Spring naar bijdragen

april acties


Rudi

Aanbevolen berichten

Lopende acties over de hele maand april 2022, onder voorbehoud:

TOTO

  • Koning TOTO blackjack
    • speel blackjack op gequalificeerde live blackjack tafels en hit een perfect pair Koningen terwijkl je min. 1 EUR op de Perfect Pair sidebet hebt ingezet
    • beloning EUR 100 doordeweeks, EUR 200 in het weekend
    • mag meermalen
  • Lightning roulette
    • speel minimaal EUR 1 per spin op lightning roulette.
    • indien er drie maal achter elkaar een lightning nummer valt, verdelen de deelnemende spelers EUR 5000 doordeweeks, EUR 10000 in het weekend
    • de prijs kan maximaal éénmaal per dag vallen
  • NIEUW  slot toernooien
    • details staan op de toernooi pagina van TOTO. ( TOTO.nl / toernooien )
    • 12 of 13 toernooien op de agenda, prijzenpotten per toernooi EUR 4500 of EUR 22500 (weekend)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste 
 
Het is weer zover...  losse veters, gulpen die open staan of het ouderwetse kikker en achterwerk verhaal!  
 
Mocht je even willen ontsnappen aan alle flauwe grappen, dan staat er 
een 50% stortingsbonus voor je klaar. 
 
Benieuwd naar de bonus en naar wat de Fire Joker voor je in petto heeft? Klik dan op de onderstaande knop. 
 
CLAIM NU
Deze bonus is geldig van 1 april t/m 3 april  en staat er bij een storting 
vanaf € 25,- t/m € 400,-.  
 
Je kunt de bonusvoorwaarden terugvinden op onze website. Het is belangrijk dat je deze goed hebt doorgelezen. Zo zorgen we samen dat gokken een spel blijft. Dat vinden wij Fair.

Heb je vragen? Ga dan naar de live chat op onze website of stuur een email naar [email protected].
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, wanneer ik de gratis spins op TOTO speel krijg ik na 2 spins opeens de foutmelding:  Geen communicatie met server. Al contact gehad met de klantenservice maar zouden me contacten maar is alweer een paar uur geleden. Iemand dit ook weleens aan de hand gehad? Heb ook al een ander device geprobeerd en ook cookies en dergelijke gewist. Alvast Bedankt voor de reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Der zijn wel problemen met de 'acties' ja.

Bij mij zijn de 10 free spins van 20 cent elk niet toegekend, ik wilde me inschrijven voor de Hans Klok kaartjes actie maar er is niks van in mijn account te zien,
en ik had 100 free spins van 2 euro elk in het Pacific Gold toernooi gewonnen én uitgespeeld maar ik kreeg niks bijgeschreven op mijn account.

Werk aan de winkel voor support en tech bij TOTO, ze zullen het allemaal wel oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, kezza said:

Goedenavond, wanneer ik de gratis spins op Toto speel krijg ik na 2 spins opeens de foutmelding:  Geen communicatie met server. Al contact gehad met de klantenservice maar zouden me contacten maar is alweer een paar uur geleden. Iemand dit ook weleens aan de hand gehad? Heb ook al een ander device geprobeerd en ook cookies en dergelijke gewist. Alvast Bedankt voor de reacties.

Kan goed zijn dat dit probleem nou wel gefiksd is op je account!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minutes ago, Low-roller said:

Vind t zelf moeilijk te lezen altijd,  is t dan €40 zetten en dan maximaal €20 terug of is het maximaal €20 inzetten en €10 terug ?

 

 

€40 inzetten, €20 freebet. Wel jammer dat het maar in 1 transactie mag dit keer, vind het wel leuk om het over een paar bets te spreiden.

Capture.JPG.03eaefe4c632cb3164dd2143b5811539.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.