Spring naar bijdragen

Squads


Theowkuh

Aanbevolen berichten

Een mooie extra toevoeging op deze site. Nu 2 weken achter elkaar scoord er een speler. Vorige week won ik 40 euro en gisteren 50 euro. De doelpunt van gisteren werd zelfs afgekeurd toch ontving de 50 euro. Je kan je gratis inschrijven voor deze actie. 

Inderdaad een leuke toevoeging op livescore Bet. Nooit ergens anders gezien. Ik had vorige week €5 te pakken. Dit weekend zijn mn spelers tevens €5 waard
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag van vandaag is: worden de geldprijzen die je kan winnen voor een doelpunt random gekozen of krijgen spelers die veel inzetten de hoogste waarde? Ik kreeg vorige week 1 euro voor een scorende speler en deze week krijg ik 5 euro voor een scorende speler. Flemming van Fortuna heeft me in ieder geval 5 euro opgeleverd 🎉🎂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Seabert:

De vraag van vandaag is: worden de geldprijzen die je kan winnen voor een doelpunt random gekozen of krijgen spelers die veel inzetten de hoogste waarde? Ik kreeg vorige week 1 euro voor een scorende speler en deze week krijg ik 5 euro voor een scorende speler. Flemming van Fortuna heeft me in ieder geval 5 euro opgeleverd 🎉🎂

Ik heb al 20€ ontvangen (en krijg je meteen in je account en kan je alles meedoen wat je wilt) heb meteen 10e ingezet met een actie en kreeg meteen 10e free bet erbij. Vandaag nog paar andere in actie om nog meer 20€'s te scoren, super mooie promo en gewoon elke week!

Schermafbeelding 2022-04-10 om 10.52.40.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Seabert:

De vraag van vandaag is: worden de geldprijzen die je kan winnen voor een doelpunt random gekozen of krijgen spelers die veel inzetten de hoogste waarde? Ik kreeg vorige week 1 euro voor een scorende speler en deze week krijg ik 5 euro voor een scorende speler. Flemming van Fortuna heeft me in ieder geval 5 euro opgeleverd 🎉🎂

Het  rad bepaald je hoogte van de geldprijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...
18 minutes ago, AutoplayON said:

Als ik dat zo lees gaan ze die Squads geen jaren laten lopen vrees ik...

Jawel, deze promo is briljant omdat die ervoor zorgt dat er mensen elke dag bij livescore inloggen, en screenshots van 'hun' spelers delen met andere mensen.

Als de promo te duur wordt, kunnen de rewards nog altijd naar beneden bijgesteld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
  • 1 jaar later...

Het is geen haat, geen jaloezie maar verbazing. Ik snap niet zo goed waarom dit nu opeens gedeeld moet worden en rudi dit topic heeft opgezocht zelfs hiervoor. Van mijn part zou hij 1k per doelpunt krijgen (denk niet dat die er is overigens, hoogste wat ik heb gezien is 250) maar waarom opeens de urge om dit te delen in dit topic?

als hij een nieuw topic had gemaakt met iets van gasten kijk wat ik nu krijg bij mn squads en ik heb ook nog Gimenez dan had ik een feesthoedje gepost en hem gefeliciteerd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is geen haat, geen jaloezie maar verbazing. Ik snap niet zo goed waarom dit nu opeens gedeeld moet worden en rudi dit topic heeft opgezocht zelfs hiervoor. Van mijn part zou hij 1k per doelpunt krijgen (denk niet dat die er is overigens, hoogste wat ik heb gezien is 250) maar waarom opeens de urge om dit te delen in dit topic?
als hij een nieuw topic had gemaakt met iets van gasten kijk wat ik nu krijg bij mn squads en ik heb ook nog Gimenez dan had ik een feesthoedje gepost en hem gefeliciteerd 
Ah ik zie t al , jij staat op zijn "lijstje"

Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...