Spring naar bijdragen

Live Tennis Betting


AutoplayON

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei AutoplayON:

Klopt! Helaas. Beterschap vanaf hier voor Botic !

Ik denk dat Botic wel meeleest. Ik wens jou overigens ook beterschap...tot nu toe nog niet 1 succesvolle tip in dit topic als ik me niet vergis. Maar daar ga je komende week bij het toernooi in Madrid vast verandering in aanbrengen. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Seabert:

Ik denk dat Botic wel meeleest. Ik wens jou overigens ook beterschap...tot nu toe nog niet 1 succesvolle tip in dit topic als ik me niet vergis. Maar daar ga je komende week bij het toernooi in Madrid vast verandering in aanbrengen. Succes!

Dank! Goede week gehad hoor 😎 

 

Tiafoe haalde zijn niveau niet gisteren helaas. 

Ik doe vooral live betting en dan op setstanden ed. Wanneer ik zelf inzet gaat het om 1 of 2 punten en de quote is dan goed of niet. Geen tijd om hier nog te plaatsen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.