Spring naar bijdragen

Givesway Roland Garros 2022


AutoplayON

Aanbevolen berichten

Op 19-5-2022 om 10:14 zei Brunsie:

Ik zie dat ik iets moet betalen voor een pakket prijs, wat is het voordeel om lekker mee te spelen bij Scorito?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik zie dat ik iets moet betalen voor een pakket prijs, wat is het voordeel om lekker mee te spelen bij Scorito?

Scorito is leading in fantasy sport. Je kunt voor diverse sporten en verschillende evenementen/wedstrijden spelers selecteren en onderling de competitie met elkaar aangaan naast dat je tegen iedere andere speler speelt om leuke prijzen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Brunsie:

Scorito is leading in fantasy sport. Je kunt voor diverse sporten en verschillende evenementen/wedstrijden spelers selecteren en onderling de competitie met elkaar aangaan naast dat je tegen iedere andere speler speelt om leuke prijzen. 

Soms is het ook best pijnlijk als je, zoals ondergetekende, elke Giro etappe een paar tikken krijgt van @Arthuren @De eenarmige bandiet 😉

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms is het ook best pijnlijk als je, zoals ondergetekende, elke Giro etappe een paar tikken krijgt van [mention=243]Arthur[/mention]en [mention=7979]De eenarmige bandiet[/mention]
Ik krijg er ook flink langs van de @De eenarmige bandiet! Hij heeft een mooi team samengesteld, dat lopen we nooit meer in[mention=5843]brunsie[/mention] Ik gokte op veel sprinters en zodoende een voorsprong opbouwen voor de overgangs- en bergetappes. Ging niet helemaal als verwacht . . Desalniettemin is het een mooie giro tot nu toe.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat een OUT of the Box voorspelling dit jaar het beste kans van slagen zal hebben. Daar waar de voorgaande jaren een bijna simpele voorspelling van Nadal was, is het dit jaar gelukkig een all directions way....well sort off.

De loting is voor Tsitsipas en Medvedev natuurlijk prima. Daar waar de andere favorieten het voor de finale al moeten zien uit te vechten

Het altijd rekening houdend met een opgave of mindere dag van de een en een boven zich of haar zelf uitstijgende speler of speelster. Dan ook nog je voorkeur niet een factor laten zijn, is RG 2022 nu al een bijzondere editie.

Mijn toch wel voorspellende voorspelling:

Finale: Nadal - Tsitsipas 

Winnaar Nadal in 4 sets. Hiermee zijn laatste! Major pakkend en op 22 Grand Slams te komen in het jaar 22.

Bij de dames zou het logisch zijn om Swiatek aan te wijzen. Denk echter dat hier een verassing uit de hoed komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
9 minuten geleden zei Arthur:

In de finale is het of Nadal of Zverev tegen Ruud, Rune, Rublev of Cilic. Verassend, maar dat maakt het leuk☺

Geweldig potten gezien gisteren !

Ik ga vandaag voor Rune en Cilic to win. Beide underdogs maar wat een stevig tennis laten die zien.

Zowel Ruud als Rublev hebben mij nog niet laten zien waarom ze RG gaan winnen. 

We gaan het weer meemaken vandaag. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, AutoplayON said:

 

 

Deze RG2022 heeft mij 1371x mijn basisstake opgeleverd, vooral live heb ik de nodige klappers gemaakt. 

Kun je hier wat meer over zeggen? Ik neem aan dat je dan naar bepaalde dingen kijkt, gaat dit vooral op basis van statistieken?

Ik ben ook wel benieuwd of je wat kunt zeggen over je ROI en wat voor een sample size je nodig (denkt te) hebben om te kunnen stellen dat je ook echt winstgevend gaat zijn op de lange termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Kun je hier wat meer over zeggen? Ik neem aan dat je dan naar bepaalde dingen kijkt, gaat dit vooral op basis van statistieken?

Ik ben ook wel benieuwd of je wat kunt zeggen over je ROI en wat voor een sample size je nodig (denkt te) hebben om te kunnen stellen dat je ook echt winstgevend gaat zijn op de lange termijn.

Ik kan er zoveel overzeggen, weet niet eens waar te beginnen. Boekvullend zeker! 

 

Anyway, wat mij denk ik helpt is dat ik zelf aardig balletje kan slaan en mij dus ook inzicht geeft in het spelletje. Tennis is in tegenstelling tot neem voetbal, een individuele sport(dubbels even daargelaten). Daarbij spelen buiten statistiek meerdere dingen een rol en ik zal er een paar opsommen; Ondergrond,speelstijl,fysiek en bovenal vorm.

 

Wanneer je mijninziens een winnende tennis better wilt zijn zal je (vaak) de wedstrijden moeten kijken om tot goede quotes te komen. Ik heb hiervoor dan ook 2 grote schermen aangekocht icm verschillende abonnementen om live tennis op ATP niveau te kunnen volgen. Ook bet ik live op Challenger wedstrijden, deze zijn gratis te bekijken echter is de kwaliteit van het beeld en/of geluid soms echt knudde, wat mij doet besluiten die wedstrijd niet te betten.

Ik bet ook niet omdat ik wat moet betten. Ik bet omdat ik een goeie odd zie en grote kans zie dat dat gebeurd. Of de odd dan 1,4 is of 3,5 maakt dan ook niet uits. 

 

Laat ik zeggen dat ik zonder een Grand Slam toernooi gemiddeld 5x mijn basisinleg verdien. Dat doe ik 5 dagen per week, wanneer het mij uitkomt en/of ik prematch al goede quotes heb kunnen vinden. 

Per saldo is dat 25x Basisinleg.

Laat mijn basisinleg nou €50,- zijn. Dan is dat per maand 100x€50,- = €5000,- per maand.

Ik gebruik meerdere Excel Sheets om mijn bets odds en W/V per dag,week,maand en jaar bij te houden. 

Vast niet alles beantwoord maar een klein inkijkje in mijn 'werk' ✌😎

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...