Spring naar bijdragen

Live Tennis Betting


AutoplayON

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje, +- 1,5 jaar ben ik een fanatiek live tennis better. Zelf een tenniser en inmiddels ervan overtuigd wanneer je de wedstrijd kan kijken, ik heb daarvoor een paar honderd $ betaald voor abonnementen bij streamingdiensten, je een edge hebt op odds. 

 

Zijn er meer mensen die dat hier doen? Misschien kunnen we elkaar helpen door het delen van bets. 

Ik ben van plan wanneer mensen geintresseerd zijn om hier mijn live bets te delen, uiteraard op eigen risico :)

ik heb de coronacrisis prima kunnen overleven en inmiddels van mijn passie,tennis mijn werk gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bepaalde livebetting ( o.a. eSports ) is door experts te verslaan, en het helpt als je events eerder ziet gebeuren dan de bookies.

Livebetting terwijl je bij de wedstrijd aanwezig bent heet 'courtsiding'.

In de livestreams van de bookies zelf zit een kleine delay en de bookies kunnen instellen met welke vertraging ze bets accepteren.

Mocht je structureel blijven winnen op live tennis betting, kunnen de bookies nog altijd je inzetlimieten drastisch terugschroeven.

Verder ben ik reuze benieuwd, laat weten hoe het verloopt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei AutoplayON:

Nu Live : ATP Barcelona  Semi Final

 

Alcaraz - De Minaur

2,60 De Minaur to win.

 

Alcaraz lijkt het kwijt en heeft net behandeling aan zijn been gehad. De Minaur had al 2 matchpoints in Set 2. 

 

 

 

Bizar hoog niveau tennis,na mijn post plaatst De Minaur de break om hem vervolgens na 2 knappe ballen van Alcaraz weer in te leveren.

 

Wat er ook gebeurd,hierna komt nog de finale. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei AutoplayON:

Bizar hoog niveau tennis,na mijn post plaatst De Minaur de break om hem vervolgens na 2 knappe ballen van Alcaraz weer in te leveren.

 

Wat er ook gebeurd,hierna komt nog de finale. 

Finale ATP Barcelona 

Alcaraz - Carenno Busta 

 

Na een slopende halve finale voor Alcaraz (3uur en 45min) voorspel ik een overwinning voor Carenno Busta tegen 2,20 quote. 

De ervaren Spanjaard heeft 2 uur minder op de baan gestaan vandaag en zal met zijn ervaring het spel van Alcaraz ontregelen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei AutoplayON:

Hoed af voor Carlos Alcaraz. 

 

Voorspelling:

Binnen nu en 3 jaar nummer 1 van de wereld in het mannentennis.

Dat is ook geen hogere wiskunde om die voorspelling te doen.....   Federer, Nadal en Djoko lopen tegen de 40 dan of zitten er zelfs al op/over.

Nummer 1 worden is ook niet moeilijk, er te blijven is een stuk moeilijker.

Maar de potentie heeft Alcarez zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me deze week verbaasd over het niveau van Botic vd Zandschulp in Munchen. Speelt vanmiddag de finale tegen Rune, een jonge jongen die enorm powertennis speelt op het gravel. Die staat over een aantal jaar ook in de top 10.

Toch tip ik vandaag de overwinning van Botic, deze heeft mij al flink wat opgeleverd deze week en de verwachting is dat hij de Deen met zijn ervaring zal aftroeven.
Een overwinning van Botic levert op Betcity 2,60 op. De wedstrijd start om 13.30

Om 16.30 wordt de ATP finale in Estoril gespeeld tussen Sebastian Baez en Frances Tiafoe. 
Baez, een opkomende gravelbijter neemt het op toch publiekslieveling Tiafoe. Die heeft deze week al 3 zware wedstrijden gespeeld maar op het moment suprême slaat hij de juiste ballen en vandaar deze finaleplek. 
Hier tip ik een overwinning voor Tiafoe en dat levert 2,25 op bij Betcity.

 

Een leuke (sport)zondag allemaal ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, AutoplayON said:

Een overwinning van Botic levert op Betcity 2,60 op. De wedstrijd start om 13.30
Hier tip ik een overwinning voor Tiafoe en dat levert 2,25 op bij Betcity.

Een leuke (sport)zondag allemaal ! 

Ook een fijne sportzondag!

Van de Zandschulp noteert 3,00 op Bet365 en Tiafoe noteert daar 2,37 .
Het hindert niet om de beste prijzen voor dezelfde weddenschappen te posten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ wedstrijdbets op vd Zandschulp tegen Rune worden als het goed is ongeldig verklaard en bij single weddenschappen de inzet geretourneerd, zowel op Betcity als B365.

Betcity sportreglement:
28. Tennis en racketsporten (badminton, rackleton, squash & tafeltennis)
2) "Wedstrijd"-weddenschappen zijn gebaseerd op het algemene principe van voortgang in of winst van een toernooi, afhankelijk van naar welke fase van de competitie de wedstrijd verwijst. De speler/het team dat doorgaat naar de volgende ronde of het toernooi wint, wordt geacht de winnaar te zijn van de weddenschap, ongeacht opgaves, diskwalificaties, enz. Deze weddenschappen zijn geldig wanneer er minimaal één set wordt voltooid.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

^^ wedstrijdbets op vd Zandschulp tegen Rune worden als het goed is ongeldig verklaard en bij single weddenschappen de inzet geretourneerd, zowel op Betcity als B365.

Betcity sportreglement:
28. Tennis en racketsporten (badminton, rackleton, squash & tafeltennis)
2) "Wedstrijd"-weddenschappen zijn gebaseerd op het algemene principe van voortgang in of winst van een toernooi, afhankelijk van naar welke fase van de competitie de wedstrijd verwijst. De speler/het team dat doorgaat naar de volgende ronde of het toernooi wint, wordt geacht de winnaar te zijn van de weddenschap, ongeacht opgaves, diskwalificaties, enz. Deze weddenschappen zijn geldig wanneer er minimaal één set wordt voltooid.

 

Klopt! Helaas. Beterschap vanaf hier voor Botic !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...