Spring naar bijdragen

HC en de voorwaarden ... nog niet zo'n goede combi (12 min read semi-blogje)


Hansheem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Ik wilde hier even mijn verhaal / frustratie delen met jullie over de vreemde gang van zaken bij Holland Casino (welbekend onder HC). In het begin hadden we al gemerkt dat ze veel moesten leren mbt de online casino wereld. Het rondspelen van free spin winst a 30x is daar een mooi flauw voorbeeld van. Inmiddels, we zijn wat maanden verder kun je zien dat de afdeling promo stapje voor stapje leert hoe het wel moet door bijvoorbeeld mooie en unieke promoties te hebben zoals het dagelijkse rad en een freebet voor elk gemaakt doelpunt bij belangrijke wedstrijden. 

Echter, daar waar ze een stap vooruit hebben gezet, hebben ze in mijn beleving hier ook weer 2 stappen terug gezet ... wat is het probleem? 

HC heeft een actie met de NBA play offs. Een op het eerste oog hele mooie actie waarbij je door 10 euro in te zetten bij een minimale (haalbare, ik geloof 1,50) quotering een tien euro freebet terug kreeg die je ook weer op de NBA mocht zetten. Zoals "het hoort" hebben we deze actie netjes gedeeld in de app en op het forum en was in de voorwaarden kristal helder te lezen dat de actie een maximum van 50 euro had (wat betekend 5x een tien euro bet plaatsen) en dat de actie liep van 19 tot 24 april. 

Strategie was helder: de eerste avond meteen 5x 10 euro op een wedstrijd knallen en in de dagen erna de freebetjes proberen zo goed mogelijk in te zetten. Je zou in theorie ook nog e.a. kunnen hedgen, maar daar koos ik zelf niet voor omdat dat op basketball niet altijd zin heeft zonder odds boost. #yolo 🤞

Volgende ochtend, ik had gezien dat ik 4 van de 5 had verloren en dus -30 stond en dat was even balen maar de 50 euro aan freebets waren meteen een schrale troost omdat ik wist dat ik daar zeker nog wel 1 of 2 van zou binnenharken. --> Vol verwachting log ik in en tot mijn verbazing heb ik .... 1 x 10 euro.... Ik natuurlijk meteen de voorwaarden er weer bij gepakt, screenshot gemaakt en bevestigd voor mezelf dat het maximum 50 euro is...en dat er geen maximum per dag bij staat. 

Gelukkig hebben ze doorgaans vriendelijke en kundige mensen en ik was dan ook vol vertrouwen dat dit varkentje snel gewassen zou worden.

4 wachtende voor me ... ik was dus wellicht niet de enige met dit probleem? 
3 wachtende voor me ... nog maar een keer de voorwaarden gelezen want ja... straks sta ik weer voor aap
2 wachtende voor me ... de koffie was al op
1 wachtende voor me ... de NBA was al bijna aan het nieuwe seizoen begonnen ... pfff 😴


JA ! Er is een chat geopend met ene Marco, en nog voordat onze vriend goedemorgen kon typen stond mijn hele verhaal al in perfect Nederlands met Alinea en al uitgeschreven. Ik had immers toch genoeg tijd om mijn case tot in de puntjes uit te werken.

Na een kleine leespauze gaf de meneer in kwestie aan dat hij het even ging overleggen en dat hij zo bij me terug zou komen. Zo geschiedde.

Het antwoord: "Sorry meneer, u mag maar 1 keer gebruik maken van deze actie per dag." 
Uiteraard was ik het hier niet mee eens en in niet te misverstane vriendelijke taal legde ik uit dat dit niet het geval was omdat in de voorwaarden duidelijk andere dingen stonden, en vooral ook dat bepaalde dingen er NIET in stonden. 🧐

Goed, lang verhaal kort, het HC in de vorm van Marco vond het allemaal maar een hoop gezeur en ze bepoepen .. uhh beRoepen zich op hun "recht" om voorwaarden eenzijdig aan te passen. Flauw natuurlijk zeker toen ik zag dat ze later in de middag de voorwaarden hadden geupdate met het (maximaal 1 x per dag) verhaal... Toch was Marco niet helemaal onaardig en ter compensatie bood hij me een 10 euro freebet aan omdat hij toch ook wel erkende dat het een beetje flauw.

Ik besloot het erbij te laten, immers heb ik ook van @DeValsspeler geleerd dat je soms ook het huis een "winst" moet gunnen, en daarbij vond ik het ook een plausibel verhaal, immers 5 speeldagen, 5 x een freebet --> Ik kan me goed voorstellen dat dit hun originele insteek was maar dat de voorwaarden het niet goed afdekte. Ik bedankte vriendelijk voor de "coulante" oplossing en wenste hem een fijne dag 😇... uiteraard tegelijkertijd had ik mijn nieuwe tactiek alweer uitgestippeld en een nieuwe 10 euro bet gezet om conform hun blijkbaar nieuwe voorwaarden, een nieuwe freebet binnen te harken. Zo gezegd zo gedaan en de 76'ers gingen het voor me doen, winnen 8 euro voor me verdienen en de freebet veilig stellen, iets wat overigens is bevestigd door Marco dat dit de manier was waarop ik het moest doen. 

"Hatseflats"! "Lekker man!" TJAKAAAA en nog meer heerlijke positieve vreugdekreten kwamen in mij naar boven toen ik wakker werd en zag dat de 76'ers hun sloopwerk goed hadden uitgevoerd. "Doekoe in me zakkie en een freebet op me accie" zouden de rappers van deze wereld hebben gezegd en wederom logde ik vol verwachting in op mijn account. 🤑

Ik log in, klik rechtsboven op het poppetje en .... fuck ik zit in casino daar kan je het niet zien
Ik klik nog een keer maar dit keer op sports en de pagina laadt zich.... wederom met zwetende handen klik ik op het poppetje en ja hoor ik heb 18 euro op mijn account, w00tw00t! maar ... wacht even, er is geen freebet in mijn account? Wat is dit nu weer, dat kan toch niet? ..CATASTROFE 

Meteen klim ik weer in de pen en probeer ik onze vriend Marco te pakken te krijgen. Dit lukte niet en ik eindige met ene ... Jessica ofzo, weet ik veel... Ik leg het verhaal uit en ze gaat het navragen. Na 10 minuten vraag ik hoe her ervoor staat en krijg ik reactie dat ze nog wacht op een reactie omdat het druk is (om 11 uur in de ochtend). PATS verbinding eruit, ik was uitgelogged. --> Vol goede moed probeer ik het nog een keer, dit keer met wederom een andere persoon, laten we hem Michael noemen. Wederom vertel ik mijn verhaal en wederom krijg ik het antwoord we komen erop terug.... en ja wederom na 10 minuten knalt de verbinding eruit (en ik blijf tussendoor overigens wel verschillende quoteringen checken want ja het werk gaat gewoon door natuurlijk). 

Goed veel blabla in het kort, ik heb uiteindelijk 5 x !!! een chat geopend, mijn verhaal gedaan en elke keer verbrak de verbinding, ik dacht dat ik gek werd. Na 1 laatste en 6e poging waarin ik het boek niet helemaal meer kon volgen door heel vriendelijk te blijven had ik eindelijk iemand die een soort van antwoord kon geven. EN WAT VOOR EEN! 😮

HC: "Sorry meneer, ik zie dat u gister al gebruik heeft gemaakt, en ja het mag maar 1 x in totaal"
IK: "Nee dat is onzin, zie de screenshot, zie de voorwaarden, maximaal 50 euro waarvan 1x per dag. ik voldoe aan de voorwaarden"
HC: "Ik krijg hier door dat het maar 1x per dag is"
Ik: "Maar ik kan nu toch lezen op jullie website AS WE SPEAK dat er staat 10 euro a 5x (maximaal 50 euro)"
HC: "Ja, dat klopt meneer maar we beroepen ons op onze voorwaarden dat we acties mogen wijzigen, en dat doen we nu,  kan ik nog iets anders voor u doen"
Ik: " Serieus?! ... Ja pak een komkommer en steek h..... *backspace backspace*       🤐  

Ik poging 2: "nou ik ben het er niet mee eens, jullie huidige gepubliceerde voorwaarden geven aan dat ik voldoe aan alle eisen, dat jullie intern de zaken niet op orde hebben is niet mijn probleem. Ik stap in onder de voorwaarden die gelden op het moment van het afsluiten van de weddenschap en dan verwacht ik ook dat die van kracht blijven en dat ik op zijn allerminst fatsoenlijk geïnformeerd word als er iets wijzigt. Andersom is dat ook zo, als ik een pre-match weddenschap afsluit op 1,50 quotering, en een uur later is de quotering pre-match 1,55 geldt dat ook niet voor mij...ik ben immers ingestapt onder de voorwaarden van het moment en dat is 1,50. In de voorwaarden staat e.a. inderdaad over promoties, maar iets opschrijven wil niet zeggen dat dat zomaar juridisch juist of in de geest van goed ondernemerschap. Per saldo is het gewoon erg flauw dat jullie klanten misleiden op deze manier."

HC: "typt ......." 

Uw verbinding is verbroken, log opnieuw in 😅😂🤯

Tja, ik kon er uiteindelijk alleen maar een beetje om lachen, zeker toen ik een uurtje later zag dat ze voorwaarden WEER waren aangepast naar de beruchte 1 x 10 euro. Het is mijn inziens flauw van HC, best wel heel erg flauw, maar gelukkig ging het maar om enkele tientjes en laat ik het er lekker bij, ik had immers al teveel tijd verprutst en de illusie dat ik mijn gelijk ging krijgen was inmiddels lang vervlogen, ik ben getrouwd, dus ik wist al hoe dat voelde 😆. De conclusie voor mij is wel dat ik me in de toekomst wel twee keer zal bedenken voor ik nog op hun site iets ga spelen, ze staan in ieder geval momenteel helemaal onderaan mijn lijstje en voor mij is het nu dus (even fonetisch) H(a)C(ee)...Tabee 

 

image.png.1ad3c75cb9aa570527539c1bddcdcc09.png

 

Kleine disclaimer: de namen Michael, Marco etc...zijn allemaal zelf ingevuld, ik noem geen echte medewerkers bij hun naam!  😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei JackPot:

De oplossing voor casino's en spelers is om het voorbeeld van kansino te volgen! Of promoties heel simpel houden, en geen gekke dingen bedenken.

Het bespaard veel gedoe wellicht, maar ik denk ook dat het heel veel klanten kost. (Pure aanname natuurlijk) maar ik speel er bijvoorbeeld niet om die reden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei JackPot:

Misschien betere vraag. Verdienen casino’s iets aan jou als speler?

Ik hoop het niet! 😀 😆

Maar goed, ik snap je punt natuurlijk, de tijd zal leren of kansino met hun huidige strategie marktaandeel kan blijven behouden, groot aanbod is momenteel zeker een pluspunt, maar zal naar mate de tijd verder gaat steeds minder relevant worden omdat er casinos bij blijven komen en het aanbod straks dermate groot en divers is dat een kasje meer of minder het verschil niet meer gaat maken... verwacht ik... 

maar goed al met al vind ik ALS je dan een promotie doet, dan moet je het ook wel goed doen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net dit aan HC gestuurd:

Ls,

 
Ik wil graag een klacht openen over de tegenstrijdige T&C die jullie bij de Card Quest missie hebben gepubliceerd. Ik heb gisteren 3 missies voltooid en had verwacht vandaag 3 nieuwe aan te treffen wat dus helaas niet zo was.
 
 
In regel 7 staat: Maximum of 3 puzzles / Scratch card rewards per day.
 
Wat in mijn ogen impliceert dat je dus dagelijks die missie kan doen, wat nog versterkt wordt door:
 
regel 2:  Players must opt-in via the poker software each day. These Promotion terms and conditions are deemed to be accepted when players opt-in to this Promotion.
 
Want waarom zou je dagelijks een opt in moeten doen voor iets dat niet dagelijks kan?
 
Maar volgens de support in de chat is het belangrijkste: 
 
regel 4: Missions reset weekly, Sunday at 23:59 CET. Unfinished puzzles do not carry over to the next available mission.
 
Kunnen julllie hiervoor enige duidelijkheid scheppen ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor bovenstaande actie mag HC even de kleine lettertjes nalopen en aanpassen:

Aperte fouten in Nederlandse versie, leeftijd en datum/periode:
image.png.9d69974804687d3eefc610473a993300.png 

image.png.c3151af8336ec7732952dcf606937ff7.png

Engelse versie, leeftijd:
image.png.86d562481dffea1bd7f99cee890bf792.png

For the record, ik uit geen mening over je klacht en heb de voorwaarden alleen vluchtig doorgelezen. Ik speel zelf geen poker.

Bij HC heb ik een tijdje geleden ook een promo issuetje gehad: voor voetbal Nederland-Denemarken gold een 'bet 10, get 5' promo waarvoor 
aangegeven stond dat voor elk ingezet tientje je een freebet van EUR 5 zou krijgen. Deze promo zou doorgetrokken worden naar de voetbalwedstrijd Nederland-Duitsland, enkele dagen later.
Op de eerste wedstrijd had ik EUR 500 ingezet maar kreeg ik een freebet van 5 of 10 in plaats van EUR 250.
Dit issue is nog netjes opgelost door mij een freebet van EUR 250 te geven, en voor Nederland-Duitsland waren de T&C reeds aangepast.

Succes met afhandeling van jouw kwestie. (indien gegrond)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien de engelse voorwaarden leidend zijn, wat op zich apart is voor een Nederlands bedrijf, heb ik daar naar gekeken.

Daar is de leeftijds grens wel erg rigide:

1. Players must be 124 years of age to participate in this promotion and have a valid registered Holland Casino player account.

Ik ben benieuwd of er uberhaupt 1 iemand in aanmerking komt.

Oh zie nu dat jij deze ook al had gepost :)

bewerkt door SmartAce
Extraatje (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier dan mijn andere issue: 

https://www.hollandcasino.nl/en/promoties/poker-predictor

 

Hier staat in regel 2 : 

Players can only complete each mission once per week during the Promotion period to predict up to 8 football match results.

 

Wat door het gebruik van het woordje each, in mijn ogen inhoudt dat je voor zowel de low als de high mission prijzen speelt, maar daar was HC het ook niet mee eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh grappig in de poker predictor zijn juist wel de Nederlandse voorwaarden leidend:

In het geval van geschillen of tegenstrijdigheden tussen vertalingen van deze algemene voorwaarden, zal de Nederlandse versie altijd doorslaggevend zijn.

 

Terwijl bij de Card Quest dit staat:

 In het geval van tegenstrijdigheden of afwijkingen tussen de Engelstalige versie van deze algemene voorwaarden en de vertaalde versies in alle andere talen, is de Engelstalige versie altijd doorslaggevend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.