Spring naar bijdragen

Poker Avond - PokerInfo VS Onetime [ 11 Juni 2022, 14:00 - 23:00 ]


TheTurtle

Aanbevolen berichten

Goedemiddag Pokeraars! 

Vorig jaar hebben jullie jezelf op gegeven voor het poker Toernooi PokerInfo VS Onetime.
Die mooie poker dag hebben wij toen helaas moeten afzeggen wegens de maatregelen omtrent COVID-19
Nu alles weer kan en mag hebben we een nieuwe datum geprikt! 
 
Datum: 11 Juni 2022, 14:00 - 23:00 
Locatie: Onetime Studio in de Gouden Leeuw te Zuidlaren ( Brink O.Z. 4B, 9741 AE Zuidlaren ).
 
Om verwarring te voorkomen willen we graag dat iedereen die het formulier al hadden ingevuld, deze opnieuw invullen
 
Mocht je een hotel willen reserveren doe dit dan spoedig, de kans is aanwezig dat het hotel deze datum snel vol zit. 
Mocht dat het geval zijn gaan we kijken voor een alternatief in de buurt. Kosten zullen dan mogelijk afwijken van de genoemde bedragen in het formulier. Dit zullen we dan ook communiceren en vragen om akkoord. 
 
Mochten je nog vragen hebben antwoord dan gerust op deze mail. 

Formulier om jezelf aan te melden:
https://forms.gle/yTtzttRK3bXCdjQn7
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Voor de mensen die zich hebben ingeschreven, is alles duidelijk? Ik ga morgen even bellen voor de mensen die niet hebben gereageerd op de email van een paar weken geleden en mijn voice berichtjes. 
Mochten er nog mensen zijn die langs willen komen en of willen spelen let us know.
Wellicht heb ik het gemist, maar we hebben na de mail met het formulier volgens mij nog geen verdere info gehad? Qua betaling, etc?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Remco86:
1 uur geleden zei TheGreatOne:
Voor de mensen die zich hebben ingeschreven, is alles duidelijk? Ik ga morgen even bellen voor de mensen die niet hebben gereageerd op de email van een paar weken geleden en mijn voice berichtjes. 
Mochten er nog mensen zijn die langs willen komen en of willen spelen let us know.

Wellicht heb ik het gemist, maar we hebben na de mail met het formulier volgens mij nog geen verdere info gehad? Qua betaling, etc?

Klopt helemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
4 uur geleden zei TheGreatOne:
En we zitten vol, iedereen heeft als het goed is vandaag een mail gehad met alle informatie.
 
Tot zaterdag (inloop vanaf 14:00 uur)
 
Zin in . let the poker battle begin!
 
 
 
 

Armijn, Ik stel voor het efficient te houden ... wil jij mijn volledige naam om in de beker te graferen of doen we enkel mijn nicknaam? 😆

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Remco86:

Nog minder dan 24 uur en we gaan los! De PI hoody ligt al klaar. Hoe ziet de gastenlijst er verder uit?

Er is een verrassende lijst en de PI'ers die al 12 jaar een reünie wilden zijn in grote getallen afgehaakt. (vanwege datum en afstand) maar goed we hebben een volle kalender morgen en alle pokertafels zitten morgen vol. Bar gevuld! En iedereen kijkt natuurlijk uit naar het epische poker side Event 🙂 HU toernooi puur sang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...