ingediend bij @FairPlayCasino over de technische storingen die ik ervaar(de) en die mijn spelplezier volledig hebben verpest. Ik kreeg niet één foutmelding, zoals overal wel eens kan gebeuren, maar ik speelde een uur lang met foutmelding na foutmelding. Zo gebeurde het dat ik ineens mijn saldo kwijtraakte, dat de provider waarvan ik een spel speelde ineens 'onderhoud' ging uitvoeren, ik mijn limieten ineens opnieuw moest instellen, ik een melding kreeg dat mijn verificatie maar voor 20% voltooid was - ik was al lang aan het spelen - en moest ik tig keer opnieuw inloggen doordat ik eruit werd gegooid. Al met al, een klacht waard.

Weken verstreken... in de voorwaarden van Fairplay staat dat ze maximaal 8 weken over een klacht mogen doen. Prima, 8 weken is lang, maar als dat het beleid is dan wacht ik keurig 8 weken. Maar na 8 weken kreeg ik geen reactie. Dus trok ik zelf aan de bel. Helaas vond de afdeling klachten mijn klacht ingewikkeld en kreeg ik van de klantenservice te horen dat ik langer moest wachten. Geen idee hoe lang.

Vandaag zag ik een bonus staan en besloot ik het nog een kans te geven. Helaas, weer storing na storing. Ik dook daarom meteen de chat in, maar nog voordat er een inhoudelijk gesprek mogelijk was, werd ik weer automatisch uitgelogd. Eenmaal weer ingelogd lukt het niet om mijn chatbericht te verzenden... Ik ben er zo klaar mee! Wat een kut casino.

Ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen tot nu toe zijn..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TV78Dank voor je bericht en ik pak meteen even door. Ik heb heel toevallig aankomende maandag contact bij Fair Play Online (met de hoge baas). Ik had zelf al een mooie lijst met aandachtspunten voor ze.

Kunnen jullie mij nog meer aangeven waar jullie tegen aanlopen bij Fair Play en wat beter/anders zou kunnen?

 

Dit is natuurlijk niet netjes van ze @TV78en ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen en hoe ze jou als speler zijnde kunnen behouden. 8 weken! Phew.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ de maximale termijn van acht weken om een klacht af te handelen is vastgelegd in besluit KOA 4.37.2.b 

Van FairPlay heb ik twee of drie keer een enquete in de mailbox gekregen met vragen over de dienstverlening en naar verbetersuggesties.

Er is inmiddels al een en ander verbeterd en ik heb er goede hoop op dat het aanbod van FairPlay verder verbeterd kan worden naar aanleiding van de feedback op de  meest recente enquete. 
Ik ben benieuwd! 
 

bewerkt door Rudi
(zou geen goed nieuws zijn voor bonusboefjes) (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei DennMann:

@TV78 Heb je deze storingen op mobiel of desktop? Heb je al eens een andere browser geprobeerd, je cookies/cache geleegd, incognito browser geprobeerd? Ander apparaat?

Op mijn telefoon. Verschillende browsers geprobeerd en cookies e.d. gewist. Incognito en computer niet geprobeerd.. het moet in deze tijd gewoon werken op een mobiele telefoon. En FairPlay moet met de oplossingen komen, niet ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Rudi:

^^ de maximale termijn van acht weken om een klacht af te handelen is vastgelegd in besluit KOA 4.37.2.b 

Van FairPlay heb ik twee of drie keer een enquete in de mailbox gekregen met vragen over de dienstverlening en naar verbetersuggesties.

Er is inmiddels al een en ander verbeterd en ik heb er goede hoop op dat het aanbod van FairPlay verder verbeterd kan worden naar aanleiding van de feedback op de  meest recente enquete. 
Ik ben benieuwd! 
 

De 8 weken is al verstreken en halen ze dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...