Spring naar bijdragen

Fan tokens


Brunsie

Aanbevolen berichten

Tussen sport en crypto currencies bestaat al langer een steeds inniger wordende band. Veel sportclubs, vooral raceteams, kijken naar de cryptomarkt als een potentiële pot met goud qua sponsoring. Ook op een andere manier worden sport en crypto aan elkaar gekoppeld: Fan tokens.

Fan tokens worden ontwikkeld op basis van cryptomunten en dienen fans nog meer te engageren bij de sportteams waar ze voor supporteren. Er kan achter ook in fan tokens gehandeld worden. Tijdens het researchen voor een stuk op OneTime.nl ben ik enthousiast geworden over fan tokens. Je kunt ze kopen van de clubs en teams waar je een klik mee hebt en waarmee je met de tokens een beperkte invloed kunt verkrijgen, maar je kunt ook tokens kopen van teams waar je sportief niets mee hebt, maar waarvan je verwacht dat er wat te verdienen valt in het handelen met deze munten. 

Wat bepaalt de prijs van de munt? Hebben sportieve successen invloed? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen naar fan tokens. Ik ga er zelf een aantal kopen en beschrijven wat ik er qua houden, handelen en rendement mee bereik.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...