JackPot Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Ik hoop dat @Brinkers snel weer terug komt en we weer van hem kunnen genieten. Waarschijnlijk heeft hij erg veel geld verloren de afgelopen periode maar met de goede strategie kan hij het weer langzaam opbouwen met zijn kennis van de financiele markten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 De beurzen zetten weer een forse stap terug vandaag, helaas zelf niet op geanticipeerd ook al zei ik het afgelopen zondag nog tegen @LasVegasNic AEX en DAX beiden 3% lager vandaag, en denk dat er nog wat procentjes bij zullen komen ;( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 JackPot zei: De beurzen zetten weer een forse stap terug vandaag, helaas zelf niet op geanticipeerd ook al zei ik het afgelopen zondag nog tegen @LasVegasNic AEX en DAX beiden 3% lager vandaag, en denk dat er nog wat procentjes bij zullen komen ;( Het ging net zo goed of beter gezegd minder slecht. AEX uiteindelijk gesloten op 428,85. Een min van -7,23 punten oftewel -1,66%. Ik ben ook bang dat het minder gaat. Ik ben benieuwd hoe @Brinkers hierover denkt en of hij de laatste tijd weer leuk heeft verdiend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 Jammer te zien dat @brinkers ons heeft verlaten na hoog van de toren te hebben geblazen. Hard roepen als t de goede kant op gaat maar helaas afwezig als zijn gokken of verwachtingen niet uit komen. Ik ben wel erg beniewd hoe het brinkers is vergaan want ook al was hij te negatief was zijn inbreng en afwijkende meningen heel goed om te lezen en je soms weer terug op aarde te zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Ik mis @Brinkers met een lage rente zoals dit: De nieuwe rente per 14 juli 2016 Hieronder ziet u de oude en de nieuwe rente. Uw huidige rente kunt u altijd bekijken in Mijn Aegon. Oude rente Nieuwe rente Aegon Sparen 0,5% 0,4% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Bij de Rabobank gaat het ook al naar beneden. @Brinkers, ik hoop dat het goed met je gaat. Je wordt gemist :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Nederlandse tienjaars rente staat nu op 0 procent, dus het blijft vreemd dat er nog steeds spaarrente wordt vergoed. Maar ik verwacht voor eind 2016 een spaarrente van nul procent. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts