Spring naar bijdragen

Tyson Fury vs Dillian Whyte 23-04-2022


Rudi

Aanbevolen berichten

Wereldtitelgevechten zwaargewicht boksen zijn altijd iets speciaals en aanstaande zaterdag is het weer zover!

Tyson Fury verdedigt zijn WBC en The Ring titels tegen uitdager Dillian Whyte
Het gevecht wordt aanstaande zaterdag laat op de avond gehouden in een bommetjevol Wembley stadion te Londen. 
Vanuit Nederland is de match legaal te bekijken via Viaplay. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Tyson_Fury_vs._Dillian_Whyte

Weinig sporten zijn zo leuk om te kijken met een weddenschapje als boksen. 
 
De huidige odds bij de bookies liggen voor een 2-way draw no bet weddenschap rond de 1,18 Fury 5,75 Whyte met per bookie 5% marge.

Als fan wordt je bestookt met allerlei hype.
Bij Fury weet je soms niet of dat de voorbereiding wel serieus genoeg is geweest en dat hij tientallen kilo's te zwaar is voor de wedstrijd.
Hij had zelf al aangekondigd zwaarder dan ooit te gaan boksen en deze wedstrijd de zwaarste kampioen ooit te gaan worden, maar dat lijkt een blufje:
https://www.givemesport.com/87996445-tyson-fury-vs-dillian-whyte-gypsy-kings-physique-8-days-before-fight

Mijn inschatting nu, ik heb het wel eens mis (Joshua vs Usyk) is dat dit een tussendoor potje wordt waarin Fury dominant wint van een kansloze Whyte.
Fury is met afstand de beste zwaargewicht bokser van het moment en heeft in het verleden zichzelf tegen de sterkte tegenstand bewezen en met verschillende aanpakken gewonnen.
De grootste tegenstander van Fury is hijzelf geweest toen hij met motivatie-, drugs en gewichtsproblemen kampte.
Whyte heeft lang in de schaduw gestaan van de top 4 (Fury, Wilder, Joshua en Usyk) en krijgt nu zijn payday en zijn kans.

Nu Fury niet topzwaar bokst, zijn er voor hem verschillende manieren om te winnen maar ik weet niet welke.

Wat mij betreft de beste odd van het moment is 1,20 Fury wint bij Bet365 afgezien van specials zie ik die odd niet meer verbeteren.
Dit omdat bij de weging zal blijken dat Fury voor zijn doen goed in vorm is en omdat Fury ondanks de lage odds toch de betting favoriet is.

Mijn inzetten op deze match tot nu toe:
- Whyte wint EUR 100 tegen 6,00 Betcity (opening odds maanden geleden)
- Fury wint EUR 500 tegen 1,20 Bet365 
Deze bets vallen tegen elkaar weg tenzij ik een early cashout doe.

- Fury wint EUR 500 tegen 1,20 Bet365 

Veel plezier allemaal!

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet bij boksen goed opletten of dat je weddenschappen  "2-way draw no bet" of "3-way" weddenschappen zijn.

In mijn geval zijn het twee '2-way' weddenschappen.  
Die 100 op Whyte had ik bij opening van de markt ingezet tegen 6,00 omdat dat me aardige odds leken en goede odds in geval Fury een slechte voorbereiding zou hebben.
Nu zet ik liever in op Fury en moest ik iets doen. Op het moment kan ik de oude weddenschap uitcashen tegen EUR 96,18 .
Met een bet van 500 tegen 1,20 op B365 ben ik EUR 3,82 beter af en heb ik redelijk ingezet bij beide bookies.
Ook hou ik opties open voor een (onwaarschijnlijke) gunstige cashout. Alleen minimale risico's zoals verschillende afhandelingen bij annuleringen en dergelijke staan open. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.