Spring naar bijdragen

Tombola Uitvallersbingo Giro d'Italia


Brunsie

Aanbevolen berichten

Vorig jaar ben ik op het OneTime Forum gestart met de Uitvallersbingo voor de drie grote wielerrondes van het jaar en met gepaste trots kan ik mededelen dat we ook dit jaar weer drie keer de uitvallersbingo gaan spelen! Sterker nog, we organiseren de uitvallersbingo dit jaar met dé bingowebsite van Nederland: Tombola. Daar zijn we heel erg blij mee.  

Op 6 mei start de Giro d'Italia in Hongarije en vanzelfsprekend gaat de uitvallersbingo ook vanaf die dag van start. Je hebt tot woensdag 4 mei 2022 om je op te geven voor de Uitvallersbingo voor de Giro. Je ontvangt een prachtige Tombola Uitvallersbingokaart met daarop zes startnummers van renners. 

Een rijtje van drie renners is een kleine bingo, een volle kaart is een grote bingo. We spelen deze editie voor free bets op wielerwedstrijden en een Tombola prijzenpakket. 

Geef je dus snel op en speel mee met deze Uitvallersbingo!

Screenshot 2022-04-26 14.50.26.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-4-2022 om 15:26 zei Brunsie:

Vorig jaar ben ik op het OneTime Forum gestart met de Uitvallersbingo voor de drie grote wielerrondes van het jaar en met gepaste trots kan ik mededelen dat we ook dit jaar weer drie keer de uitvallersbingo gaan spelen! Sterker nog, we organiseren de uitvallersbingo dit jaar met dé bingowebsite van Nederland: Tombola. Daar zijn we heel erg blij mee.  

Op 6 mei start de Giro d'Italia in Hongarije en vanzelfsprekend gaat de uitvallersbingo ook vanaf die dag van start. Je hebt tot woensdag 4 mei 2022 om je op te geven voor de Uitvallersbingo voor de Giro. Je ontvangt een prachtige Tombola Uitvallersbingokaart met daarop zes startnummers van renners. 

Een rijtje van drie renners is een kleine bingo, een volle kaart is een grote bingo. We spelen deze editie voor free bets op wielerwedstrijden en een Tombola prijzenpakket. 

Geef je dus snel op en speel mee met deze Uitvallersbingo!

Screenshot 2022-04-26 14.50.26.png

Bij deze wil ik me opgeven voor de uitvallersbingo moet ik hier verder kog iets voor doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...